1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 23 feb 2010.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Iemand interesse in Drogba ? Ik doe hem de deur uit samen met Puyol, hand in hand :emo:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drogba speelt vreselijk vind ik.
    Ik heb mijn Pato geruild voor Drogba paar dagen geleden, erg goede deal dus.. qua geld. Ik verkoop Drogba weer en ga sparen voor Torres, Gerrard, Essien, Reina, Walcott en Rooney (92) haha.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Haha, ja daarom ga ik Drogba ook maar verkopen, hij viel mij erg tegen, gelukkig heeft Drogba mij niks gekost aangezien ik hem in een pakje kreeg, laatste die 5000coins koste

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wilt iemand Antonio Cassano [88] hebben. Een topspits, maar ik wil alleen Franse voetballers.

5. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn,heb toch al voor een paar ton aan pakjes gekocht,heb Ochoa 4 of 5 keer gehad,voor de rest misschien 2 of 3 keer een 80/81/82 speler,waaronder van Nistelrooij,verder echt helemaal niks...

6. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef maar.:+

7. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand of het team of the week er al weer is zoja welke ??? tnx

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb voor 4900 Valdes van Barcelona gekocht de keeper van 87, goeie deal?

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een hoop goedkope Spaanse spelers, tussen de 75 en 80. Mocht je ernaar zoeken, laat het ff weten

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk. Maandje terug kon je hem nog makkelijk voor 11k verkopen, maar nu is hij maximaal 5,5k waard

11. Koning Spijker

Koning Spijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - GK; Curci (Siena, 79 >> 8:cool:
    - CB; Kompany (Man City, 84 >> 87)
    - CB; Mensah (Sunderland, 75 >> 81)
    - LB; Fernandez (Racing Santader, 68 >> 75)
    - LB; Taiwo (Marseille, 84 >> 87)
    - RM; Park (Man Utd, 77 >> 8:cool:
    - CAM; Gourcuff (Bordeaux, 84 >> 88)
    - LW; Young (Villa, 82 >> 86)
    - RW; Messi (Barcelona, 94 >> 94)
    - ST; Vucinic (Roma, 84 >> 87)
    - ST; Bent (Sunderland, 79 >> 84)

Messi blijft dus nog een weekje 94 in t pakje :D

heb vandaag de 4e taiwo gekocht voor 40k. 1e ging eruit voor 58k, 2e voor 47k 3e voor 49k.

Ben zelf naarstig op zoek naar Kompany 87, de eerste ging er uit voor BN 60k, nu staat ie er alleen maar veel te duur op.
    Ook zoek ik Gourcuff 88 1 x eruit zien gaan voor BN 95k en 1x geboden tot 58k

Ik heb vandaag Rooney (helaas 89) in een pakje gehad en Henry. voor 100k pakjes gekocht met dit als resultaat |:-

Rooney en henry mogen er voor mij uit gaan, maar aangezien ik geen coins meer heb, hoop ik een deal te kunnen sluiten met een Kompany87 en Gourcuff88

Eventueel als het goed afgehandeld kan worden ben ik ook wel bereid om cash te betalen.

Ook voor FUT10 coins wil ik nog steeds betalen

Gegroet Spijker

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel geef je voor 50.000 coins?

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou Rooney en Henry gewoon bewaren. Het grappige aan EA is dat dit voortrek spelers zijn. Moeilijker van de bal te zetten dan iemand die dezelfde statistieken hebben. Rooney gaat voor 150.000 coins over de toonbank tegenwoordig. Ongeacht z'n nieuwe / oude statistieken. Henry is gewoon fijn om te hebben, die is behendig.

14. Koning Spijker

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bereid om 75 euro te betalen voor 500.000 coins

omgerekend zou dat betekenen dat ik 7,50 voor 50.000 geef. Is dan denk ik meer rompslomp dan dat het oplevert, maar toch bedankt.

wat Rooney en Henry betreft heb je wel gelijk. Ik bewaar ze ook, ga ze niet verkopen, maar met name Kompany zou ik er heel graag bij hebben. Daarbij komt dat Rooney het fijnst speelt op cf (4-3-1-2), maar daar heb ik Gerrard nu al. Ik vind Gerrard op cm niet het verschil kunnen maken en Rooney als st is ook niet direct een optie want ik speel met Higuain88 en Drogba. Higuain schiet nog fijner dan Rooney en Drogba loopt bijna letterlijk door de verdedeiging heen en heeft eveneens een goed schot

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Sick :emo:

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    TiP VD DAG:
    KOOP EEN DAVID VILLA VOOR 50k ongeveer. ruil deze met een YOUNG 86 en die verkoop je voor 75 85 K

Geen dank

17. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lol Net David villa voor Young 86 geruild en young 86 voor 123k verkocht :D

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goed idee maar heb nu mijn coins nog nodig voor een trade van morgen.

Rooney (92) + Torres (89) < - > 50.000 + Fabregas + Essien + Drogba + Yobo + Toure + Valencia/Young

19. Koning Spijker

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels mijn kompany, taiwo en gourcuff :D

kompany kreeg ik door 25k + henry te bieden,
    taiwo had ik al vrij snel voor 40k, helaas achteraf gezien teveel
    en gourcuff spande de kroon. had er een in mn watch list bieden vanaf 35k,
    alleen te laat terug van wedstrijd -expired zonder bod-
    meteen erna 38k BN 42k, ik wachten, je kunt t raden BN expired
    vervolgens 45k BN, dat heb ik dan maar gelijk gedaan. Heb er in elk geval toch nog steeds geen spijt van, hij speelt fijn in mijn 4-3-1-2 opstelling als lcm voor taiwo. Ook de in-form-Kompany is echt een beer, hoewel ik niet weet hoe de 84-versie speelde.

Arteta is er ook een om in de gaten te houden. Vannacht mijn 89cm verkocht voor 55k, 's ochtends nieuwe 89cm gekocht voor 36k. Opnieuw verkocht voor 50k, nieuwe 89cam gekocht voor 33k. ook deze probeer ik weer als cm te verkopen.

Ik heb Gerrard als cf, maar wil binnenkort toch weer gaan voor Rooney cf, Dus als er iemand interesse heeft om zijn/haar Gerrard cm of cam te ruilen tegen mijn cf-versie hoor ik het graag

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Best mooie deals hoor! Ik zal ook wel eens voor Arteta gaan kijken. Ben nu echt op zoek naar Torres voor ST, Rooney voor CF, Malouda (86) voor LM, Gerrard voor CM en iemand voor RM. Beckham misschien? Heerlijke pass, maar langzaam.. :mad: Iemand een idee voor een RM uit de premier league. Of Engels, maar weet niet of dat wel goed is voor chemistry, dus Beckham misschien ook weer niet :p

Ik zag vandaag, toen ik aan het 59min'en was een Taiwo voor 5.000 BIN.
    Jaaa, een in-vorm Taiwo! Ik meteen proberen te kopen.. Jammer genoeg kwam ik erachter dat hij al verkocht werd, want de auction was afgelopen toen ik het bod aan het maken was :mad:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2010

Deel Deze Pagina