Nieuw teampje Kheb een PL teampje weer genomen.Ik was niet kapot van de spaanse.Dit is hem: http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#hHQHbhX09Xe5 Hier staat Malouda 86 LM,maar ik vind Bale 86 verrassend lekker spelen.En Anelka 90 en Tevez 90 houden vriend Torres op de bank!!!
Ik zou Johnson & Walcott ipv. Richards & Park doen. Met Walcott heb je een heerlijke speler: super snel, goede dribbel, redelijk goed afmaken. + Chemistry is veel beter omdat er dan twee groene lijntjes erbij komen, want Theo is (net als Frank en Glen) ook Engels.
Is er ook niet een betere keeper beschikbaar? Ik zie check en almunia voor aardig wat geld over de toonbank vliegen, maar toch wel koopbaar!
Ik speel nu altijd met mijn gouden team met Kristof van Hout op doel echt die gast is zowat onpasseerbaar! Hij een silveren keeper met een gemiddelde van 65 maar dat zegt niks hijs 6''10 oftewel 2,10 echt ziek die lobjes pakt ie gewoon simpel hijs in 15 wedstrijden 2 (!!!) keer gepasseerd bij mij
Lobjes zijn inderdaad niet te doen tegen deze man, maar hij is oh-zo-makkelijk te passeren bij één-op-één's. Heb echt super vaak tegen deze keeper gespeeld (vriend van me, en gewoon op toernooien) en Torres schoof de balletjes er zó gemakkelijk langs hé, gewoon met +.
Welke keeper is nou niet makkelijk te passeren met 1 op 1 met Fifa Valt opzich nog wel mee hij pakt soms wel is ballen waar je van denkt voor een 65 keeper. Hij houd voorlopig nog Julio Cesar op de bank
Nee is er niet.Almunia al helemaal niet! Given heeft 89 voor duiken 90 voor reflexes 82 voor positioning...nee Given is uit de PL naar mijn mening de beste(Reina 88 keept bij mij ook altijd bagger!!)
Nee ik heb daar nu Wright-Philips staan,vind ik persoonlijk lekkerder spelen! Ook lennon vind ik nog lekkerder spelen
Ik had Green in de goal, geweldige keeper bij mij. Pakte ballen uit de kruising, jongen niet normaal !