1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ook maar eens een bronze team samenstellen. Aanraders qua nationaliteit? Engeland blijkbaar en wat nog meer?

2. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost een heel bronzen team +-?, ik heb atm maar 20 000 meer en moet Kaka en Ibra nog kopen :mad:

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jup 6x tis echt kei makkelijk hoor gewoon als je in de finale staat gewoon lekker de sshhhh celebration doen lekker alle herhaling kijken lekker op pauze zetten en de bal achterin overtikken totdat hij quit en weer 10000 en ik ben niet echt een slechte speler dusja.

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#fcc0WS6e9UCN

Ik speel dit, kwetsbaar bij balverlies en tegenaanvallen, maar ik ben toch wel heel sterk bij balbezig en bij veel druk op de tegenstander. Kort erop, maar als ze er met een diepe bal uitkomen, is er gewoon veel ruimte. Iemand een betere formatie waarbij je geodkoop kaartjes kan kopen?

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel erg graag tegen spelers met deze opstelling, lekker counteren, tikkie takkie...goal haha

Ik weet niet of je een hele goede speler bent, maar ik vind hem gewaagd. Ik kan hieruit afleiden dat je aanvallend bent ingesteld; is dus een 4-2-3-1 opstelling niets voor jou ?

8. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4231 zou ik niet doen als ik jou was, dat speelt echt niet lekker imo... De meeste opstellingen die veel mensen gebruiken zijn wel heel duur, 41212 (wat ik speel) is 10 000 als je geluk hebt... maar je kan toch ook je spelers zoeken op formatie, dan kost het je geen kaartjes...

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je scoort en je leaved gelijk ben je een ronde door, zit net met een engels jochie die me dat hebt uitgelegd, ik stond 3-0 voor in de halve finale en vertelde dat als ik scoorde en gelijk leavde toch door zou gaan naar de finale.

Klopt dit ? en doen jullie dit ook ?

Ik vind het matig spel................ik wantrouw het dus ook een beetje

btw niet gedaan, toen leavde hij, had het dus beter wel kunnen proberen

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat ik uit je verhaal kan opmaken is het gewoon een typische engelsman die niet tegen z'n verlies kan en er alles voor doet om te winnen. Proberen jou weg te laten gaan :9

11. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben er geen voorstander van. Hoe meer mensen het doen, hoe meer mensen erin meegaan.

Jaa ik ga toch over naar 4 verdedigers. Miss 4-3-3. Ik kijk morgen naar kaartjes. 20k beschikbaar voor investeringen. Misschien nog een aanvaller erbij + paar goedkope contracten.

12. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom morgen nog even in m'n party, kep nog een goede manier om "heel" goedkoop 90 contracten te halen ;)

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaan we dan ook maar doen. Is dinsdag ook goed, morgen heel druk met werk en nog iets anders. Heel miss namiddag. Go ik heb iemand vanmiddag toch op zn broek gegeven. Zozo:12-0. Bij rust al 8-0 dubbele hatrick van me spits Bagyogo. Zo beren sterk is hij. Pjanic ook wel held.

14. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    David Villa is ook een held man, die man heeft zo'n ongelofelijk hard en goed schot_O_

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkt idd. Heb het gisteren 2 keer gehad dat mijn tegenstander de 1-0 scoorde en op start drukte toen de bal nog maar net over de lijn was. Hij leaved en ik verlies met 1-0.

16. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook daarom doe ik het niet meer, dat online. Ik speel veel futures waarmee ik bij elk toernooi 6.5K kan winnen. Begon gister op 1K en ik heb nu 20K. Ik had ook nog contracten gekocht ook! Best netjes :D

17. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook maar snel even een zilver team bij elkaar gekocht, allemaal maar 67 enzo. Het hele team + wat contracten kostte me zo'n 4k.

Nu heb ik dat toernooi 2x gewonnen, = 13k toernooi bonus en +- 500 punten per wedstr. = 8x500 = 4k :D tel uit je winst :D

18. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt war katti ;). Als je 1-0 voorkomt gewoon meteen quiten en je zit in de volgende ronde.

19. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zag ik het ook. Vraagje, kan iedereen zijn club van fifa 10 ook op fifa 11 spelen. Dat gaat toch gewoon door?

20. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 4-2-3-1 kaartjes voor me? 800/900 per stuk betaal ik ervoor!

Deel Deze Pagina