1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 23 feb 2010.

1. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is en komt hij waarschijnlijk ook niet in vorm... Daarnaast snap ik niet dat messi slechter geschat wordt door fifa.... ronaldo was in het begin beter vorig seizoen misschien maar het is nu toch wel duidelijk dat messi zelfs een heel niveau boven die c ronaldo zit.
    mentaliteit, positiespel en dribbling(ingame dan aka effectief).
    enige wat ronaldo beter kan is schieten en hij is sneller.
    Dit is mijn mening, iedereen mee eens of niet???

2. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Messi niet het gezicht van PES,de rivaal van Fifa...?
    Denk dat hij daarom wat minder is in het spel.
    Verwacht volgende week toch echt Robben in team of the week,wat hij de afgelopen weken laat zien is die 81 die hij nu heeft toch echt veel te weinig...

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Te koop en te ruil!

Adebayor
    Pato
    Martins
    Nilmar
    Simao
    Suarez
    Liedson
    Ben Arfa
    Maxwell
    Maxwell
    Chivu
    Mathieu
    Gourcouff
    Touré
    Raul Albiol
    Valdes 87

4. Sonneberrug

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt daarom die leipe rooney ook:p
    maar toch wees iets realistischer.... bijvoorbeeld...
    Spelers die te hoog zijn in UT:
    Pato
    Anelka
    C Ronaldo
    Persie (hoe kut ik dit ook vind om te zeggen:p )
    Amauri
    Julio Cesar
    Podolski

Toch wel leuk lijstje lijkt me...
    Of praat ik poep

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Overrated:
    Pato:
    Ik weet niet te veel van Pato, maar als ik hem zie spelen vind ik hem niet 87-waardig.

Anelka:
    Anelka vind ik zo'n arrogante voetballer, qua hoe hij speelt. Allemaal nonchalante paasjes, lijkt alsof hij zich super goed vindt maar hij laat het gewoon niet zien. In FIFA wordt hij altijd super goed gemaakt.

Ronaldo:
    Ronaldo is in het echt ook een topper hoor, als je zijn goals ziet. Maarja, 93, ik weet niet.

RVP:
    Van Persie is wel een goede voetballer, maar te lang uit reeks geweest om te zeggen of hij echt 88 waard is.

Amauri:
    Amauri vind ik ook niet speciaal. In FUT10 is hij snel en vreselijk sterk, terwijl ik die snelheid in het echt wel mee vindt vallen. Koppen kan hij wel goed.

J. Cesar:
    Julio Cesar blijkt een top keeper te zijn, maar heb hem nog nooit 'geweldige' reddingen zien doen ofzo.

Ibrahimovic!
    Ibrahimovic vindt ik ook niet 90-waardig. Bij internazionale was hij een topper, maar sinds zijn komst bij Barcelona vindt ik hem zeker niet zo goed meer als eerst. Hij moet weer eens in vorm komen, want dit is niet mooi..

Berbatov:
    Ik snap niet waarom Berbatov zo geweldig word gevonden, zo goed is hij toch niet in het echt? In mijn ogen niet 86-waardig.

Voronin:
    Waardeloos, geen 81-waardig.

Leuke quote uit EA forums:
    Romero (AZ):
    81?! Zo goed vind ik hem anders niet.

Underrated:
    Fabregas:
    Ik vind Fabregas trouwens wel te slecht in FUT10 hoor. Qua overall hoort hij zo'n 85-88 te zijn, dus hij zit wel goed zo. Maar qua snelheid is het echt vreselijk. In het echt is hij nog helemaal niet zo langzaam, hij speelt heerlijk in het echt, maar in FUT10 valt hij mij vies tegen eigenlijk. Paasjes zijn heerlijk, rest is ballen.

Alexander Song:
    74, genoeg gezegd. Moet toch wel iets hoger hoor!

Pienaar:
    74, terwijl hij een geweldige buitenkant speler is in de EPL.

Terry:
    82, vind hem denk ik toch wel een van de betere verdedigers uit de EPL.

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  6. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen Amauri gehad,en die was idd beter dan in rl,maar heb hem toch ingerolen voor Luis Fabiano.

7. JosAz

JosAz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan niet begrijp is dat suarez 84 is en Ruiz maar 77 en Dszudszak 78, ik vind suarez echt niet beter als Ruiz of Dszudszak.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    David Silva, Niang 85 en Gourcouff 84 ook nog te koop..

9. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bestaan er eigenlijk ook st>rw kaartjes?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee. Wel ST > CF en dan misschien CF > CAM en dan CAM > CM, CM > RM, RM > RW oid.

11. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    CM>RM bestaat niet volgens mij.

12. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CM > RM ?
    Is die er wel...?
    Dacht dat je van ST uiteindelijk een CDM kan maken en omgedraaid,maar dat die 'wingers' vast zitten aan hun kant.
    Wil van Robben bv graag een RW maken en van Ronaldinho een CF,maar dacht dat dat niet mogelijk was...

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    CM > RM kaartjes bestaan niet, net als CF > RF etc.

Jammer genoeg blijven wingers toch echt wingers en centrum spelers toch echt centrum spelers.
    Nooit een Robben op 'zijn' rw plekje, een Cristi Gaynaldo of Messi dodelijk achter de spitsen.

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  14. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ideetje voor Fifa dat ze team of the week spelers andere positie geven als ze dat in t echt ook spelen.
    Robben bv is de laatste weken op rechts goed bezig,gooi dan een RW Robben 86 ofzo in team of the week...

Iemand Chiellini in de aanbieding die hem in een ruil wil betrekken met Ballack ?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou wel beter zijn ja, Robben op RW, Messi achter de spits etc. Heeerlijk.
    Of misschien gewoon CF > RF, CB > RB, CM > RM kaartjes, etc.

16. Sonneberrug

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ruiz is goed maar niet zo goed als suarez en dsudszak is zelfs ets minder dan ruiz.
    je merkt het over paar jaar wel... ruiz is niet voor niks 15 Milj en suarez 35 Milj.....

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Messi is nu 94

18. Sonneberrug

Leuk Bevonden:
    0
    is messi dan die surprise player??

19. Koning Spijker

Koning Spijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in principe kun je robben gewoon op rw zetten. Aangezien de Chemistry nog steeds f*cked up is. Wat sowieso kan, is dat je Messi bv RF maakt en dan op CF neerzet. Dan krijgt hij een donkergroen schoentje. Alleen moet je dan voor de rest wel je best doen om zijn CHEM op te krikken. Ibrahimovic ervoor en misschien Higuain of Aguero. En dan Xavi en Iniesta achter hem. Dat zal je Chem wel goed doen. Maar waarom speel je dan niet 4-3-2-1 en dan Messi en Henry op RF LF? Er zijn best wel mogelijkheden. Zelf speel ik 4-3-1-2 Met Rooney92 als CF en Tevez89 als ST. Naast TEvez heb ik nu Adebayor/Higuain88. Adebayor is meesterlijk goed!! Wilde graag Torres92, maar was over de 89 minder tevreden dan Drogba. En ben meer tevreden over Adebayor dan Drogba. Vandaar mijn keuze voor de Togolees. Sterk in de lucht- en grond-duels. Nog redelijk snel ook en heeft een goed schot. Met Rooney en Tevez als kabouters voorin, heb ik natuurlijk ook een lange nodig

20. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Robben ook op RW staan,speel 433,maar heb van de LW een CF gemaakt,vind die standaard opstellingen niet fijn spelen,nadeel is dat ik telkens pas in de wedstrijd mijn formatie kan veranderen.
    Ik speel met Fabiano of Balotelli in de spits en heb als pinch-hitter Crouch,die met een kop kaartje altijd scoort bij mij.
    Wanneer gaat er trouwens geen contract af als je wisselt,is dat vanaf de 2e helft of pas na de 60e minuut,heb met Amoah nml tig wedstrijden gespeeld als sub terwijl hij maar 1 wedstrijd contract had...

Deel Deze Pagina