Ik heb er nog 1 dacht ik, zit nu ff in een game dus kan niet kijken. zal erna is ff kijken pm me maar ff wat je bied
2k is goed hoor zal na mn wedstrijd kijken of ik er 1 had weet het bijna zeker. Ja hoor k heb er 1 zeg maar hoe we het afhandelen
Het makkelijkste om te doen is bijvoorbeeld dat jij doet dat dat kaartje 100.000 coins kost. Dan kan hij hem makkelijk vinden. Vervolgens moet hij een ruil aanbod doen met een kaart die je niet gebruikt +2000 coins. Zo doen wij het tenminste
Is er echt niemand met Eto'o hiero, ik bied 35k coins PM me aub, ik zoek hem nu al 2 dagen en eigelijk heb ik nog nooit een reactie van iemand gehad. Eventueel zoek ik ook nog een goede en snelle CM, ook hier bied ik coins voor!
Idd voor 35k heb je niet veel. geen ronaldihno niks dacht ik. heb veel berbatovs gezien voor 12,500 - 15,000 Van persie 28,000 ronaldihno 40,000 maar kan dr ook naast zitten
Oh ik heb er wel meerdere zien staan voor 45k buy now, naja ff nog door spelen want Eto'o het blijft toch een wereldspits
Ik vind eto o niet echt bijzonder. zijn genoeg spelers te vinden met veel snelheid voor minder dan 10k. voordeel eto o is zn snelheid. dus als je snelheid wilt zou ik voor een goedkopere oplossing gaan
Noem jij is een goedkoper alternatief dat de snelheid heeft van Eto'o en ook nog is het schot van Eto'o? Als je me dat kan vertellen ben ik over
ik heb , dembelem toivonen , suarez, heitinga van der wiel.lens atouba veel uit eredivisie voor de mensen die niet zoveel coins hebben voor messie enzo