Trouwens, als iemand van poule C toevallig zin heeft om een potje te doen, ik ben beschikbaar tot een uur of 11/half 12.
Blackburn 7/8 - 0 Genoa Genoa 1 -1 Blackburn Laatste wedstrijd erg veel geluk, maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen voor jou.
Eerste wedstrijd sloeg nergens op. Zeker na de 1-0, maar goed. Lekker boeiend, want wss ga ik toch wel door.
van iedere poule gaan er twee door naar de volgende ronde, je kan al een beetje uıtvogelen tegen wıe. dan kun je zıen op www.voetbaltoernooi.webklik.nl
Sampdoria - Palermo: 1 - 0 Palermo - Sampdoria: 2 - 0 Ik zag dat het nog niet is verwerkt, dus ff ter herinnering
poule c is dominate xxl al een keer aanwezig hij moet nog alle wedstrijden spelen.want dan kunnen we de poule afronden.
Hoi Jorrit, ik was het niet vergeten maar heb gisteren niet echt de tijd gehad. Maar goed dat je oplet hoor ! het is al verwerkt !!
Ja, ik ben al meerdere malen aanwezig geweest. Ik heb al 4 á 5 PM's naar de organisator gestuurd maar die reageert niet..
Ik heb vanmorgen gekeken maar je bent nog niet aangemeld. de poulenaam en wachtwoorden staan op www.voetbaltoernooi.webklik.nl Ik ben vanmiddag online, anders help ik je wel ff, headset aan dus !!
en ik zat ff te checken, maar ik kan poule D en poule G niet vinden !! Kan iemand me de juiste code doorgeven ? zo kan ik zien wie er wel en niet aangemeld zijn
Getafe- Sporting CP 1-0 Leuke pot, Getafe was wederom de betere maar ik hield lang stand, kreeg op een gegeven moment ook kansjes. Een late goal uit de corner nekte me. Wel verdiend maar wel balen. Berelor veel succes in het toernooi. Waar blijven frank1908 en HJ1982, aanmelden aub !!!!!!!!!!!!!!!
SRFC - Sampdoria: 2-2 Sampdoria - SRFC: 6-0 (Na de 3-0 was t eigenlijk niet meer geheel serieus ) Onze 4e player heeft zich nog steeds niet aangemeld, wanneer hij dus niks doet is onze poule al helemaal gespeeld.
GG Badjasman 2 keer de betere geweest, eerste partij kwam ik nog wat gelukkig terug en de tweede was er geen redden meer aan. Corners van jou waren briljant