1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mensen wees blij dat jullie niet zo'n kits & Badges pack hebben gekocht. Ik heb het namelijk wel gedaan en voel me zwaar genaaid. 10,000 coins voor een paar lelijke shirts en logo's en een bronze en zilvere trainer. Geen enkele speler dus... Belachelijk dat ze daar 10.000 coins voor vragen. Laat staan 320msp....

2. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @exoskeleton,
    damn :eek: ben ik blij dat ik het dus niet gehaald heb. en idd erg belachelijk dat je zoveel ervoor moet betalen. terwijl je de inhoud heel goedkoop op de trade kan krijgen :eek:
    Damn wat een bedrog allemaal van ultimate team

3. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ribery in de ruil, iemand intresse ?

4. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Zit er nou echt veel verschil in de normale gouden pakjes en de premium gouden pakjes?

5. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb hem echt nodig maar weet niet of je iets aan mijn spelers hebt (denk t niet)

zo niet hoeveel coins wil je ervoor hebben kan ik later vandaag of morgen ff kijken of dat misschien lukt..

Nu weer ontopic want dit is niet de ruil topic :p

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Pff zie niks meer van mijn 100% chemistry. Hele tijd tegen teams met spelers van 79 die iedereen eruit lopen met een chemistry van 26%. Al mijn passes gaan fout of ze nemen verkeerd aan ofzo. echt heel raar.

7. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    +1

dat chemistry zegt echt niks

8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vermaak me voor de rest wel heel erg mee hoor. En voor 400 points toch zeker een toevoeging. Maar wat ik wel heel dom vind is dat als je tegenstander leaved in een toernooi dat je dan niet verder komt. Ik mag elke ronde wel 10 x doen. Zonet ook sta je 3-1 voor in de 1e ronde gaat hij in 92e minuut weg. Echt zielig

9. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Ja ze hadden gewoon moeten doen dat als de tegenstander leaved, jij zijn coins krijgt.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er gisteren aan begonnen en ik zie dat allemaal spelers ver boven de 10.000 kosten. Hoe komt iedereen aan die coins dan. Koop je die of spelen die mensen gewoon onwijs veel.

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Als je veel speelt en veel wint heb je dat aantal coins al best snel geloof ik. Maar goed, ik ben gister ook pas begonnen hoor. Na vier potjes iets van 2000 coins, en 1000 coins al uitgegeven, dus als je spaart gaat dat wel vrij snel. Moet je wel winnen.

12. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    als ik het goed heb is ea bezig om dat te verbeteren aangezien veel mensen er over klagen :)

13. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben misschien wel zo hard de lul... Daarstraks voordat ik moest werken kocht ik nog even snel een gouden pakje. Daar zat Fabregas in maar die heb ik ook al in mijn team dus ik kan hem niet naar My Club sturen en mijn Trade Pile was ook vol. De enige optie die ik kon kiezen was dus Discard. Dit heb ik maar niet gedaan en heb mijn Xbox uitgedrukt. Toen hoopte ik dat als ik UT weer op zou starten, ik even naar mijn trade pile kon gaan om er iets uit te flikkeren. Maar nee ik werd gelijk weer naar het scherm met Fabregas geleid. Nu heb ik mn Xbox maar weer uitgedrukt en hoop ik dat als ik straks thuis kom er iets uit mn trade pile is...

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Oei dat is kut man. Als je niets te koop hebt staan vrees ik dat je weinig keus hebt.

Haal ik Julio Cesar uit een pakje, kan ik niets mee dus ik zet 'm op de trade. Start price 15.000 want ik denk als ik er 20.000 voor krijg dat ik blij mag zijn. Zet ik er buy now van 40.000 want je weet maar nooit. Wordt ie binnen 1 minuut verkocht voor 40.000. Had er wel wat meer voor mogen vragen blijkbaar.

Oja, iemand Benzema te koop staan? Edit: Al gevonden.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Holy shit, nice Reuj! :D

16. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb 30 dingen te koop staan, het is alleen maar de vraag of hij straks verkochte kaartjes weer als legen plekken weergeeft... Niet dat ik eerst naar de trade pile moet om ze te bekijken want dat kan dus niet... :mad:

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je gaat toch ook geen pakje kopen als je weet dat je trade pile vol staat? Althans, ik kijk daar eerst altijd ff naar!

18. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Kan gebeuren he, had er niet eens bij stil gestaan ik dacht ik douw hem wel naar My Club, wat dus niet kon

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had van persie en eduardo(?) van arsenal. Liep voor geen meter. Allebei verkocht en nu klose en gomez gehaald. Speelde altijd met bayern en hun, vooral gomez, werd nooit van de bal gezet. Nu wil ik nog ballack voor op de cam positie. Speel nu namelijk 4-1-2-1-2. Park op rechts. Is maar 77 maar is snel en zijn dribbel is hoog. Blijf wel bij deze formatie opdat het prima speelt!

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er is nu een soort event dat Rooney en Xavi hoger zijn in de pakjes. Dit heb ik ook al gezien op de markt want ik zag dat er veel Rooney's van 92 op stonden.

Weet iemand of je deze spelers nu ook sneller krijgt? Of zijn ze alleen beter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina