1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10: **** Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Jorrit010, 4 okt 2009.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, vanavond spelen Ralluf en ik tegen elkaar :)
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ralluf, ik zie nu dat je al in het toernooi zit en door bent, en het is tov anderen niet echt eerlijk om twee kansen op de winst te hebben. Vriendloos laat ik daarom maar door gaan naar de volgende ronde, heb geen zin meer om nog op zoek te gaan naar een vervanger. Als de wedstrijd tussen Godfrey en Sikory niet gespeeld wordt, heb ik al een vervanger voor de volgende ronde...jammer dat het zo moet jongens :emo:
     
  3. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik denk dat ik hem vanavond niet meer gespeeld krijg. Het is beter dat je maar een vervanger door laat gaan. Sorry dat het voor vertraging heeft gezorgd.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Jorrit, ik wil zo niet doorgaan, is het goed als ik tegen xDaz speel?
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima!
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Sorry, ik zag het toestraks toevallig zelf. Wist nog helemaal niet dat ik allang door was in het toernooi. Anders had ik me natuurlijk geen 2de keer aangemeld;)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Okay, dat gaat vanavond gebeuren dan.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitstekend :thumbs:

    Ik hoop dat Godfrey en viktortje ook hun wedstrijd vanavond spelen?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik wist niet dat ik in het tournooi zat 8)
    Maar ik speel de wedstrijd wel. zsm
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je er net bijgezet, omdat je niet meer gebanned bent, en er een aantal nogal traag zijn met spelen. Mazzel dus ;)
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Schalke 04 - PSG 1-2
    PSG - Schalke 04 0-3 *

    Het eerste potje speelde ik waardeloos, ik gaf ook de eerste goal weg en kreeg de bal er niet in, aangezien Complexx ook niet scoorde werd het een slechte pot van beide kanten waar Complexx verdient won.

    Het 2de potje stond ik na ongeveer 40 minuten op een terechte 0-3 voorsprong.
    Toen ik de 0-3 scoorde leavde complexx toen hij de aftrap mocht nemen.

    Ben ik nu gewoon door..?

    Edit:// zie nu dat ie lvl 22 van Nederland is, dan valt verliezen zwaar (heb ik zelf overigens ook..)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als jij Schalke bent wel :)

    Ik vind dat die complexx maar lekker gebanned moet worden wat betreft toernooien. Dit is al de tweede keer dat hij quit in een toernooi, het hele idee van een toernooi is dat je tegen mensen speelt waar je vanuit mag gaan dat ze blijven.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik ben Schalke..
    Vind het ook raar, het was niet een ranked.
    Het was ook pas rust dus hij had er ook nog wel 3-2 van kunnen maken.
    Tsja.
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent door. Is al de tweede keer dat hij leavt, beetje vreemd, en nogal onsportief..
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vriendloos en xDaz, wedstrijd al gespeeld? Morgen is echt de allerlaatste dag!!
     
  16. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat jullie allemaal voorbarige conclussies trekken. Toen hij had gescoord was mijn beeld gefreezed en bleef het geluid ook hangen, dus had eigelijk geen andere keuze dan dat ik de Xbox 360 uit moest zetten.

    Maar je hebt terecht gewonnen en succes verder. En Vriendloos, zoek een leven :D.
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ben niet degene met een 7-mans verdediging en een leven bestaande uit Fifa 2010. Dan maak je nog niet eens je games af

    En zoals verwacht leuke potjes tegen Daz, ik had hem gekozen omdat we al regelmatig tegen elkaar speelde en hij weet hoe ik speel dus het is gelijk een moeilijke tegenstander, en ik vind het beter zo door te gaan dan vrij spel te hebben.

    Enfin:

    Borussia Dortmund - Espanyol: 1-0
    Espanyol - Borussia Dortmund: 2-3

    Klein wonder dat het bij zo weinig doelpunten is gebleven :)
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, eindelijk alle wedstrijden gespeeld, dan ga ik zometeen loten, en dan kunnen we (eindelijk) verder met de 2de ronde.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor, jij gebruikt 5 verdedigers en neemt Real Madrid wanneer ik Ajax neem. We komen 6x bij elkaar in de lobby en meneer blijft bij Real terwijl ik Ajax of PSV neem. Na de 6x nam in toen Arsenal en hij uiteraard Real. We beginnen met de wedstrijd en ik expres niet doordrukken zodat ik zijn opstelling kan zien.... 5 verdedigers - 2 verdedigende middenvelders - 2 centrale middenvelders en in de spits Benzema - Ronaldo:'-(

    Get a Life
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Dames, laten we het gezellig houden ;) Ik heb geloot voor de volgende ronde, die voor zaterdag 24 oktober gespeeld moet zijn. Dit zijn de wedstrijden:

    SL Benfica - Robbin92.....................vs.................Udinese - Ralluf
    Borussia Dortmund - Zaadloos...........vs................Fenerbahce - Kontschopper NL
    Ajax - MauriceHuiting......................vs................Schalke 04 - viktortje007
    Getafe CF - WD Orange...................vs................Palermo - Jorrit010


    Succes iedereen!
     

Deel Deze Pagina