1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dude, twee dingen.
    1. We zitten hier in het Fifa 10 Ultimate Team forum en niet in de WK 2010 thread. Cambiasso is in mijn ogen de beste CDM van het spel, samen met Essien. Dus daarom zei ik net :)
    2. Jij vind hem niet de beste omdat hij niet mee gaat naar het WK? Dus als Sneijder, Robben, Van Persie en Van der Vaart nu nog afvallen en dus niet mee naar het WK gaan, zijn ze dan ook niet 'de beste'? Beetje raar he. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Joh Siemenn, ga er gewoon niet op in. Je weet toch wel beter?:+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha sorry.
     
  4. bluemink22

    bluemink22 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, zo speel je tot en met de finale harstikke goed. Kom je weer zo'n natte kwast tegen die het weer verneukt. Lekker man, zo'n dude die mijn team bestuurd.

    Ben geleaved, ik wil zo NIET verliezen. Torres, Villa, Kaká rood. De rest geel en een hoop blessures. DNF van 1.25 naar 1.05 ... bluhg :emo:
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Triest om te zien dat EA nog steeds niets heeft uitgevonden om deze hackers te stoppen.
     
  7. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik niet .
    Essien is in mijn ogen de beste cdm.
    en wat heeft het wk topic te maken met als ik iemand niet goed vind en hij gaat niet mee?
     
  8. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi All,

    As the various seasons come to a close this will be the last regular Top 11 of the Week based on league performances. Next week will be Team of the Year and after that we have some interesting plans for this feature.

    For now though take a look at who the 11 players are that made the team this week.

    GK; Cech (Chelsea, 87 >> 89)
    LWB; Antonini (Inter, 74 >> 81)
    CB; Pique (Barcelona, 81 >> 85)
    RB; Hengbart (Auxerre, 73 >> 79)
    CAM; van der Vaart (Real Madrid, 80 >> 84)
    CDM; Brocchi (Lazio, 75 >> 80)
    CDM; Toulalan (Lyon, 76 >> 82)
    RM; Schweinsteiger (Bayern, 79 >> 85)
    ST; Forlan (Atletico Madrid, 86 >> 88)
    ST; Niang (Marseille, 85 >> 88)
    ST; Milito (Inter, 85 >> 88)

    Milito makes the team after guiding Inter to victory in the league ahead of Roma while Cech takes the GK spot after helping Chelsea to the double in England. Hengbart scores 2 for Auxerre to set them up with a Champions League spot so also joins the team.

    Here is a link to the team in the UT Web App on Football World; http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#d1TUzphc9p2h


    As before these players will be available from 6pm UK time this evening.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks bijzonders voor mij deze keer
     
  10. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    wie o wie heeft er nog coins te koop:thumbs:,( eerder met mensen op dit forum zaken gedaan en die kunnen betrouwbaarheid bevestigen )
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen coins, wel een team; Torres, Rooney, Van Persie, Fabregas, IF Nasri, Lampard, Evra, IF Onuoha, Yobo, Richard, Van Der Sar. 100 Chemistry
     
  12. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij wel een normale prijs voor torres. Ben namelijk op zoek. Heb wel maar 140.000 coins
     
  13. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens een manier gevonden om de control glitchers te pakke. Het zit zo:

    Wanneer je gaat spelen en je komt bij het scherm dat je je shirt moet kiezen druk je de rechter stick in. Dan bekijk je de gamercard van de tegenstander. Rechts onderin staat het logo van fifa 10. Wanneer daar onder staat watching online match is dit een glitcher. Wanneer er staat playing online match is alles accoord. Dit is ook bevestigt door EA. Dit staat ook te lezen in het spel zelf.

    Op deze manier vis je de eikels er makkelijk uit. Neemt niet weg dat het nog altijd slecht van EA is dat hier niks aan gedaan word.|:-
     
  14. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    yo gasten, speel nu ultimate team al n tijdje en ik vind het echt gruwelijk. alleen die kutglitchers maken het echt verschrikkelijk. weet niet of het al bekend is bij iedereen, vast wel, maar er is wat tegen te doen;
    voordat de match begint, voordat je op ready drukt ga je eerst naar zijn gamercard door op de rechterstick te drukken, als je dan ziet (onder "Fifa 10") dat hij ipv playing FUT, watching FUT er staat, dan is het een glitcher. soms staat dat hij offline is, dan kan je er ook vanuit gaan dat het een cheater is.

    edit: ik kijk ook niet verder dan me neus lang is, sorry het staat er idd al.
    nog vraagje, ik zie dat er hier geruild word en dingen aangeboden, is er niet al een apart topic gemaakt om te ruilen met ultimate team? of miss handig om te maken?
    :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat topic bestaat inderdaad al, het is alleen zo dat UT niet echt populair meer is. Sinds ik FIFA World Cup heb speel ik FIFA 10 ook niet meer.
     
  17. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ok thx dan ga ik ff kijken
    blijf het vet vinden :)
    hoorde dat je zo snel klaar bent met world cup, maar dat kan ik niet beoordelen
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf gekocht voor 180.000, dus dat wordt hem niet_0/
     
  19. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    wie owie heeft er coins,:thumbs: heb eerder met mensen op dit forum zaken gedaan dus betrouwbaarheid gegarandeerd.
     
  20. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi All,

    As mentioned last week we are now pleased to release the "Team of the Year" with a couple of interesting additions; some substitutes!

    Messi claims the "Player of the Year" title and so sees a little extra boost from his previous IF version while CR9 must settle for a place on the bench. Robben has been moved into a RM position (the player item will also be RM) and the rest should be pretty familar faces.

    GK; Lloris (Lyon, 86 >> 89)
    LWB; Cole (Chelsea, 82 >> 86)
    CB; Pique (Barcelona, 81 >> 85)
    RWB; Maicon (Inter, 89 >> 91)
    LM; Malouda (Chelsea, 80 >> 86)
    CM; Alonso (Real Madrid, 82 >> 86)
    CM; Xavi (Barcelona, 87 >> 89)
    RM; Robben (Bayern, 81 >> 87)
    ST; Milito (Inter, 85 >> 88 )
    CF; Rooney (Man Utd, 89 >> 92)
    RW; Messi (Barcelona, 91 >> 95)

    Subs:

    GK; Hart (Birmingham City, 79 >> 84)
    CB; Diawara (Lyon, 79 >> 84)
    CM; Fabregas (Arsenal, 86 >> 89)
    RW; Ronaldo (Real Madrid, 93 >> 94)
    ST; Higuain (Real Madrid, 85 >> 88 )
    ST; Drogba (Chelsea, 87 >> 90)

    As usual these players will be available in packs from 6pm UK time if you are lucky enough and once I have a link to the team in the FUT Web Application I will provide it.
     

Deel Deze Pagina