1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha geweldig, wordt er trouwens helemaal gek van als mensen uitzetten in toernooien, in de 80e minuut. Daarnet 9 wedstrijden moeten spelen in de halve finale waarna ik verloor op penalty's van iemand. En die penalties kloppen ook van geen kant, schiet ik hard gaatie derin, schiet ik zacht raakt die de paal:confused:
     
  2. riitje1

    riitje1 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wajoow.
    dit is echt ongelooflijk
    kijk op het EA forum
    als je scheld komt er lalalala te staan
    daar is het niet erg

    als je hier een x 'bikini'zegt ben je al een vies mannetje en word je 50 jaar gebanned.

    en nu is iedereen ook nog een nederlandse Leraar!
    het is vakantie
    stap weg van je werk en ga chillen
    niet letten op kleine dingetjes..
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :+

    maar dessalnietemin: dit is het ea-board niet. Elk board kent zijn eigen spelregels (ander board waar ik zit heeft geeneens mods), xbw is daar geen uitzondering op. Beetje aanpassen dus.

    Gaan we nu weer on-topic
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog interesse in een Premier leaque team?met O.a. Drogba,Anelka,Walcott Lennon,Adebayor
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een PL team, maar ik zoek nog een extra ST (liefst snel) een CDM en een extra RB LB voor als me andere moe zijn.

    CDM heb ik Ballack en Barry al ( maar zijn steeds geblesseerd) en LB en RB heb ik Richards en Evra. ST heb ik alleen nog maar Anelka. Dus iemand die weet wie je "goedkoop" kan kopen op de trade?
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het echt niet meer. Ik ergerde me alleenmaar aan het snelle moe zijn van mij spelers. Dat blauwe lijntje was al op 4/5 op na 45 min...
     
  7. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal leuk bedacht maar waar blijven al die patches, voor die mega-glitch dat ze jou spelers bestuurden..

    En ook voor dat als je tegenstander uitzet dat je gewoon wint, want ik heb onderhand meer verloren dan gewonnen omdat ik nooit uitzet, maar mijn tegenstanders altijd!
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het uitzetten heb ik niet zo'n last, gebeurt bij mij eigenlijk nooit, maar voordat ik een online match vind kan het wel een kwartier duren ivm al die cheaters :confused:
     
  9. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral in toernooien heb je dat inderdaad, ik ga nu gewoon een beetje oefenen met mn team zodat ik wat beter online kan spelen. Toernooien zitten der voor mij niet meer in, 20 wedstrijden winnen om een toernooitje te winnen vind ik te veel!

    Edit: En mensen met wie niet goed kan verbinden kunnen ze ook wel niet tegen elkaar laten spelen, wordt ik ook gek van

    Ik zoek trouwens nog een Alex 85, iemand die er één heeft? noem je prijs
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  10. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PL team waarmee ik iedereen tem:
    4-2-3-1 speel ik en dat vind ik fcking chill :p

    Czech
    Johnson-Ferdinand-Vidic-Glichy

    Ballack Essien

    Van persie Rooney Lampard

    Torres
     
  11. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice team, daar heb je toch wel redelijk wat coins aan gebruikt?

    Essien is 20k op trade (volgens mij +-) Van persie 15, Rooney 60 , lampard 30 en torres 100+ (die prijzen zie ik vaak staan op de trade, misschien heb je ze goedkoper gehaald hoor )
     
  12. riitje1

    riitje1 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal wel ja
    essien meer een beetje 25k, lampard 28 (scheelt tog 2k :p)
    en torres ongeveer 115k-130 :)
     
  13. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 30k betaald, maakt die 2k toch ook niet zo veel meer uit... Essien heb ik toch wel paar keer voor 20k gezien hoor...
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Verwacht maar geen patch. EA zal alle energie steken in Fifa 11. Fouten in Fifa 10 worden dus niet meer verholpen.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn team

    [​IMG]

    Ik heb alleen nog een LWB-LB & CF-ST kaartje nodig. En dan is mijn team compleet. Dus als iemand een van de 2 heeft. Laat het me dan weten.
     
  16. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet iets later in de avond op de trade kijken, dan staan echt veel dingen er voor maar 200 coins op, Ik heb m'n LWB > LB ook voor maar 150 coins gehaald. CF > ST zal er ook wel goedkoop op staan. Dus gewoon even op de trade kijken.

    Net Van Persie 88 CF gekocht voor 12k :D Volgens mij redelijk goedkoop, aangezien ik ze vaak voor 15-20k zie staan

    http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#cp8pWZux9L0f

    Mijn Team ;) Ik weet niet of je de bank kan zien, maar op de bank heb ik nog o.a. : Arshavin, Barry, Wallcot, Lennon, Yobo en Defoe.

    Iemand trouwens nog interesse in:
    Pato CF, De Rossi CDM?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Gonzalo Higuain [85] voor CDM De Rossi?
     
  18. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man kheb 'm net verkocht op de trade voor 6k... Ik dacht ik zet 'm eerst erop voor veel te veel voor het geval dat iemand 'm wil kopen.

    Van dat geld ff gold pakje gekocht maar zoals gewoonlijk helemaal nix van waarde, ik heb denk ik ongeveer 10 pakjes gekocht (meeste van 7500) en nog nix beters dan een 80 CM

    Pato heb ik nog wel voor als iemand geinteresseerd is
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Higuain voor Pato dan?
     
  20. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook iemand anders? Liefst uit de premier league of anders coins? want ik heb een PL team en heb dus niets aan Higuain :confused:
     

Deel Deze Pagina