Ik heb er denk ik wel 600.000...ik zal het toelichten.Ik heb al mijn spelers op trade staan(Messi 91,Iniesta 89,Xavi 90 etc.etc) en bij de laagste prijs kom ik ongeveer op 642.00 coins uit...vandaar.Aangezien ik hier niet op EAfootball kan inloggen,weet ik niet hoeveel coins ik exact heb!
Toen had ik het ff snel bij elkaar gekocht, nu heb ik al een normaal zilveren team Toch ben ik het niet met jou eens, want als je het goed bekijkt is er toch niet zo veel verschil tussen een zilver 74 spits van mij en een zilver 74 spits van jou ipv een 90 spits van mij en een 90 spits van jou... Zo leg ik het misschien een beetje stom uit, maar als je allebei gold spelers hebt streep je dat tog tegen elkaar weg, en de verdedigers zijn ook weer beter. Je hebt natuurlijk de neppe afstandschoten van 50 meter met gold spelers(die ik nog nooit tegen heb gehad(wel voor))
Mijn geluk is volgens mij na deze avond wel zo goed als op. Ik zag de Jumbo Special Packs voorbij komen met daarin nieuwe Inform spelers, Nani, Vidiç en Ronaldhino. Had gelukkig nog zo'n 70.000+ coins over. Het eerste pakje opende ik, daar zat Nani 87 Inform in. Het 2e pakje had Vidiç, 88 en Gerrard van 90. Het 3e pakje had wederom Nani. Het 4e pakje had Torres 89. Heb nu 650.000 coins Daar kan ik wel een akelig leuk team van in elkaar zetten.
Beste speler die ik ooit kreeg was Casillas, meteen állereerste pakje hehe. Toentertijd verkocht voor 45.000 coins. Daarna beste was normale Xavi, 68.500 coins. Allebei begin van de game. Daarna nooit meer iets gekregen, alleen 250x Kingston.
Reuj, triple, robinho, house zijn jullie vanmiddag online ? Ik heb een gruwelijk iers team (brons) om weer die 10 ruggen te winnen. Was gistermiddag gezellig jongens
Na een maand weer UT aangeraakt en gisteravond 2 jumbo packs gekocht en in de eerste zat Zarate en in de 2e IF Vidic , verkocht voor 250k
Ben ik serieus de enige die al dik 100k aan pakjes heeft gekocht en 1x Keita heeft gehad, die 85 RF die nog geen 1000 waard is? Verder nooit iemand hoger dan lvl 80 gehad...
Hier nog iemand interesse in een bronze toernooi ? Reuj,triple en ik doen al mee en house denk ik ook mits we na het weekend beginnen Sanderbob ? Robinho ? Bronze rules \o/ Edit: mocht je geen bronzen team hebben, ik heb er eentje over, geheel servisch, voor weinig natuurlijk
Iemand nog een team kopen? Valdes GK 87 Diego Alves GK 87 Alves RWB 88 Sergio Ramos RB 86 Arbeloa RB 83 Puyol CB 86 Pepe CB 82 Pique CB 87 Abidal LB 82 Marcelo LB 83 Filipe LWB 85 Busquets CDM 84 Xavi CM 90 Henry LM 88 Simao LM 82 Di Maria LM 82 Messi RM 91 Jesu Navas RM 78 Kaka CAM 86 Iniesta CAM 89 Hulk CAM 86 Luis Fabiano ST 85 Hiquain ST 88 IBRA ST 90 Aguero ST 88 Hiquain ST 88 Forlan ST 86 Bojan CF 81
Tja, ligt eraan wanneer en hoelang? ik heb namelijk ook school enzo. Dit jaar wil ik echt knallen. Ik wacht liever tot herfstvakantie want ik heb na de eerste dag al huiswerk. bedankt voor de aanbieding, maar ik denk dat ik me wel red met een eigen bronze team die ik zo in elkaar ga zetten @ Sander: Hoezo heb je het weggedaan? Hoeveel coints heb je nu?
Ik heb helemaal een Serie A team gekocht. Alleen ik heb Eto'o 89 en Milito 88 in de spits, maar dat werkt echt niet. Dus daar moet ik nog even een oplossing voor zoeken
Toernooien doe ik nog wel aan mee, maar normaal FUT doe ik niet meer, behvale als het tegen iemand van het forum is ofzo