Wie weet er nog een goede keeper uit de premiere league. Ik heb nu Given, is dat een goede keeper of raden jullie mij echt een andere aan. natuurlijk is cech beter, maar Given is toch best een aardige keeper?
Given is wel een goede keeper. Je moet vooral kijken naar je CB's, kijken of de keeper een goede chemistry met ze heeft. Ik heb bijvoorbeeld: ---Ferdinand-Onohua*-- ---------Green--------- ---Ferdinand--Vidic------- ---------vd. Sar---------
Hee jongens. Ik ben op zoek naar een Rooney (92). Ik geef niets om de formatie, positie (moet wel een CF of ST zijn), contracten, fitness of moraal etc. Ik heb deze spelers die ik er graag voor zou willen ruilen. Misschien een paar van deze + coins? Player (rating) - position - contracts - formation Torres (89) - ST - 30 - 4-2-2-2 Adebayor (86) - ST - 2 - 4-3-3 Rodriguez (84) - LW - Yobo (84) - CB - 4 - 4-2-2-2 Terry (82) - CB - 30 - 5-3-2 Anderson (82) - CAM - 24 - 4-2-2-2 Valencia (80) - RW - 0 - 4-2-3-1 Als je meer contracten op deze spelers wil dan moet je het zeggen. + Coins.. .. ben eigenlijk echt benieuwd of dat duplicaten echt is, jmmr genoeg moet je dan met z'n 3en zijn.
mja, ik heb Kompany (84 helaas) en Toure als CB's dus dat zt qua Chemistry wel goed Voor hoeveel kan ik ballack vandaag de dag kwijt? en hoeveel moet ik neerleggen voor Barry?? die is iets slechter (ALG) dan Ballack maar past beter in mijn team qua chemistry.
Ik heb nu Steven Gerrard voor 250.000 BUY NOW op de Trade gezet. Niet dat iemand hem koopt. Ben zelf opzoek naar een ruil met Messi, Rooney of andere leuke spelers.
Ik heb Benitéz als Manager met een 4-3-1-2 formatie. Voorin; Torres (89) en Villa (89) Erachter : Gerrard (90 / CF) Erachter : Fabregas (86/CM), Lampard (87/CM), Xavi (87/CM) Verdediging : Evra (84/LB), Ferdinand (84/CB), Lució (86/CB), Maicon (91/RB) Keeper : Julió Cesar (91) Heb ook nog de volgende spelers; Henry Benzema Pirlo Aquilani Robben Puyol Ramos Abiol Casillas Arshavin Balotelli Iniesta Xabi Alonso Vidiç Joe Cole Van Persie
Ik heb te ruil: Camoranesi 84>RM Di Natale 88>LM Zarate 87>RM Zhirkov 84>LM Martins 82>ST Cordoba 84>CB Kaka 86>CAM Hulk 86>CF En nog wat Coins!90K of 22K(afhankelijk van of mijn ROBBEN 87 verkocht is) Ik zoek Rooney,Torres,Messi,Ronaldo,Gerard,VPersie,Onuha 84 en Maicon
Ik wil ruilen met Robben 87 en wat andere spelers of coins Deze heb ik te ruil: Camoranesi 84>RM Di Natale 88>LM Zarate 87>RM Zhirkov 84>LM Martins 82>ST Cordoba 84>CB Voeg me toe als je interesse hebt..gametag : Notfield Kaka 86>CAM Hulk 86>CF