1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Als je de tegenstander bij toernooien bedoeld: je hebt verschillende sterren bij een toernooi, deze sterren staan voor de moeilijkheidsgraad van de computer. Is een toernooi bijvoorbeeld 4 sterren, dan speelt de computer op Wereldklasse.

Als je gewoon een wedstrijd tegen de computer doet, dus geen toernooi, heb ik geen idee want dat heb ik nog nooit gedaan.

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn Chemistry is rond de 80 maar er lukt gewoon geen ene reet.
    Ik heb in me Verdediging/Middenveld alleen NLers staan

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.... ja dan kan je er zelf weinig aan doen natuurlijk.
    Het kan natuurlijk ook domme pech zijn, of je speelwijze past niet bij je spitsen, ik heb nml nu ook van nistelrooy gekocht, hiervoor had ik vennegoor. alleen met van nistelrooy lukt het een stuk minder goed, omdat hij geen loopvermogen heeft.

maarja ik weet niet hoe jij speelt, en als het alleen puur aan de afronding ligt zal het wel domme pech zijn? toch?

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nee het ligt gewoon aan het team.
    Ik vind de linies niet bij elkaar passen.
    Verdediging en Middenveld is bijna zelfs bijelkaar en de Aanvallers zijn 40/50 meter verderop.
    Ik speel liever dat alle linies op een afstand zijn dat ik met een korte pass kan bereiken ivm de snelheid maar dat lukt hier voor geen moer.

Ook kan ik geen richting geven en heb ik al een paar keer voor open doel op de paal/lat geschoten die ik er normaal inschiet.
    Ook vind ik lomp dat ik soms geen richting aan de schot kan geven aan me bal waardoor hij recht op de keeper afschiet vaak 1 op 1 heb ik er last van.

Als ik gewoon Quick Ranked Match speel heb ik er geen last van en maak ik gewoon me kansen af.
    Heb ook een doelpuntgemiddelde van 3.2 (180 wedstrijden) en speel meestal tegen mensen van rond de level 29-32.

En dan pak ik gewoon Valencia CF en dat terwijl me Ultimate Team een 4.5 sterrenteam is nu 4 star omdat ik een bronze speler op de bank heb gedaan om leaving sneller te voorkomen.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet je niet of je dan met quick ranked match een eigen gemaakte tactiek gebruikt. Zo ja, gebruik deze dan ook in Ultimate team. Je zal zien dat het dan een stuk beter gaat. Je kan je eigen tactiek namelijk gewoon instellen tijdens de wedstrijd:)

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nee ik gebruik gewoon de stand opstelling van Valenica allen wil ik de aanvallende en verdedigende taken veranderen maar dat kan alleen niet :confused:.
    Zodat de linies dichter bij elkaar staan. Want me aanvallers staan nu egt op een onbewoond eiland

7. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap er niks van. De Perfect Chemistry achievement wil maar niet unlocken bij mij. Ik heb mijn hele team vol spanjaarden, een chemistry van 100 en ook per speler individueel een chemistry van 9. Nog unlockt de achievement niet na het winnen van een wedstrijd. Iemand die hier nog meer problemen mee heetf of die ik iets verkeerd?

8. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook heel lang problemen mee, heb al een tijdje 100 chemistry, maar gisteravond laat pas kreeg ik ineens wél de achievement..

Dus mijn advies: Gewoon doorgaan, op een gegeven moment krijg je hem wel..;)

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het team mag niet uit de zelfde nationaliteiten of club bestaan. Dus probeer het door allemaal dezelfde 'tactiek' spelers te kopen.

10. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Dat is alleen bij die andere 2 chemistry achievements toch? Niet bij perfect chemistry

E: Heb m zojuist gekregen na nogmaals te winnen met hetzelfde team. Denk dat de achievement een beetje bugged is.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  11. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de volgende achievement wil halen:

Open 100 Ultimate Packs

Dan heb je 50.000 coins nodig en dan heb je de achievement want je kan namelijk 100x een brons pakje van 500 coins kopen.

500 Ultimate packs spreekt voor zichzelf, 250.000 coins.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wel grappig om die prijzen te zien, omgerekend zijn; 500 coins - 80 GP..
    Drogba kost bijv. 40.000 coins --> 640 GP +/- 8 euro ofzo?
    En Christiano Ronaldo iets van 50 euro hehe. Maar dat is dan ook de hoogste uitschieter. Zover ik weet, Ibra en Messi zitten rond de 18 euro.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    500.000 coins bedoel je?

@Aernhem

De prijzen voor Ronaldo zijn gewoon belachelijk.

14. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zie jij wat ik niet zie?

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zag niet wat jij zag :+

Het woord brons niet gezien. My bad.

16. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    500 coins = 80 GP?
    ik dacht dat je een gold pakje kon krijgen voor 80 GP en voor 5000 coins?

17. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook House. Gewoon een rekenfoutje ;).

18. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Meer naar school gaan en minder Ultimate Team spelen!

Just kidding }:]

19. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 80 MS heb je een goldpack ten waarde van 5000 coins dus niet 500 ;).

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie aan zoveel geld? of steken jullie er heel veel microsoft points in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina