Mijn team: Torres - Adebayor Rodriguez - Fabregas - Essien - Valencia Evra - Vidic - Ferdinand - Johnson vd. Sar Met nog andere verdediging op de bank; A. Cole - Terry - Onohua - Johnson Green Ben nu op zoek naar Rooney (92), Torres (92), Gerrard, Lampard (90). Denk het ja, doe je veel kopen/verkopen? Of hoe kom je aan het geld? 100% chemistry btw?
Ja, het is 100% als ik i.p.v Lucio / Maicon, Puyol en Sergio Ramos ( 89 ) heb staan. Alleen is Puyol verschrikkelijk met kopballen Ik heb ook geluk gehad en 4200 punten gespendeerd aan mijn team. Als je alles dan logisch gaat verkopen zit je zo op de 250.000 coins, met gemak. Torres was 150.000 coins en Villa 60.000. Afgezien van Maicon, Xavi, Cesar, Van Persie en Lampard heb ik alles moeten kopen.
Maicon, Xavi, Cesar, Persie en Lampard in pakjes. Wow, mooi hoor. Ik heb niemand van mijn squad ooit in een pakje gehad, kreeg altijd alleen maar 75-79 spelers.. Nooit echt goede ofzo.. Alleen Rodriguez en Valencia gebruik ik nu, tijdelijk..
Mensen winnen dat nieuwe toernooi en spenderen het gelijk aan pakjes. Zorg eerst dat je team staat, dat heb ik dus ook moeten doen. Contracten die ik kocht gelijk op mijn "blijvers" gezet. Zo hoef je je geen zorgen te maken als iemand z'n contract verloopt. 4200 punten, dat is wel €50,-. Gewoon ERG veel geld, maar heb er gelukkig genoeg voor terug gekregen.
Haha ok! Ik heb er ook 2100 punten aan uitgegeven. Hoogste ooit is Casillas, meteen 90k voor gekregen. Was handig om m'n team op te bouwen. Daarna is mijn hoogste ooit 84 Rodriguez, en dan 80 ofzo.. Of in ieder geval geen spelers van hoge waarden naast Casillas.
Casilas heb ik ook. Die had ik in't begin van FUT2010 kunnen kopen voor 2500 coins Heb hem nog steeds. Alleen zijn Cech en vd Sar beter in hogere balletjes stoppen.
Heb de hele dag al last van disconnecten als ik FIFA UT speel.' Krijg dan steeds de foutmelding: You have lost connection to xbox live and thus lost your connection to the ea servers. Heel erg irritant. Om de 20 minuten ofzo. Meestal als ik net in een wedstrijd zit. Maar net gebeurde het ook toen ik gewoon ff aan het speuren was naar spelers. Weet iemand miss wat dit kan zijn
wie is volgens jullie de beste gebruikelijke goedkope speler . gewoon voor een goed bedrag en dat ie goed speelt. mijne is guardado 82 en is echt snel plus hij heeft een goed geplaatst schot ik hoor het graag
Afellay bij mij, hij is maar 79 gemiddeld maar vind hem echt fijn spelen. Heeft er ook al meer dan 100 in liggen bij mij.
Ik had een soorgelijk team, maar ik vond er op die manier geen ene malle moer meer aan. Heb toen alles verkocht voor +- 250.000 coins en daarvan 3 teams samengesteld en voor meer als 150.000 coins pakjes gekocht
Ben weer bezig om een gouden team bij elkaar te kopen Heb net haugain,abondanzierri,lavezzi,rodriquez,banesta en samuel gekocht Vanavond op zoek naar cambiasso,zanetti,lopez,milito en insia(die wil ik zeker)
Yes, xbox weer terug dus ik kan weer FUTTEN. Mijn elftal is trouwens ook mooi geworden --------Lavezi(84)----Milito(85)---------- ----------------Tevez(86)--------------- ----Zirkov(84)-------------------Cole(79) ----------------Ballack(8-------------- Bale(80)---Kompany(84)-Hangeland(82)-Bosingwa(80) ----------------Given(85)---------------- of alle algemenen kloppen weet ik zo niet, maar het is wel een lekker elftal. Cole heeft geen hoog algemeen maar hij speelt wel erg fijn, doet precies dat wat hij moet doen, voor zo'n laag algemeen absoluut een toppertje, past beter in mijn team dan Vallencia
nani verkocht voor 4995 . en nu heb ik 9821 ik zie een iniesta voor 1000 ik hoop dat ik hem uiteindelijk eruit kan vissen EDIT: bij de laatste 12 seconde is iniesta weggenomen iemand bood opeens 21000 . nu opzoek naar andere spelers : aguero en tevez