1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Pato? 30.000!? Jezus wat een rip-off man.

Voordat je weer 30.000 coins besteed aan een speler zet dan eerst Pato ( of andere ) op je watch list om te kijken of je nog kan bieden of dat er een goedkopere tussen zit. Meestal is dat namelijk wel zo.

Ik heb Henry vorige week gekocht voor 9000 coins. Nu is hij tusen de 20~40.000 coins. Altijd opletten.

2. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Idd 30.000 voor pato is gemiddeld maar absoluuut geen koopje

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat kan ik krijgen voor mijn Kaka, heb hem nog niet gebruikt en ga hem denk ik ook niet gebruiken, kreeg hem gister in een pakje

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kijk op de Trademarkt. Pak dan de prijs die de meeste pakken ... ga er iets onder zitten ... en laat hem lekker 3 dagen staan. Na 3 dagen geen succes, prijs verlagen.

Weet trouwens 100% zeker dat je hem echt snel kwijt bent. Kaká heeft rare schoten in het spel, keeper reageert er ABSOLUUT niet op.

EDIT
    De Premium Pakjes open ik ook echt niet meer. Ik krijg veel betere spelers uit gouden pakjes dan uit de Premium pakjes. Slaat echt nergens op. Oooooh, +24 contract kaart. Wat ge-wel-dig!

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  5. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok zeg ff eerlijk allemaal
    what's up met die injuries?... win ik met een match geld huppa 600 online maar blessure doei 400... en zo gaat het maar door elke focking wedstrijd...

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Of je komt mensen tegen die de "wissel-trick" toepassen. Lekker 30 minuten lang in je stadion de boel bekijken. Als toeschouwer had ik hem allang gepeerd.

DNF staat nu op 0.70 jammer genoeg. Ik mis dus veel coins ...

7. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je wissel trick?

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoeld; een wedstrijd starten met slechte spelers en dan bij het begin die spelers gelijk wisselen voor je betere! Heb deze zelf ook moeten toepassen want niemand wou tegen ee 100 chemsitry team spelen met 85 in de aanval :mad:

Mijn DNF staat gelukkig op 1,25 :) Nooit geleaved ofzo dusja

9. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij loopt ultimate team bij het opstarten van een wedstrijd vast. hij bevriest gewoon en kan dus geen wedstrijden meer spelen met ultimate team, al meer mensen met dit probleem ?

10. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb er zelf tot nu toe geen last van gehad.
    Maar hoor andere mensen er ook over dus je bent niet de enige..

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Henry voor 9,000 is echt een pracht koopje, die kan je gemakkelijk weer voor rond de 35,000 verkopen. Had je hem voor buy now gekocht?

Ik deal nu in Carricks en Andersons, want die kan je voor veel verkopen en soms staan er hele goedkope op haha.

Ik heb net Ronaldinho voor 20k gekocht, onder het gemiddelde maar niet echt een koopje. Voor in de basis he;)

12. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    -knip-

Ik heb de manier van de glitch maar verwijderd, omdat ik er zo scheef op aan word gekeken, wat niet de bedoeling is. Ik wilde er alleen mee aan tonen hoe het werd gedaan door andere mensen.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zijn we op xboxworld nou ook al zo zielig aan het worden? Speel gewoon eerlijk...

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit werkt! wow triest is dit zeg :p
    beter fixt ea dat effe snel

15. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat ik het post wil niet zeggen dat ik het ook doe he :) Ik wilde hiermee antwoord geven op de vragen van een aantal pagina's terug. Maar dat heb je waarschijnlijk niet gevolgd.

Ik ben er alleen nog niet achter hoe ze het flikken met die duplicate glitch

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoor net dat de glitch is alweer gefixt :)
    de buy one get one free ofzo

17. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    mag hopen dat ze die bug ook fixen, dat je blijft hangen bij het laadscherm.
    dodelijk irri, je kan niks doen nu. tenminste degene die dat hebben

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, voor die prijs had ik hem zelf al lang gekocht. Het ging gewoon heel snel, hop naar 6650. Toen ging er 3 seconde vanaf en stond er expired!

19. djtcc

djtcc Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Speelt niet lekker

Ik vind Fifa heel leuk om te spelen,maar ik ben niet erg goed of zo,nu speel ik Ultimate Team met een geweldig team,,,,allemaal groene lijnen en chemistry optimaal....maar het speelt niet lekker....heel anders dan gewoon Fifa...ik wordt echt weggetikt en dat is in Fifa nooit zo....waar ligt dit nou aan ?

20. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer wordt dat gedoe met dat blijven hangen nou eens opgelost ?
    als ik een wedstrijd wil spelen blijft hij hangen bij het laden :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina