1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Jupiler Champions League [2.5 - 3*]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 6 jun 2010.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    precies alleen jij overdrijft. Katti geeft in zijn post enkel en alleen aan dat het organiseren van een toernooi tijd kost en dat het dus logisch is dat een organisator het op een goede wijze wil laten verlopen, als jij je hier niet in kunt vinden moet je mischien overwegen niet meer mee te doen, problem solved ;)

En ik gaf alleen maar een voorbeeldje hoe het in de werkelijkheid gaat, zoals ik al eerder zei hou op met de boel op te stoken en goedkoop te scoren _0/

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Goedkoop scoren, ben ik Wilders ofzo dat ik zieltjes wil winnen 8)

Er is gewoon geen probleem, alleen jij maakt dat. Jullie (katti en jij) willen gewoon niet een regeltje veranderen omdat jullie die hebben bedacht, ondanks dat zowat iedereen vind dat je gewoon nu al kan loten.

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens gezegd dat jij wilders bent, deze veronderstelling is onderdeel van het goedkoop scoren.

:lol: lees je eigen post eens terug man, hypocriet gedoe, jij bent de enige die zeurt en jij bent de enige die er een probleem van maakt, zoals ik al eerder zei, als je het er niet mee eens bent dan moet je jezelf er maar buiten houden. Katti steekt veel tijd in het toernooi centrum om de toernooien goed te laten verlopen, en ook voor het organiseren kost het nu wat extra tijd dan vroeger, de regeltjes zijn gewoon daar om het eerlijk en soepel te laten verlopen_0/

4. EleqtriQue

EleqtriQue Member

Leuk Bevonden:
    0
    Come on people, laten we het leuk houden!

5. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook wel, maar dit laat ik niet over mij heen komen, dyonko participeert totaal niet, en is zelf te dwaas om dit in te zien. ik houd het nog aardig netjes dacht ik zo.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb nou eenmaal een hekel aan het conservatieve denken.

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Joh doe gewoon normaal, omdat iets niet geheel volgens jouw wensen verloopt is het gelijk conservatief, en ben ik gelijk conservatief. Mooi dat je dit woordje hebt opgezocht en nu wss precies weet wat het inhoud maar ik hecht er geen waarde aan. Doe gewoon normaal en doe normaal mee net als de rest van de deelnemers, anders heb je hier niks te zoeken.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb Wilders gestemd, maar ben het niet met Dyonko eens. Goed dat House zich aan ze standpunten houd, is ie sterker in dan Wilders!

:)

Van mij mag er ook geloot worden ;).

Wat een tegenstrijdigheden. Ik merk het wel wanneer het toernooi begint!

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb hier genoeg te zoeken, vind het gewoon leuk om te spelen. Ga trouwens niet doen alsof ik 1 of ander achterlijk mannetje ben, want ik ben 3 jaar ouder dan je en geniet ook ongetwijfeld een hogere opleiding.

@danny; true, wat een kiezersbedrog.

En nu laat ik het maar, je snapt het niet.

@House weer; niet alle Wilders stemmen doen het wegens een hekel aan Marokkanen.

10. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij wilders gestemd ja? niet achter je gezocht. ben je het ook eens met de standpunten van wilders aangaande de moslims? mischien een beetje offtopic maar wel interessant ;)

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    gedraag je dan ook niet zo! die 3 jaar ouder hoeft niet veel te zeggen. En die hogere opleiding kun je niet vergelijken omdat ik nu nog op gewoon de middelbare school doorloop en jij nu al aan je vervolgstudie toe bent.

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik ook helemaal niet, ik vroeg aan danny of hij het ook eens wat met zijn standpunten aangaande de moslims.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar het zegt wel dat ik niet dom ben en dus niet een woord als conservatief niet ken 8) Kom op zeg.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij slaat door en heb ook moslim vrienden. Maar het is wel een standpunt waar ik het mee eens ben, anders had ik niet op hem gestemd. Van mij hoeven er geen mensen meer bij uit het buitenland.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet dom bent moet je beter weten en niet overal je stempel op willen drukken en te claimen dat je het beter weet

Dacht ik al idd ;) hij heeft veel standpunten die gewoon waar zijn, maar het zijn natuurlijk niet alleen de moslims uit het buitenland die voor problemen zorgen.

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb Lecce gekozen uit Frankrijk.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En niet lullig bedoeld ofzo, maar in veldhoek kom je ook wat minder in aanraking met moslims denk ik dan in een stad als den haag of amsterdam. Dan krijg je denk ik ook een andere beeldvorming over veel van die lui. Maar heb ook vrienden die moslim zijn dus als ze zich normaal gedragen ga ik ook normaal met hun om. Geld ook voor nederlanders alleen kan je die niet naar een ander land schoppen al had ik dat bij sommige graag gedaan :)

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooi we kunnen loten, tobias heeft gekozen!

19. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat weet ik ook wel, maar ik bedoel dus dat het niet alleen puur de moslims uit het buitenland zijn, maar ook andere buitenlanders die voor problemen kunnen zorgen. Wat dat beteft heeft de PVV het natuurlijk fout. maar dat er problemen zijn met imigratie dat is duidelijk. Ik kijk wel verder dan de grenzen van mijn woonplaast hoor ;)

20. EleqtriQue

EleqtriQue Member

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:

Jullie noemen jezelf slimmerikken maar Marokkaan staat bij jullie gelijk aan Moslim. :lol:

Veel Indonesiërs, Surinamers en zwarte Afrikanen zijn van Islamitische afkomst. Dat zijn goed geïntegreerde mensen (de eerste twee) die zich ook aangesproken voelen als men het over Moslims heeft. Terwijl 90% van de mensen dat het woord Moslim gebruikt het eigenlijk alleen over Marokkanen heeft.

Indonesiërs en Surinamers kun je nauwelijks "buitenlanders" noemen omdat ze al zo lang in Nederland verblijven en tot de kolonie behoorden.

Ontopic:

Tobias kiest Lecce uit Italië. We zijn compleet! :b:

Deel Deze Pagina