1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je gek? die kan je voor 500 makkelijk halen op de trade:thumbs:

2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ermee gekapt. Team ook maar helemaal weg. ik werd helemaal gek van mijn formatie en online. Telkens maar weer die lobjes. Goal? Leaved hij hem en wint hij gewoon. WTF HOE KAN DAT!! Ook ben ik beter en heb ik meer balbezig, mijn tegenstander scoort altijd. Ik speel heel anders FUT dan gewoon Fifa online. Sorry, maar ik vind FUT niet meer leuk en ergerde me echt overal aan.

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    LOL iedereen heeft wel is een klote kut goal tegen.. Dan hoef je toch niet meteen helemaal te stoppen of je bent zo slecht dat je altijd verliest tja dan snap ik het wel.. Ik win zowat altijd en als ik verlies is het echt zelden dat iemand veel beter is meestal gewoon zo een klutsgoal maar dan stop ik toch ook niet meteen met UT xD

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, weet ik ook wel :D. Maar in het begin won ik best veel, steeds finale enzo. Nu verlies ik eerste ronde zelfs. Was ook chagie hoor, dus daar ligt het ook aan. Ook was de lol ervanaf omdat ik maar zo weinig geld had enzo. Ik wacht gewoon tot Fifa Ultimate Team 11! Boeiend :p

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waaaaaah, zoveel zin in FUT 11 \o/\o/

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook. FUT'10 was niet meer zoals het begin: HEEL VERSLAVEND

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb er zo'n €70 aan uitgegeven (€50 aan pakjes; €20 aan coins) en €150 voor teruggekregen aan het eind, verkocht aan member op het forum hier. 8)

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, netjes. Ik heb volgens mij €15,- uitgegeven en heb m'n team + coins verkocht voor €35,-

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had op het end 1.8 miljoen :3

10. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt toch met een silver team? Probeer een gold team te maken, speelt veel lekkerder en dan win je ook veel meer :thumbs:

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GELUL !!

Ten eerste speelt het niet lekkerder, omdat je altijd van die pipo's tegenkomt met rooney en C ronaldo enz

Ten tweede is Silver en bronze veel eerlijker, omdat de topspelers max. 74 zijn

Sander zegt dat dat lekkerder speelt terwijl hij maar een paar dagen een Silver team heeft 8)

Ik vind als je alleen maar goud speelt een teken van zwakte, net als gewoon fifa10 altijd maar met een 5 sterren team !!

@Robinho: Je mag wel wat coins lenen voor een leuk silver team hoor, kom bij mij in de party, leen 10-15k koop een leuk Silver team, maar niet opgeven man, ik had deze avond ook een kutavond, niets lukte,l shit happens :+

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Behalve toen je tegen mij speelde. :+

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar jij bent ook verschrikkelijk om tegen te spelen :+

EDIT

Ik verkoop het onderstaande; sorry voor het "Engels" ertussen!

Maicon, 91 RB
    Kaká, 86 CM
    Cesár, 91 GK
    Lució, 86 CB
    Anelka, 86 ST
    Cambiasso, 85 CM

Looking for :

Iniesta ( CF version preffered )
    Xabi Alonso ( 86 version preffered )
    Ibrahimovich
    Higuain
    Forlan
    Sergio Ramos
    Puyol
    V/D Vaart ( upgraded preffered )

Hoor het wel :)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Verkoop ze gewoon op de markt, krijg je er meer voor. En gaat vele malen sneller, heb hier al in geen weken meer iets van een ruil voorbij zien komen :p

Plus, leave nadat je een goal gemaakt hebt bij goeie cups zodat je veel casht. Binnen (half) uur heb je je cash erbij :p.

16. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal kijken. Haha. Ik was ook gewoon dood chagerijnig door me zus. Die pikte een beetje me pasje in en kocht voor 40,- wat dingen zonder te vragen. Als je me boos wilt hebben, moet je dat vooral doen. En toen draaide het ook niet op FUT, dus deed ik dit. Ah ik red het wel met bronze team :D.. dan heb ik gauw weer 10k voor nieuwe spelertjes. Bedankt voor de aanbieding :thumbs:

@siemenn: heb ik 1 keer gedaan, maar dat deed het niet en dat was nou net de druppel :D

17. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me zeer hoor, maar wie ben jij om te zeggen dat ik pas een Silver team heb? Ten eerste ken je me totaal niet en ik heb nu ook gewoon een zilveren team... toen ik net begonnen was heb ik ook een tijd alleen een zilveren team gehad, en zoals ik volgens mij al heb aangegeven vind ik dat een stuk minder lekker spelen.

Als jij vind dat Gold teams een teken van zwakte zijn, dan mag jij dat vinden, maar dan hoeft dat nog niet zo te zijn.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gouden teams oneerlijk, en heeft niets maar dan ook niets met skills te maken !!

En jij had ff een silver team gekocht en ff wat prijzen gewonnen dus nam ik aan dat je normaal niet met silver speelde, dus...

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand coins kopen?Ik heb er denk ik een stuk of 600.000

20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Haha mooie verkoop manier.

Iemand een auto kopen? Denk dat ik er hier nog wel 1 heb staan.

Deel Deze Pagina