1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    IK heb ook nog een zeer indrukwekkend bronze elftal :D

    Zal hem wel een keer posten :),
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol: Als dat werkt voor je?

    http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#6SrTTe1f9hV7

    Hier mijn team. Geen zin om een fotootje te maken.

    EDIT
    Ah oké, toch maar wel. Bovenstaand is makkelijk om m'n wisselspelers te bekijken;
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ook erg indrukwekkend. Jammer dat gerrard niet echt in mijn team past maar das toch wel een beetje mijn dream player in UT. Ik heb eens een keer gekocht om weer door te verkopen en toen toch maar 1 potje met hem gespeeld, echt, zo heerlijk
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gerrard knalt gewoon heerlijk. Maar ik snap gewoon die groene lijnen niet. Alles is dezelfde formatie dus dan zou je daar "zowiezo" de groene lijnen moeten krijgen. Maar nee, niet hetzelfde team en ook niet de nationaliteit. Dus, simpel. Koop je formatie kaarten, maken ze nog geen kut uit :emo:
     
  5. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Groene lijnen heeft niets met formatie te maken heb ik ondervonden. Groene lijnen staan er als ze in dezelfde competitie spelen, bij dezelfde club spelen of landgenoten zijn.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  7. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Vermaelen heeft ie al, alleen niet IF
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net een Ballack voor 1.2k opgepikt, meteen weg voor 8k.
    Net weer een opgepikt voor 6k, staat nu op trade pile

    Fresh Sergio Ramos opgepikt voor 10k, kan je wel zo'n 16k voor krijgen.

    Bent opgehaald voor 600 coins, meteen weg voor 2.100
     
  11. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    yo siemenn , zag je post dat je vanalles bij elkaar geschrapt had, maar palcacio 88 voor 1000 coins ect, dat meen je niet ,hoelang zit jij dan op 59min 59 sec te zoeken ik vindt niet veel ,of moet er echt uren achter met uitesrste consentratie zitten en heel snel zijn , heb je trouwens nog nagedacht over speler ingame stats topic , ben wel benieuwd naar robben 87 en 89
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja ik zou het wel willen doen, maar weet niet of ik dat mag en of het wel bezocht zou worden. Ik ben niet een senior member hier ofzo, want als ik kijk naar alle topics zie ik alleen echt dope members :)

    Ik heb de spelers die ik net poste in 10 minuutjes gehaald, toch weer zo'n 10k winst ofzo :)
     
  13. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je al gespeeld met palacio 88,maw.speelt ie lekker en schiet hij goed , schiet vaak van grote afstand namelijk, zou hem wel willen ,ben al bijna klaar voor het aankomende Jester tournooi , maar een speler van een land, alleen mag je dan ook niet een speler van hetzelfde land op de bank hebben....? want dan wordt het wel heel lastig om een behoorlijk team met 100 chem neer te zetten , heb wel al international unity achivement, maar denk aan blessures, spelers die moe zijn ect
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Palacio speelt lekker ja. Mag niet op de bank nee.

    Lees je PM ultiem klote :)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  15. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    zou eigelijk een 2e tv en xbox moeten hebben, kan nooit ff een potje tussen door spelen als je op 59 min59 sec wil zitten,10 min verder voordat je bij pagina 400 zit :confused:,....thankzzzz...mail gelezen.............
    Het is inmiddels 19uur30 mijn eleastiekje zit al 20 minuten of meer om mijn joystick en zit nu op pagina 850 en nog steed zit ik pas op 54min en bla bla sec .tja ik weet het niet,aha pagina933 ik ben er tjeeeeeeezusss, zanetti rb5000 41212,cambiasso2000, ferdinand 2000,dat was het
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe komt het dat mensen bijvoorbeeld ramos erop zouden zetten voor 350? dat is toch niet logisch. Ik zie ze ook nooit staan.
     
  17. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de kopjes tactiek dan? Op 59 min. 59 sec. gaan zitten en continu vernieuwen of iets dergelijks??
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je een uurtje op de 59min59s plek blijft zitten vind je er genoeg hoor, als je het op de juiste tijden doet iig. 's Morgens vroeg of 's avonds laat ('s nachts).
     
  19. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een paar spelers gekocht.

    Mertesacker800
    Borrielo900

    Goede deals?


    Jongens, ik ben van plan een word-bestand te gaan maken met alle verkoopwaardes van de gold-spelers, wat vinden jullie van dit idee?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  20. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Redelijke deals, beide spelers zijn niet erg veel waard. Maar over dat Word-betandje, prima maar waar wil je dan een gemiddelde prijs ofzo maken?
     

Deel Deze Pagina