Probeer uG ExoSkeleton Heb ık het waarschıjnlıjk verkeerd ıngevuld, sorry. nıet goed voor de doorstromıng
is poule F al online? Poule F: 1.Besiktas/Beuko 2.Atalanta/trysho 3.Benfica/svennie1982 4.Deportivo/Roger BRL
Heb gehele poule B uitgenodigd als friend,. dus als iemand online is stuur ff bericht dan kom ik ook als ik er op ben
Ik was mijn competitie poule aan het zoeken via de naam die mk kattie heeft gegeven... Toen kon ik mijn poule niet vinden, dus ben ik anders gaan zoeken uiteindelijk vond ik hem. Maar mijn poulehoofd heeft niet de competitie genoemd hoe hij hem zou noemen, dus dat is wel handig ... Trouwens poule D staat volgens mij ook niet goed als naam.
En heeft die paribus ook nog het wachtwoord verkeerd , het ww moet zijn. pouleE10 Gast alles verkeerd invoeren (wel handig)
Ja, en dan heb je hem gevonden, weet je het ww nog niet de poule naam van de competitie die hij heeft gegeven is fifa 10 pouleE Maar nu kan ik hem ook niet meer vinden Ik zie wel fifa 10 pouleG staan.. Ook verkeerd moet allemaal aan elkaar naja..
İk heb juıst alle poulenamen en wachtwoorden aan elkaar geschreven om het eenvoudıg te houden. Neem dıt dan allemaal wel goed over aub
Ik heb hem gevonden, maar de naam komt niet overeen met de naam zoals deze aangegeven staat. Volgens mij is het iets als fifa10 pouleG. Dus met spatie ertussen.
Ok dan kunnen jullıe ook begınnen. de poule hoeft trouwens nıet helemaal vol te zıjn om te kunnen begınnen. als er 2 clubs ıngelogd zıjn kunnen jullıe je twee wedstrıjsen al spelen he. Vergeet de uıtslagen en doelpuntenmakers nıet op het forum of het gastenboek te zetten groetjes mk kattı als je het nıet snapt, gewoon vragen 3x uıtleggen ıs beter dan 1 keer alles fout doen. heb dus geduld met elkaar !!
Klopt, was inderdaad leuk potje alleen speelde zich vooral op het middenveld af beide veel balverlies. Volgende keer beter*)