1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, wat is dit "Duplicate Player" cheat gedoe nou weer? Word helemaal kapot gemessaged met deze onzin :+

2. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan heb je de speler dubbel

3. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow sorry...52-0-3 is het..typfoutje! my bad...je heb gelijk! Ja toernooien op het eind gaan pas goed verdienen helaas. Single matches op legendary krijg je ook altijd een lekker bedrag voor!:)

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb pas 3 toernooien gespeeld, de rest is allemaal singe player matches tegen een 5 sterren team op legendary. 19-0-0, maar heb nog een kk team, dus ga nog niet vaak online

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe the fuck gaat dit in z'n werk dan? :eek:

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel coins krijg je tegen zo'n computer team dan? Als ik online ga en win krijg ik zo'n 600-700 en zelfs als ik verlies krijg ik er nog 400-500

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat krijg je ongeveer voor zo n match dan op legendary?

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Zo, mijn dertiende beker is inmiddels binnen. Toernooien worden wel moeilijker, deze keer voor het eerst een echte spannende finale gehad.

Ik kom al heel snel 1-0 achter, maar ik draai rond de 30ste minuut het potje om en ineens speel ik hem helemaal weg. Ik krijg kans op kans, maar de bal wil er maar niet in. Ik raakte onder meer 2x de paal. Uiteindelijk maak ik in de 60ste minuut eindelijk de zuurverdiende 1-1. Daarna vergeet ik weer mijn kansen af te maken. In de 88ste minuut krijgt hij zomaar een vrije trap die hij op de lat schiet, ik denk hahahaha, hij tenminste ook. In de counter vanuit mijn keepers uittrap krijg ik ook een vrije trap. De bal gaat onderkant lat, een centimeter over de lijn heen en dan weer het doel uit. De 2-1! Vanaf de aftrap krijgt hij weer een vrije trap en schiet hij weer op de lat. Dus ik ben nog steeds ongeslagen in finales.

9. bertan88

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt er aan hoe goed jouw team is en tegen wel team van de computer je speelt. Zelf speel ik dan met een zilveren/brons team tegen real madrid. Gaat er ook om dat je alles doet om zoveel mogelijk muntjes te halen:+ Dus na 6-0 voor te staan express corners maken en schoten op doel en achterin goed rondpassen voor balbezit in passes.....meestal zit je dan rond de 600-800.....alles voor geld baby:cool:

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo m'n team draait lekker.
    Heb een soort Feyenoord gemaakt, met een paar versterkingen:
    -----------------Romero-----------------
    --Leerdam--Vlaar----Douglas------De Cler
    -Tomasson----De Guzman----Van Bronckhorst
    Walcott----------Kuijt------------Biseswar

Coach: Rijkaard die 433 is.
    Chemistry: 88

Leerdam moet er sowieso nog uit, maar Fernandez krijg ik nog niet te pakken.
    De Cler er misschien ook nog wel uit, als ik Wijnaldum of Fer heb op het middenveld.
    Verder heeft nu dus m'n hele middenveld + de backs niet hun favo positie, als ik dat verander dan moet ik al aan de 100 chemistry zitten denk ik.

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kies je spelers uit de Turkse league :D Haal Arda trouwens, die gast is fokin technisch. Jo is ook erg handig.

Cetin is idd beest _O_

12. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk joh als jij je wedstrijden zo wilt winnen, ik hoop dat je veel plezier hebt aan je coins |:-
    Voor mij is Ultimate Team iniedergeval niet zo bedoeld, ik wil wedstrijden spelen en een tegenstander het gevoel geven (online) dat er vanaf de 1e minuut als niks te halen valt, dat intereseert mij meer dan me tijd te verdoen aan een paar hoe zal ik het noemen 'fake matches/coins' |:-

13. bertan88

Leuk Bevonden:
    2
    Oh ik heb zeker veel plezier aan me coins hoor, maak je daar maar niet druk over. Heb er leuke spelers van kunnen kopen die online heel goed van pas komenO-)

hahahah fake matches? Kijk naar je eigen team man met Torres, Eto'o, Febregas enz....nee dat is leuk online spelen...en helemaal niet fake|:-_0/

Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  14. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Geen ruzie maken dames :p
    hou het gezellig!

15. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is wel nice (komt van het ea forum)
    ligt dus niet aan mij dat ik af en toe het gevoel heb dat me chemistry totaal niet werkt..

EA_PWride
    FIFA UK Community Manager

Based on lots of comments from the community the FLT (Football Live Team) guys are currently investigating Team Chemistry to ensure it is working as originally planned.

16. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op, ik wordt 3 achtereen volgende keren door EA van de server gepleurt, 1 keer online, waardoor mijn DNF weer omlaag gaat, en 2 keer offline.

dat zijn 3 wedstrijden verneukt, waar ik voor stond, geen coins en 3 contracten minder bij mijn spelers...:confused:

hebben jullie hier ook last van?

17. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik er wat aan helpen dat ik Torres en FABREGAS (i.p.v. Febregas) in een pakje kreeg, als jij die erin kreeg zou je er uiteraard niet mee spelen :)
    Nee doe mij maar dan gewoon een potje online, overigens heb ik ook een NL elftal waar ik ook mijn wedstrijdjes mee speel dus aub ga het niet hebben over fake =(
    Weer ONTOPIC, ik reageer gewoon nietmeer op jou en je oh zo moeilijke offline wedstrijden, SUC6 ermee :b:

gr

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nieuwe special packs staan online, zijn ze niet goed wijs bij EA 320MS of 10.000 coins voor een pakje. WTF !!!

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zit er in die speciale packs?

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor dat geld mag ik hopen dat C. Ronaldo en Ibrahimovic erin zitten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina