1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer jou trucje met 4000 aan geld.
    ik ben nu bij pagina 381

    Edit : valt niets te zien !!!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag een paar leuke trades gehad

    [​IMG]
    [​IMG]



    Jammer genoeg wel een ultra ultra deal gemist, ik ging uit de trade toen ik net Rooney kocht voor 99.000

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, die Messi voor 11.000....... Sick, jammer dat je die mistte. Wat is je tactiek eigenlijk? Want hoeveel tijd is er over als je rond page 750 zit? 59 minuten ofzo?
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ongeveer 20minutes doe je daar over, ik heb dus meestal nu 100.000 BIN price and gold only, ik heb in 3 dagen tijd 300.000 coins gemaakt en op de bank wel de normale Messi zitten die ik in een pakje heb gehad afgelopen dinsdag
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Stond tegen een Nederlander voor in finale met 5-2.. maakt hij 5-5 (laatste minuut).. komen penalties tot overmaat van ramp verlies ik die ook... maar toch krijg ik de 5000 coins.. wtf? :+

    Wat zit er eigenlijk in zo'n limited pakje dat je om 18:45 kan aanschaffen.. die dingen waren net om 17:45 al binnen paar minuten weg..
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon een gold pakje kopen voor 2500 coins. Zat bij mij zoals gebruikelijk weer niks in
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er weer een silver toernooi ? Ik speel nu met mijn zilvertjes tegen drogba en vriendjes 8)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Aglonbahor vriend! :D

    En damn Maver, doe je goed man! Sick!
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    D'r zijn heel veel mensen die kaarten voor een belachelijk goedkope prijs online zetten. Jammer genoeg gaat het hier meestal om een nulletje TE weinig :+

    Maar die Messi ga ik zeker wel in de gaten houden ... want 11K is echt ZIEKELIJK weinig.
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag een uurtje alle kits en badges van engelse silver clubs gekocht en gelijk op de trade gezet. had binnen een uur 18k !!

    Ook wel lekker dacht ik zo
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kijk tussen 0:00 en 4:00 maar eens op de Tradepile. Die Amerikanen hebben het spel wel maar snappen geen zak van de spelers die ze hebben.

    Zag gisterennacht overigens een Messi voor 85K BUY NOW. Ronaldo ook voorbij gekomen, Rooney idem ... was echt leuk. Jammer genoeg kan ik het nooit weerstaan om te hamsteren kwa coins, maak het altijd op aan pakjes :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Silver? :eek:

    Ja echt erg is dat haha, ik zal eens een keer proberen rond half 4. Even snel kijken op de trade, en dan weer slapen. :+
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gek he?

    Want gold kun je aan de straatstenen niet kwijt en het thuisshirt van Middlesborough leverde 1000 op en kocht hem voor 200, en nog meer van die dingen
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Of je doet net zoals mij, naait er gewoon een stel gasten bij die jou team willen "dupliceren". Zoek op Internet maar naar een manier om dat te doen ( lees, gaat niet ... je hebt een gemodde 360 nodig ) en lul hun dan gewoon vierkant plat. EA heeft hier weinig aan gedaan jammer genoeg. Lijkt wel of het steeds erger word.

    Laatst nog wel eens nagedacht over bepaalde "rewards" en wat nieuwe kaartjes. Vind echt dat EA gewoon de vrijheid aan de gebruiker moet geven waar ze hun spelers willen opstellen. Nu snap ik wel dat je een Henry niet als Keeper kan gebruiken en Cesár niet als spits... maar ik erger me mateloos aan het feit dat ik MIJN Henry niet op een ST ( Spits ) positie neer kan zetten.
    Meer positie kaartjes!

    Hoe vet zou het overigens zijn als je een Platinum kaart zou krijgen met daarop een Van Basten of Cantona? :+ Lijkt me echt super vet. 2 van zulke spelers MAXIMAAL per team ...
     
  15. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    eey man wat typ je hoe doe je het .
    als je het niet wilt vertellen pm me ik heb ps3 dus dan zit ik niet in jou weg:)
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    :confused:
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het hunten is nog niet over vandaag, Jippie Ka Yee !!! :D:D

    [​IMG]
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hé, heb je die net gehaald? Tering man.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Yep net gehaald :D:D
     

Deel Deze Pagina