Je gaat naar trading en je gaat zoeken en scrolled door naar aanbiedingen die nog 59 minuten en 50 seconden te gaan hebben.Er zijn mensen die er spelers voor belachelijk lage bedragen erop zetten(voor de duur van 1 uur) voor een buy now prijs...als jij ze als eerste ziet kan je koopjes oppikken.Er komen steeds nieuwe bij...kost een hoop tijd en geduld,mmaar je kan geluk hebben.
Voordat je begint te lezen, je hebt erg veel geduld nodig voor dit Je moet helemaal naar de pagina gaan waar spelers met nog 59 minuten en 55 seconden staan. 's Nachts is dit zo'n pagina 600, rond de 'spits' op FIFA (6 uur) zo ongeveer rond de 800-900. Vaak komen er spelers voor belachelijk lagen prijzen op te staan, zo komt Maver21 (op dit forum) dus ook aan zijn koopjes voor Fabregas enzo.
Oh, dat klopt niet whaha. Zo rond de pagina 850 moet je al lang rond de uur zitten. Je zoekt toch hopelijk wel met deze opties; Level: Gold Min BIN: 150 Max BIN: Jouw aantal coins.
Iemand nog interesse in een Rooney 89 ST? En ik ben nog steeds opzoek naar een redelijk goedkope Fabregas
Vanacht om 3 uur Higuain 88 voor 14K gekocht en ik had nog maar 17K aan coins!!!!Yes,daarna gelijk voor 60K doorverkocht!Is echt het eerste ECHTE koopje dat ik gescoord heb.Ik ben trouwens nu online al een wedstrijd of 6 a7 achter elkaar ongeslagen!Ben ik echt verbaasd over.DIt lukte me de nagenoeg niet eens met PES...mmm. dan toch jarenlang de verkeerde footy gespeeld?(ik speel FIFA nu ruim 2 weken)
Damn, gisteren deze gemist; Julior Cesar 91 keeper voor 8000 Iniesta voor 1500 Echt telkens een milli seconde te laat. Wel Cassanno 88 gekocht voor 10.000 dacht ik, maar dat heb ik niet goed gedaan, of wel.
Julio & Iniesta waren wel mooi geweest. Had je wel zo'n (15.000 + 13.500) 28.500 winst mee kunnen maken
Ik liep Vidic voor 1500 en Ribery voor 14000 net mis. Wel Higauin voor 9000, Beckham voor 18000 en Diarra (silver, fcgb) voor 750 kunnen binnenhalen. Higauin verkocht voor 13000, Beckham voor 27000 en Diarra voor 11600
JAWEL! Eindelijk hoor! Ik zette gisteravond een bod van 150k op Stevie G voor de lol, probeer het altijd maar loopt altijd op zo'n 200k bod uit. Kom ik net uit Die Schule en zet ik FUT10 aan, zie ik dat ik hem heb. Hoe awesome. Ideale 4-2-3-1 opstelling met 99 contracten, ge-wel-dig! Ik heb gewoon muddaphukin' Stevie G in m'n team. Nu verkopen voor 220k ofzo, dikke winst En dan weer kopen Lekker hoor!
WTF: Kon je met Fifa 10 online spelers ruilen? Nooit geweten. Zo krijg ik onverwachts nog zin in de game.