Balotelli, die gast is zeldzaam en oh-zo-balvast Met hem kan je gewoon doorstomen tegen de beste verdedigers!
Zo vaak zag ik hem in't begin niet. Hij's al vanaf het begin een vaste basis kracht voor mij. Noujah, sinds de komst van Henry en Benzema niet echt meer. Nu nog Torres en Villa. Maar sinds het verdwijnen van St. Patrick zijn alle prijzen verdubbeld.
meestal discard ik alles uit de 'world' competities. Ga strax weer het eea openen. Ik laat je wat weten als 't shirt of de badge heb. Zoek je ook nog spelers van River? Laat wel ff weten als je ze al hebt
Ik heb de shirts van Boca erg goedkoop kunnen kopen, dus ben nu al voorzien Wel nog op zoek naar de badge van Boca Juniors
Ik ben op zoek naar de volgende spelers, ik heb nu echter ff geen Xbox ter beschikking, maar die komt zo snel mogelijk weer terug, maar neemt niet weg dat ik nog een aantal spelers zoek. Vermaelen CV (84) Of Touré CV (86)
Ik heb meneer Kolo Touré in de verkoop, had er zelfs twee. Maar heb er één voor 13.000 coins verkocht.
Heb deze spelers te koop: Toure (86) Sagna (85/RB) Yobo (84/87PAC/CB) Agbonlahor (82/95PAC/ST) Onohua (79/87/PAC/CB) Heb ook nog Adebayor, Friedel, Benayoun, Ireland, Nigel de Jong, Belhadj (77; LWB; 90 pace).
Ik heb 2x Maarten Martens; shiny zilver, 74, goede pace (weet niet precies hoe veel). Zometeen even kijken of ze al verkocht zijn! Bied maar!