Getafe - PSV 4-2 PSV - Getafe 1-0 Leuke wedstrijden, jammer van die own-goal in de tweede wedstrijd die me de nederlaag kostte
Leuke wedstrijden inderdaad, wel wat rommelig.. Eerste wedstrijd 2-0 voor en Lazovic die de kans had op 3-0 net na rust.. Daarna sloeg het gehele wedstrijdbeeld om en kwam je heel goed op 2-3... Net voor tijd kans op 3-3 (had moeten lobben), maar je maakte verdiend 2-4... Tweede wedstrijd had ik Affeley achter de spitsen gezet, en dat pakte met name de eerste helft goed uit... Tweede helft was dubbeltje op zijn kant.. Wilde nog voor die 2-0 gaan, maar helaas... Goal was inderdaad niet de mooiste!
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bewerkte opstelling op xboxlive krijg. elke keer moet ik namelijk mijn hele opstelling wijzigen.
Wie kunnen er morgen avond spelen uit poul a vanaf 20 uur. Ik kan meerdere wedstrijden tot 24.00. Ik hoor het wel, graag de tijd er bij
ik wil wel maar ben van andere poule ,en ik ben al l klaar heb 6 wedstrijden gespeeld. jammer dat het allemaal niet zo opschiet met sommoigen nu moet ik nog 2 weken w8chte totdat ik weer verder kan spelen in dit toernooi. maarja ;p
Mk katti, je hebt poule g verkeerd verwerkt. er staat dat ik 1 punt heb maar dat moeten er 4 zijn, heb namelijk 1 gewonnen 3-0 en 1 gelijk 1-1
had ik zelf niet gezien! maar t staat er fout idd. ik maakte immers me kansen 2x Llorente 2x Exteberria
Wie zich niet aanmeldt in de poule voor zaterdagavond 18:00, gooien we uit het toernooi !!! Het is niet sportief om de andere in de poule zo lang te laten wachten..... Uitzondering=Geldige reden !! Kunnen we nl verder met de tweede ronde !!!