1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ze zijn alleen beter. Het is geen speciaal event. Dit gaat namelijk wekelijks terugkeren. Je kunt het zien als de Live Season van de gewone Fifa. Spelers die goed hebben gepresteerd zijn dan een week beter. Dit zal nu voortaan ook terug te vinden zijn in UT, alleen vind je ze dan alleen in pakjes. De kans dat je er 1 krijgt zal even groot/klein blijven denk ik.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah jammer. Ik vind gouden pakjes echt vreselijke geld verspilling, omdat ik nooit goede spelers krijg. Een keer Xavi gekregen en verkocht voor 36,000. Verder nooit echt goede gekregen.

Ik zou wel zo'n Rooney willen. Met een Gerard, Ronaldo, Ronaldinho, Pato, Eto'o, Torres of Villa zou ik ook genoegen nemen hoor! ;)

3. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan noem je meteen de beste op ;). Ik had 99 pakjes geopend en toen besloot ik als laatste een gouden te nemen. Bosingwa en Pato zaten erin ;).

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, dat is pas gelukkig. De beste die er bij mij tot nu toe inzaten waren Adebayor, Rossi en Carrick.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Adebayor kan je echt veel geld voor krijgen, Rossi en Carrick zo rond de 15.000 max.

6. Ronaldo verkocht voor 450.000 en paar dagen geleden gekocht voor 150.000

Hij stijgt snel in waarde zo te zien

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Had gisteren trouwens zo'n kits & badges pakje gekocht voor 10.000, maar is echt focking onzin. Zaten dus alleen maar kits in. Ik dacht; ''Misschien dat er nog een speler van +- 83 inzit'' Maar nee, dat was dus niet zo. En zo exclusive waren ze niet, want ongeveer de helft was brons

8. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    En ja hoor waar ik al voor vreesde... ik moet Fabregas discarden... Dat zijn dus 688 coins i.p.v. 30.000

EDIT: en dat terwijl mijn trade pile dus al helemaal niet meer vol was... genaaid maarja ook wel een beetje mijn eigen schuld.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet dat?

10. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Check vorige pagina ff

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, dat is wel echt kut, maarja, ook wel een heel klein beetje dom:):

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar spelers in je selectie kunnen ook beter of slechter worden elke week? Aan de ene kant wel relax, aan de andere kant weer vervelend als het ff wat minder gaat met de spelers!

13. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Nee dat niet. Ik heb Xavi namelijk in mijn team en die is gewoon 87 gebleven en geen 89

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Of je zet ze in de basis:)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, wel leuk opzich. Elke week een speler een andere waarde, heb je ook ergens een overzicht welke speler omhoog zijn gegaan?

16. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Nee dat heb ik ook nog niet kunnen vinden..

EDIT: ok vanmiddag veel pech gehad met Fabregas maar zojuist de Xavi van 89 in mn pakje :D en nu gelukkig wel plek in mn trade pile :D

wel vaag, want die kan ik dus wel gewoon naar mn club sturen terwijl ik al een Xavi heb.. Zou ik dus ook met 2 Xavi's kunnen spelen? LOL!

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  17. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:
    Persoonlijk speel ik geen toernooien omdat ik er al in het begin niet mee begonnen en ik geen zin heb om een bronzen toernooi te gaan spelen, ik heb al redelijk wat wedstrijden gewoon online gespeeld maar mijn onderste rang 'UTM Founder' blijft gewoon staan, moet je daarvoor toernooien spelen of gaat het bij een gegeven moment gewoon ook omhoog met normale online wedstrijden?

GR!

18. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Die titel krijg je als je 09 ook hebt gespeeld

19. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus die titel kan later in het spel niet veranderen, de ene zie ik met FEB lopen de ander met JAN wat houd dat precies in dan?
    Ik ben zelf UTM Founder is dat wanneer je 09 vanaf het begin hebt gespeeld?

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    FEB / JAN = Februari, Januari ... Die mensen zijn toen pas begonnen met UT09 of UT2010

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina