1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Je hoeft niks te geloven hoor als ik maar weet dat het zo is, oh ja, volgende mega koopje is weer aan de orde :D

    Hoe ik dat zoeken doe is gewoon tot minuut 59 gaan en dan proberen de 59.50 en 1uur te zitten, het is erg moeilijk want je moet goed timen en kijken naar de drukte op dat moment, laat in de middag komen er steeds meer kaartjes erbij dan eraf dus schuift de 59/uur marker steeds op naar achteren en laat in de avond dan schuift het weer terug dus ook daar moet je rekening mee houden. Je bent gewoon erg veel RT en LT aan het gebruiken en veel denken en reactie geven

    [​IMG]
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een foto maken van je hele tv...dan zie je dat het niet gefotoshopt is...zie je nu ook wel..maar goed..je hebt altijd gasten die het niet geloven(gewoon jaloers .....ik geloof het wel en ben ook jaloers)
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  4. Maikeltje89

    Maikeltje89 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af rooie kaarten verlopen die gewoon want mijn toure heeft der best al lang een rooie kaart best vervelend
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, ik heb volgens mij 1x rood gehad en toen een wedstrijd daarna mocht tie gewoon meedoen, ik zie ook nergens staan als iemand rood heeft gehad hoeveel wedstrijden hij niet mee mag doen
     
  6. Maikeltje89

    Maikeltje89 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Maikeltje89

    Maikeltje89 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja this da k bij me vriendin ben maar ik had al zker 5 wedstrijde zonder hem gespeelt ma nog steeds rood:confused:
     
  8. Maikeltje89

    Maikeltje89 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    maar iemand interesse in me spelers:eek:
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Maver al meer dan 400 potjes gespeeld damnnnn.. ik kom nog niet eens aan de 150 volgens mij.
    Mijn team nu btw.. Snap alleen niet waarom er 72 chem staat terwijl op xbox 84 is.. zal wel komen omdat flamini geblesseerd is oid.
    Eerst volgende aankoop wordt die keep van 91 van inter uit de Serie A en vervolgens die CB naast cordoba vervangen door de CB van Inter.
    Waarom is er trouwens geen 82+ LB in de serie A.. beetje pauper :mad:

    [​IMG]

    Volgens mij is dat een bug oid.. ooit ook keer gehad. In principe horen ze na 1 pot weer mee te mogen spelen zover ik weet!
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaan rode kaarten wel weg als ik offline speel maar als ik online speel niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg mijn team niet in beeld op de EA site, hoe doe ik dat?
     
  12. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    sorry voor het niet geloven was gewoon een beetje boos dat ik mijn tijd weggooi 6 keer in totaal maar idd ik gebruik de r2 en l2 knoppen
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is al van een tijdje terug. Ondertussen heb ik alweer een nieuw team.
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verander ook elke keer....Ik heb nu eindelijk wat toppers.

    Henry 88, Xavi 87,Dani Alves 88, Puyol 86..verders heb ik heel barca behalve...tja Messi en Zlatan
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit is op 't moment mijn team. Ben nu bezig om mijn verdediging te versterken. En heb als eerste Chiellini gekocht.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  17. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste wel van gourcuff houden zo te zien.
    mooie elftallen .
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ralluf :+ Wel even vermelden dat dat mijn Higuain en Milito zijn hé ... koekwous.

    Maar ik ben op zoek naar Steven Gerrard. Heb genoeg spelers in de aanbieding en 60.000 coins. Als iemand hem wegdoet of interesse heeft in iets, let me know.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor Felipe van deportivo de la Coruna gaan...is 85 en speelt echt heerlijk op links.Komt lekker op is snel...prima speler.En in het centrum ben ik erg te spreken over Puyol...is erg sterk en niet van de bal te krijgen
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gourcouff eruit gejast...zijn veel betere
     

Deel Deze Pagina