Hallo! Ben hier net nieuw, Wou graag wat dingetjes weten over fifa 10 vrije trappen, maar kan nergens wat vinden? Is er een speciaal Topic over?
Hier kun je je vragen over Fifa10 kwijt http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140170 het antwoord op je vraag staat er vast al tussen, er zijn al wat delen nl. maar vragen staat vrij
Oké nu weet ik het helemaal zeker. Had al zo'n idee dat die chemistry nog voor geen meter klopte en ging vanmiddag weer even aan de slag met mijn team in wat online toernooien. Zodra de wedstrijd begon veranderde ik meteen mijn formatie naar mijn eigen custom en gebruikte ook mijn eigen custom tactic en het speelde echt heel erg lekker. 3 toernooien achter elkaar gespeeld en alle wedstrijden gewonnen met uitslagen als 5-0, 6-1 etc. Rare is dat mijn team helemaal op 3-5-2 is gebouwd en mijn custom een omgebouwde 4-4-2 is. Zou dus denken dat de chemistry daarna verneukt is en alles fout gaat. In tegendeel, het speelde echt zo gruwelijk fijn.
Reacties over mijn team ?? Chemistry: 100 Formatie: 4-1-2-1-2 ----F.Torres---D.Villa---- ----------A.Iniesta----- T.Henry--------------Jesus Navas ----------Xabi Alonso--------- Felipe--Raul Albiol--Pepe--Miguel Topscorder: Fernando Torres: 94 goals 30 wedstrijden.
Ik ben op zoek naar Kaká voor mijn 2e team. Momenteel is Aquilani erg sloom en dankzij hem verlies ik op belangrijke momenten telkens de bal. Als iemand hem heeft, EN weg doet, laat het me even weten. Heb momenteel 40.000 coins, kan morgen meer zijn. PM me even als je een aanbieding hebt ... ik ben morgen / vrijdag niet online. Moet klussen
Ik ga een FUT toernooitje proberen op te zetten. Met 8 teams, elke ronde 1 wedstrijd. Elke deelnemer legt een 'raregoldplayer' in. Deze 8 kaartjes keer ik in 1 keer uit aan de winnaar van het toernooi. De winnaar wint dus minimaal 5000 coins !!!! Voordat je meedoet kom je in een party met mij om te 'betalen'(dmv ruilen op de trade). De Futregels zijn geldig alleen leaven is verliezen !! Mocht je me niet vertrouwen met het beheer van de goldcards of denk je dat het toernooi niet afgemaakt wordt, doe dan niet mee. Ik bepaal wie er mee doet. WIE DOET ER MEE ??
Ik zat te denken aan een 'raregoldplayer' van maximaal 79. Die zijn gemiddeld niet zo duur en leveren bij discard minimaal 600 coins op. Al twee deelnemers, Daz en ik. Nog 6.......
Wie er interesse heeft in een FUT toernooi, kan hier heen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3739879#post3739879
Iemand nodig? Martens, Marcellis, Pieters en Nijland spelen heerlijk. Martens (74) - LM - 4-4-2 - 27 - Belgium - AZ Bakkal (72) - CAM - 5-3-2 - 4 - Netherlands - PSV Marcellis (72) - CB - 3-4-1-2 - 17 - Netherlands - PSV Van Dijk (71) - CDM - 4-2-2-2 - 7 - Netherlands - FC Utrecht Silberbauer (71) - RM - 4-2-2 - 7 - Denmark - FC Utrecht Pieters (70) - LB - 4-2-3-1 - 1 - Netherlands - PSV Roorda (70) - GK - 3-4-1-2 - 1 - Netherlands - PSV Wellenberg (69) - RB - 4-5-1 - 7 - Netherlands - NEC Keller (69) - CB - 5-3-2 - 21 - Netherlands - Utrecht Nijland (69) - CF - 4-4-1-1 - 27 - Netherlands - Willem 2 Donald (6 - CM - 4-1-2-1-2 - 26 - Netherlands - Willem 2 Hakola (6 - RW - 4-3-2-1 - 5 - Finland - Heracles Asare (67) - LM - 3-4-2-1 - 5 - Ghana - Utrecht Sarpong (66) - CAM - 3-5-2 - 0 - Netherlands - NEC Name (rating) - position - formation - contracts - nationality - club Martens (74) - LM - 4-4-2 - 27 - Belgium - AZ Bakkal (72) - CAM - 5-3-2 - 4 - Netherlands - PSV Marcellis (72) - CB - 3-4-1-2 - 17 - Netherlands - PSV Van Dijk (71) - CDM - 4-2-2-2 - 7 - Netherlands - FC Utrecht Silberbauer (71) - RM - 4-4-2 - 7 - Denmark - FC Utrecht Pieters (70) - LB - 4-2-3-1 - 1 - Netherlands - PSV Roorda (70) - GK - 3-4-1-2 - 1 - Netherlands - PSV Wellenberg (69) - RB - 4-5-1 - 7 - Netherlands - NEC Keller (69) - CB - 5-3-2 - 21 - Netherlands - Utrecht Nijland (69) - CF - 4-4-1-1 - 27 - Netherlands - Willem 2 Donald (68 ) - CM - 4-1-2-1-2 - 26 - Netherlands - Willem 2 Hakola (68 ) - RW - 4-3-2-1 - 5 - Finland - Heracles Asare (67) - LM - 3-4-2-1 - 5 - Ghana - Utrecht Sarpong (66) - CAM - 3-5-2 - 0 - Netherlands - NEC
YES YES YES\o/ Gisteren eindelijk geluk met de gouden pakjes. Ik had al zo vaak niks, tot gisteren Het ener laatste pakje wat ik opende was: 89 LM Robben. Vanmorgen maakte ik er nog 1 open en kreeg: Villa 89 ST Allebei op de trade gezet. Robben voor 180K en Villa voor 80K. Eindelijk eens wat coins bij elkaar nu.
Gisteren afscheid genomen van wat spelers: Robben 87>Werd altijd heel makkelijk van de bal gezet door fysiek sterke verdediger Ibrahimovic 90> maakte zijn stats absoluut niet waar en is gewoon te traag. Di Natale 88>gewoon voor de coins speelde verders wel redelijk En van heel veel spelers russen de 75 en 82 vanuit mijn club...ik had er in het totaal 147!!! Ik heb nu iets meer als 500K coins...kweet nog niet wat ik ga doen ermee. Ik zit te denken aan Maicon 91,Gerard 90 Villa 89(want92 is veel te duur)
Lekker hoor. Waren dat normale pakjes of premium? Gister 4 normale pakjes geopend en de 'besten' waren demichelis en nog een verdediger van 77 Word je toch een beetje moedeloos van... Mn enige topper uit pakje was Victor valdes, leverde maar iets van 10k op, schiet ook niet op
FF een Vraagje.. Altijd voordat je een wedstrijd online speelt zie je: Upcoming Match. ofzoiets daar kan je zien met welke spelers de andere team speelt. als je dan je xbox uit doet heb je dan je wedstrijd verloren of is er niks veranderd??