is ook kijk statestieken jij hebt net met geluk gewoonen tjek zijn mislukte lob en en dan fifa situatie dat je de bal niet meer kan weg werken
Ik heb ook tegen West Ham 0 - 0 gespeeld. De wedstrijd tegen jou heb ik nu ook genoteerd. Ik heb nu 4 wedstrijden gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 1 verloren
hebben jullie niet last van lag. bv bij schiet balkje dat je kort indrukt maar dat hij egt hard over schiet
ik heb wel 2 pech goals tegen gehad de andere waren gewoon goed uitgespeeld. mijn beste speler is de keeper jaaskilainen 78 haha dan elmander 75 , en bij jullie ? volgens mij is Mark nobl beter en dyer ook en Scott Parker ook? stats 1 win 1 draw 2 loss nu die mizziej nog online endan weten we welke 2 er doorgaan als ik 2 x win denk ik dat ik door ben ;p maar zo denken jullie ook bednkt voor het spelen Bilspleet en Vanbeilen\o/ was wel spannend
Mijn uitslagen zijn: West Ham - Borussia Dortmund 0-0 die was afgelopen zondag al. West Ham - Bolton 0-1 Borussia Dortmund - West Ham 0-3 Bolton - West Ham 0-1 Dat zijn mijn gespeelde wedstrijden.
Mijn uitslagen: West Ham - Borussia Dortmund 0-0 die was afgelopen zondag al. Borussia Dortmund - West Ham 0-3 Bolton - Borussia Dortmund 0 -2 Borussia Dortmund - Bolton 0-0
Mensen uit Poule F: Poule F: 1.Besiktas/Beuko 2.Atalanta/trysho 3.Benfica/svennie1982 4.Deportivo/Roger BRL Wanneer melden Roger BRL en trysho zich aan voor de competitie zodat we kunnen starten.....
bij poule f natuurlijk in de competitie .. dat doe je door xbox live vriendencompetities en dan zoeken poule F neem aan dat je dat wel snapt aangezien we nu al een week bezig zijn met de competitie
Ok, mannen van poule A. wanneer begınnen jullıe ? ık ben zondag zeker van de partıj en dan de hele week.
Als je je nıet aanmeld gaan er 2 dıe zıch wel hebben aangemeld door naar de volgende ronde. Degene dıe zıch nıet aanmeldt wordt gebanned voor de volgende toernooıen. mk plak en ik hebben grotere plannen dan dıt toernooı. Dus blıjf actıef meedoen en je doet mee met de volgende toernooıen/competıtıes !!! Blijf op de hoogte met www.voetbaltoernooi.webklik.nl
POULE G atlethic - bolton 1-1 bolton - atlethic 3-0 goed gespeeld mizziej je maakte je kansen niet mooie wedstrijden
Xbox live --> Vrienden-competities --> Meedoen aan competitie --> Competitienaam: fifa10poulec --> wachtwoord: poulec10 Moet lukken dan toch!