Wie heeft voor mij een LM uit engeland (de premierleague) ik heb al malouda (80 ALG ... ) maar dat werkt de laatste tijd niet zo lekker meer.. ik wil graag Zirkov hebben maar een LW/LF ofzo is ook goed, als hij maar linksbenig is
Woot, een premium pakje gekocht en daar zat Cech in, de keeper van Chelsea! Staat er nu op met beginprice 25.000.
Wel humor dat spelers in de engelse competitie zo duur zijn zoals Cech... je kunt veel beter een Serie A team maken ben je stuk goedkoper uit en heb je betere spelers. Keeper van 91 van Inter ligt rond de 18.000 buy now volgens mij.
Ben op zoek naar Fernando Torres en David Villa. Heb 140.000 coins om te spenderen en wil er zelfs Higuain en Milito bij de ruil / deal proppen. Let me know!
Ik ben op zoek naar de volgende position cards: RBW-->RB LBW-->LB RW-->RM Ik betaal 1000 coins per stuk. PM me maar als je ze hebt en kwijt wil, ik ben om 15:00 uur thuis
Klopt, deprijzen van die kaartjes verschillen wel hoor, ik heb ze gisteren voor 450, 650 maar ook voor 1400 weg zien gaan. Ik geef dus graag het gemiddelde, ik wil die twee dan wel voor 2500 coins
Ik heb ze alle 3 op de trade gekocht voor weinig rwb-->rb voor 1050 lwb-->lb voor 400 !!! rw-->rm 650 !!! Ontzettend mazzel natuurlijk, maar in ieder geval bedankt voor de reactie Heideroos
Ik zeg niks slechts meer over die premium kaartjes,gisteren 3x een pakje gekocht... pakje 1 : Lennon (gerolen +5k voor De Rossi) pakje 2 : Essien ( verkocht 24600 ) pakje 3 : Ballack + Santa Cruz Iemand intresse in Ballack,ik wil hem alleen betrekken in een deal met Chiellini...
Hoi Mensen, Heeft toevallig iemand interesse in Ronaldinho, iaquinta of Adebayor? Ik ben eigenlijk op zoek naar Lucio. De braziliaanse verdediger. ik wil ronaldinho en iaquinta ook wel verkopen als iemand intresse heeft.
Als ik dit zo lees... krijg ik toch wel weer zin om Fifa10 terug te halen.... EDIT: Gelijk maar een oproep in de bazaar geplaatst!