Ja inderdaad, balen man, ik had er volop zin in. Misschien na mijn vakantie een toernooi met 8 poules van 4 organiseren ?
R.C. Deportivo - SolidestPie......vs.................Udinese - Ralluf Ik kan vavond en woensdagavond , de rest van de week zit ik wat moelijk in de tijd. Wat jij?
cool, begin ik na mijn vakantie, ik heb ook een aantal jongens voor zo'n toernooi. Doen we dat met zelfde schema als het wk. Eerste 2 in de poule door en daarna knock-out. En natuurlijk 4 sterren teams
PSV - CtD Behindangle..............vs.................SL Benfica - Robbin92 Robbin wanneer heb je tijd ? Morgenavond (dinsdag) ofzo?
Ik wou tegen helemaal niemand, loting was volledig willekeurig En dat je geen vrouwtje bent is alleen maar mooi, dan hoef ik tijdens het spelen de buitenspelregel niet 20x uit te leggen
Haha, was misschien wel een goede afleidings techniek geweest. Trouwens op welke dag zou jij kunnen en hoe laat?
's avonds meestal, maar ook vaak genoeg overdag. Voeg me maar ff toe op xboxlive, dan merken we het vanzelf wel
Is goed, want ik moet overdag werken. Dus wordt waarschijnlijk dinsdag of woensdagavond of zaterdag overdag.
@ PimLadenn - Je staat op de reservelijst @ mk katti - Dat hoeft niet. Zorg gewoon dat je het een beetje netjes opzet, en blijf vooral zelf actief.
ok, ik heb nl acht poulehoofden nodig, die een online comp. leiden en inderdaad actief houden. Heb er al 2, wil nu graag nog 6 poulehoofden. En in totaal heb ik 32 plaatsen, clubs om in te schrijven volgen morgen. En ook de regels. Wie wil er poulehoofd zijn ?