Heb geen geld meer, geen spelers dus het word moeilijk Trouwens, heel zuur voor je. Ik hoor het wel vaker van mensen
Hoe kan je nou geen spelers en geen geld hebben? hmm als je je spelers verkoopt krijg je toch geld... of heb je al dat geld weer aan veel te dure spelers uitgegeven?
Niet goed handelen, haha. Heb nu weer 10K en een aantal franse spelers. Okee ik heb weer een heel frans team
Als je een frans team hebt, moet je Anelka kopen, ie speelt echt heerlijk, snel, goed schot, sterk aan de bal
Naja ng niet genoeg money. Ik heb nu een probleem, want ik heb weinig coints voor contracts. dus dat gaat voor! Ohh het is een League 1 team, geen frans team. Sorry
effe oftopic weet iemand wie dat chick is op mijn avatar. alvast bedankt ontopic: wie speelt er nog steeds ultimate team?
Mooi silver toernooi sinds gisteren Wie heeft er (nog) een mooi silver team ? Deze heb ik: 9 Malinezen, 1 Burkina fasoriaan en 1 logonees http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#X8HaxrpZ9RFc
Heb ik al gedaan, 97 % is the max 1. Geen Malineze keeper in FUT 2. Geen Malineze RWB in FUT 3. Geen Malineze LF in FUT De keeper is the main problem omdat ik daarom veel lijntjes mis, maar het voldoet wel hoor, lekker team met een sterke verdediging
http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#dj2QZeHc9Nkx wat kan ik nog veranderen, heb niet zo veel money dus... beetje moeilijk Katti, hoe duur is je team ong?
Toch zou ik het niet doen als ikjou was, ik heb nu zo'n 100 000 aan pakjes gekocht (alles bij elkaar) en heb 1x 85 Keita gehad, die nog niet eens voor 1000 word verkocht. 1x Carrick (2000 als je geluk hebt) en verder niets hoger dan 78...
Jaa, dat kan misschien wel, maar dan heb ik in iedergeval weer wat geld en daarmee kan ik die paarse pakkies kopen en ook een paar goude. Ik neem de gok voor deze keer
Word echt gek, ik wil me LM , RM en CB vervangen ( naar een IF versie) maar die zijn allemaal zo veeeeel te duur
Ik zit in de finale van het Silver 10k toernooi, en ik zie alleen maar cheaters (watching FUT Tournament) niet normaal. Al 10 minuten alleen maar cheaters !!!