1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee top. Hebben die veel spelers beschikbaar? Ook in een korte tijd mogelijk een elftal te kopen?
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, en ga handelen inSilver kits/badges van Premier league en first div van Engeland


    Alles blind kopen onder de 300 coins en op de trade zetten voor 1000 en buy now 1250 (3 days). Zo kun je er ongeveer 10 per dag kwijt, vooral in het weekend, bij mij staan er nu 30 op de trade en vul ze steeds opnieuw aan. You make money while u sleep :D
     
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Katti, hoeveel geld maak jij per week ongeveer? Dus: onder de 300 METEEN KOPEN, en verkopen voor 1000 en buy now 1250. Dan op drie dagen zetten. Geen gold, maar silver kits/badges. Wat doe jij meer, Badges of kits?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren stond ik met UT in de finale moet ik tegen een gast die had Messi 95, Ronaldo 93, Villa 92, Gerrard 90, Casillas 93, Robben 90, gewoon al die beste spelers echt ziek ouwe. Ik ging maar vol verdedigend spelen kwam 1-0 achter toen 1-1 2-1 voor 2-2 toen kwam ik in de 89ste minuut 3-2 achter toen vol op de aanval in de 1ste minuut van de blessuretijd kwam ik 3-3 en toen daarna meteen 4-3 echt nice is dat :D
     
  9. skywalker99

    skywalker99 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen hebben jullie nog coins te koop?

    grtz
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je wil betalen?
    Anders heb ik er nog wel 400.000 voor je
     
  11. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    zo mijn hele gouden team in de (uit)verkoop gedaan, hier en daar te weinig gevraad, maar fock dat :p ...Had zo'n 15K pakje gekocht met werkelijk geen ruk erin..dus toen alles maar weer verpatst en toen had ik geld nodig dus mijn gouden team op de trade gezet. gaat bij elkaar zo'n 30K opleveren wat ik weer in het optimaliseren van mijn zilveren team ga steken.

    Wil ook ff een bronzen team kopen, maar weet iemand uit welk lande (en of competitie) je het beste bronze spelers kunt halen?

    edit: heb al een braziliaans elftal gemaakt :) wie wil er een keer een potje brons doen?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  12. skywalker99

    skywalker99 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    400.000 voor 30euro heb ik er maximaal voor over.

    greetzzz
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    vet nep dit ik heb 2x dat bronze toernooi gewoon de 1ste keer quitte die gast en ik kreeg geen 10000 en de 2de keer won ik na penaltys en weer geen 10000 :confused:?
     
  14. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    das echt gaar...

    weet iemand trouwens of het uit maakt of je online tournament doet of gewoon online potje qua coins dat je er mee krijgt?

    En zijn er nog steeds cheaters bij die toernooien?
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten nog steeds cheaters tusen ja, maar die kun je er tegenwoordig uitpikken, door naar hun profiel op XBL te kijken, staat er: "Watching FUT" dan zijn het cheaters.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen als je de allereerste keer zoekt staat er altijd watching :D! Wel grappig een keer ging zo een gozer mij een bericht sturen van fuck you cheating cunt ik vet droog dude look again en toen ow sorry xD
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  18. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel nice als je die bronze wint, 10 000 erbij;) als iemand leaved tijdens de wedstrijd krijg je toch je coins en blijf je in de finale, of is dit niet zo?
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar hij leavde niet, hij was eerlijk gezegd veel beter, maar ik was defensief super en heb maar 1 kans gehad, en die zat gelijk (85e minuut)

    Erg he O-)

    Maar dat hoort er ook bij, hij heeft ook maar een paar opgelegde kansen gehad hoor, ik hield hem lekker buiten de 16
     
  20. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een braziliaans team, alleen niet met veel 63, 64 gasten, een paar maar.
     

Deel Deze Pagina