-----------Torres---Rooney-------------- ----------------Gerrard------------------- ---Lampard--------------Walcott--- --------------Fabregas-------------- -Cole---Ferdinand--Onohua--Johnson- ----------------Green--------------- Zo iets? Vind je Green zo'n goeie keeper trouwens?
Ik zat ook te denken aan een 4-1-2-1-2 opstelling, maar ik denk dat ik een 4-2-3-1 lekker zal vinden spelen. Met twee controlerende middenvelders en drie aanvallende middenvelders die uit de tweede lijn allemaal een balletje goed kunnen raken. Ik speel nu met Walcott en moet zeggen, wat een heerlijke speler. Buitenkant spelers vind ik dus ook wel lekker. Maar op 4-1-2-1 kan ik maar van een paar goede CM's gebruik maken terwijl ik er eigenlijk wel de volle profijt van wil: Essien, Fabregas, Gerrard, Lampard en Rooney. Lampard aan de zijkant lijkt me niet echt lekker Green vind ik trouwens redelijk goed ja! Hij is de enige goede Engelse keeper in mijn ogen.. goed voor de chemistry dusja. Zijn reflexen zijn zeer goed, ballen worden door hem uit de kruising gehaald die er normaal wel inzaten.
Ik weet niet hoe het op de PS3 werkt, alleen op de XBOX360 sorry. Ik weet ook niet of het werkt, maar aangezien ik van betrouwbare bron heb gehoord van wel..
@ Hierboven: Ja, zag hem net verkocht worden voor 16.000 Net een paar goede spelers kunnen halen: - D'agostino > 1,000 - Balotelli > 1,800 - Julio Bapista > 1,800 - Higuan > 8,750 - Marcelo > 250 Goede deals?
zal ik hem erop doen voor 12 k denk ik ik speel de laatste tijd vaak online team play erg leuk als het serieus is
moet lukken hij heeft trouwens gekozen voor italie jammer dat het nog brazillie is want anders zouden er meer mensen komen. die een italiaanse team maken. braziliaanse minder.
Amauri vind ik echt een sukkel die gozer kan in het echt alleen koppen. als ik hem zou moeten raten gaf ik hem 81,82...
Jezus, voor 16.000? Amauri? De spits van Juventus? Ik zie hem altijd voor 6k BIN erop staan, en dan wordt hij nog niet verkocht. Balotelli is mooi, kan je wel zo'n 6.000-8.000 voor krijgen. Higuain wel zo'n 12.000-15.000 ofzo. Marcelo wel zo'n 800-1.200 ofzo. Klopt, vind hem in het echt helemaal niet bijzonder. Zeker niet hoger dan 82 waardig. Hij kan koppen en is sterk, maar heeft geen snelheid of andere factoren die belangrijk zijn in FIFA. Vind hem altijd zwaar tegenvallen als ik naar Juventus kijk.
Amauri gaat de laatste tijd makkelijk weg voor 6000. Kan je denk ik niet echt meer voor vragen. Vandaag en gisteren nog een paar aardige deals: Gallas 2000 2x IF Gonzalez voor rond de 10.000 Filipe LB 5000 De rest ben ik vergeten, maar denk dat ik voor alles wel gemiddeld rond de 3000 coins winst kan maken.
Iemand nog tips om coins te verdienen? Ik probeer heel vaak de 59 min. hunting... Ik vind echt geen koopjes...
hee, Ik wil morgen ultimate team aanschaffen, lijkt me leuk maar ik heb een paar vragen: Moet je per pakje betalen (en hoeveel kost het) Met wat voor team start je (wat voor spelers) Komen er nog extra kosten bij? Alvast bedankt!
Je moet idd per pakje betalen. Je hebt verschilllende pakjes. ik weet de prijzen niet allemaal uit mijn hoofd maar voor de Gold pakjes is het als volgt: Gold = 5000 Coins of 80 MSP Premium gold=7500 Coins of 120 MSP Je krijgt als je je team maakt allemaal bronzen spelers van rond de 60 ALG. Maar je krijgt gratis 2 gouden pakjes als je vorig jaar ook al FUT had (of iedereen krijgt ze ben er niet zeker van) In princiepe hoeven er geen extra kosten bij te komen. ik heb destijds 800 MSP gekocht, voor 400 FUT en toen de laaste 400 MSP aan pakjes uitgegeven. daar zat een Terry in, die ik toen destijds makkelijk kon verkopen voor 15000 - 20.000 Coins. Dus heb je gelijk een beginbalans aangaande de coins, natuurlijk moet je hier een beetje geluk mee hebben.