1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    De truuk zit hem in het begin niet in de spelers maar in alles wat daar omheen draait:x
    Als je dan een lekker bedrag heb ga je ook spelers kopen en verkopen inderdaad. maar dan wel spelers die tussen de 8 en 20.000 zitten.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Online toernooi gewonnen met;
    alleen maar grote cijfers en finale met 7 - 0 _O_
    Squad nu;
    4-1-2-1-2

Kalou 81 (IVC)- Drogba 87(IVC)
    Koné 80(IVC)
    Ledesma 80 (ARG)- Ledesma 78(ARG)
    Almiron 76(ARG)
    Heinze 77 (ARG)- Samuel 82(ARG) - Diaz 79(ARG) - Zabaleta 80(ARG)
    Abbondanzieri 85(ARG)

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan dat dan? Een toernooi winnen kost 4 wedstrijden. 4*11=44, en je hebt maar 42 wedstrijden gewonnen??

Ik heb in ieder geval nu 12 bekers en kan dus eindelijk aan een beetje goed verdienend toernooi meedoen.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag een potje, stond ik na 30 minuten 4-0 voor, dus ik dacht laat ik het even rustig aan doen en hem een goal gunnen, scoort hij 4-1, daarna gelijk 4-2 en na rust toen ik er weer vol voor ging ook nog 4-3... Toen kneep ik hem wel ff, uiteindelijk gelukkig wel 5-3 gescoord, maar opeens lukte niks meer.. Zit dus ook te twijfelen of ik dit vaker zal doen of ze maar gewoon lekker laat leaven.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Beter Cambiasso binnen :)

6. Ik zat ook op 500.000 coins. Ik heb elke speler wel gehad en weer met winst door verkocht

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo nep, heb 2 x de halve finale gewonnen HEEL dik maar quitten ze vlak voor tijd. 3e keer kom ik tegen een lafbek met 5 verdedigers. Ik hele wedstrijd beter hij komt er 2x uit met lennon sprint hij iedereen voorbij en scoort 2 x.

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zitten er vaak mensen te zeiken als je met 5 verdedigers voetbalt zeg !

5-3-2 is toch een redelijk gangbare opstelling, als je niet door die muur komt, kom je dus kwaliteit en kunde tekort, mijn opstelling:

Demirel

Gonul Lugano Cetin Tiago Vederson

Altintop Emre Boral

Keita Utaka

ps: Als je boos bent omdat je niet door mn muur komt, wees gerust, je hebt lotgenoten ;)

9. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5-3-2 vind ik zielig. Simpelweg vol op de counter met snelle sterke spitsen en dan dichtgooien. Het is een spelletje daar wil je toch leuk mooi voetbal spelen en niet op zijn duits.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff, lul toch niet, Alleen nederlanders schamen zich om te counteren(ik niet)
    Nou in ieder geval levert het "mooie" voetbal een hoop prijzen op :+

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met clubs doe ik het wel omdat het anders niet te doen is. Maar hiermee vind ik het gewoon laf voetbal. En geloof me maar ik heb genoeg KWALITEIT EN KUNDE.

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laf ? wat dacht je van 11 spelers van boven 81-82, das pas laf

5-3-2 is een normale opstelling en wordt pas als laf gezien als je van ze verliest

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik zeg VIND IK. En spelers boven de 81 is laf? haha

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je komt nu heel vaak 4-3-1-2 tegen. Erg moeilijk tegen te verdedigen en als ik het zelf speel is het lekker aanvallen. Alleen je backs komen heel ver op dus het is niks voor mij. Kreeg teveel counters tegen me.

Ik speel het beste spel met me eigen 3-5-2. Als ik die gewoon selecteer tijdens de wedstrijd als ik achter sta gaat het vrijwel altijd beter? Zitten er ook negatieve gevolgen aan je eigen opstelling gebruiken? Gaat je chemistry weg of zoiets?

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    =( Spelers boven de 81 kan je met een minder team makkelijk verslaan, ook met een minder team. Spelers met 5 verdedigers zijn veel lastiger, omdat je constant tegen een muur oploopt waarin je voorin altijd een vet ondertal hebt. Ik vind het ook laf, omdat iedereen met 5 verdedigers kan voetballen, en dan kan je wel constant druk naar voren zetten om die muur te doorbreken, maar dat is gewoon enorm lastig. En dat geeft zo'n etter één diepe bal naar voren, die er dan meestal door Drogba (:+) wordt binnengeschoten.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, stel dat je allemaal Nederlanders met favo opstelling 3-5-2 hebt en je kiest als opstelling ook 3-5-2, maar je verandert bijv. met custom tactics, dan blijft de chemistry 100

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje laf is het natuurlijk wel, mensen die op de counter spelen gaan er meestal vanuit dat ze minder voetballende kwaliteiten hebben en hebben meestal 1 of 2 snelle/sterke spelers. die Keita van jouw is echt enorm overpowerd en zodra hij ruimte krijgt is hij bijna niet te stoppen ;)

verder vindt ik niet dat erop gezeken moet worden, tegen een 5-3-2 opstelling moet je ook gewoon kunnen scoren alleen sommige mensen denken niet na over hun taktiek. tref je een tegenstander die op de counter loert? ga dan juist niet het initiatief nemen en met zoveel mogelijk man naar voren, maar houd zelf ook wat in.

en katti....JE LEEFT NOG, man ik heb je helemaal niet meer gezien op live :eek:

19. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb mijn opstelling nu haast klaar: 4-3-1-2 (moeten nog wel wat kleine aanpassingen zoals Thiago Silva en Sanchez (officieel LW geloof ik) vervangen.

- - - - - - - - - - - - Diego Alves - - - - - - - - - - - -
    Dani Alves - - - Pepé - - Thiago Silva - - - Cissokho
    - - - - Sneijder - - - - Fabregas - - - - Sanchez - - - - -
    - - - - - - - - - - - - Andrei Arshavin - - - - - - - - - - - -
    - - - - - - - Torres - - - - - - - - - - - - - Eto'o - - - - - - -

Ik had net zéér veel geluk, ik kreeg in mijn pakje Torres en ik kreeg Sanchéz in datzelfde pakje :thumbs:
    Ik ging meteen een wedstrijd spelen tegen een jongen en die heb ik even laten weten dat er sinds nu ook een 10klapper in zit, haha.
    Het is uiteindelijk een 11-0 overwinning voor mij geworden, 5x Torres / 4x Eto'o / 1x Fabregas / 1x Arshavin

* Het is hier misschien niet helemaal geplaatst maar als er mensen zijn die 4-3-1-2 kaartjes hebben, PM me dan ff ik bied graag en ik bied coins!

Groetjes! :thumbs:

20. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net de halve finale voor de All Comers Cup gespeeld tegen Liverpool. De computer had al na 6 minuten rood en hij stond al 1-0 achter. Vervolgens nog 2 rode kaarten binnens 10 minuten erachteraan met dit als resultaat:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina