1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    1. Waar zie jij dat ik zeg dat hij zijn TEAM moet verwijderen? Ik heb het over Ultimate Team als download. Dus opnieuw installeren.
    2. Ik die mijn hele team had verwijderd? Waar heb je het over man?!

Als je snugger wilt doen kom dan wel met juistheden.

2. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn excuses, jij was dat dan misschien niet.
    Ik heb geen zin in verder geneuzel naar mijn mening moet je UT niet verwijderen voor alle zekerheid.
    IN MY OPINION :D

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was Meowth.

4. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, dan heb ik me daarin vergist :x

5. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat chemistry werkt inderdaad voor geen meter! Zodra mijn tegenstander (op papier) de mindere is, gaat mijn team voetballen als bejaarden en geeft de tegenstander passjes die mijn Xavi van 89 eigenlijk zou moeten geven. Ik snap er niks van hoor!

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik best vaak heb is dat mijn 2 centrale verdedigers tegen elkaar opbotsen, best hilarisch natuurlijk, maar krijg zo wel makkelijk tegengoals, heeft dit Met Chemistry te maken ? Lijkt me niet want ze spelen in dezelfde competitie.

Voor de rest zijn het echte moordenaars, Lugano en Cetin Servat.

7. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    LOL. Ik won net met 2-0 van een uber team met Iniesta, Ibrahimovic, Valencia, Ferdinand etc! Zelfs Ribery en Hulk! Lol.. :D

Skills kun je niet kopen

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    En waar speelde jij mee?

9. Ik had hem een kleine week geleden gekocht voor 150.000 en eergisteren verkocht voor 450.000

Er zijn een hoop spelers in waarde gestegen waaronder Ronaldo. Ook Torres en Villa waren fors hoger

10. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal beetje rond de 78-80 met 2 spitsen van 85. Milito en Mascara hoewel Mascara best slecht is..

11. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat mn team gewoon staan en wacht even op reactie van ea :)

Ik ga op fifa 09 eens ff ultimate team instaleren en dan ff kijken of ik mn team van 09 nog heb,
    dan weet ik of teams op server of op de hdd opgeslagen worden.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar als ik naar jou stats in spellen kijk zie ik dat je heb geglitched bij COD:MW2 (al prestige 10) en bij Fifa (je hebt een klein vlaggenicoontje). Dus ik denk dat het zomaar zo kan zijn dat je hebt geglitched en dat hij het daarom niet meer doet;)

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je daar nou weer mee?:+
    Aan z'n achievements is niks raars?

14. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ? ik speel op mijn acc met nog iemand en diegeen speelt op modern warfare 2 :) en die heeft idd een glitch daar gebruikt. maar fifa speel ik alleen en daar is niet geglitcht ? want heb zelfs 70 euro aan msp er aan uitgegeven :) dus zeg niet dat ik geglitcht heb anders had ik niet voor 70 euro gekocht. maar er zijn meer mensen met hetzelfde probleem ?

waar staat een vlaggenicoon :confused: ?

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge jonge zeg.... ik sta nu op

54-3-37...........dit was eerst veel beter, maar het voetballen voorin lukt nu gewoon niet meer :confused: laaste paar wedstrijden pas weer lekker gespeeld, maar de rest van de dag alleen verloren. ik snap er echt helemaal niks meer van...ik heb spitsen die bij pace iets van 85 + hebben en nog lukt de counter niet, als ik counter dan staan er nog 4 verdedigers van hun...terwijl mijn verdediging altijd verliest in een counter. het lijkt wel mijn verdediging te ver naar voren staat.

nu mijn opstelling:

Chorluka - Hangeland - Agger - Baley

Fellaini

Eboué - Babel

Cahil

Yakubu - Carew

----

wel een degelijk elftal al zeg ik het zelf :confused:

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Als je naar de leaderboards gaat moet je voor de grap is gaan kijken bij de top 100. Als je daar kijkt zie je dat ze allemaal belachelijk veel punten hebben + een klein vlaggetje. Door deze glitch krijg je altijd punten en ook nog meer als normaal.

Haha, Domiolierook had tot 15 minuten geleden ook een klein brazaliaans vlaggetje, maar ik zie dat hij het nu heeft veranderd. Triest jongentje!
    Dit kan ik weer bewijzen door erop te wijzen dat hij niet in de Nederlandse rankings staat, ondanks zijn 5200+ aantal punten. Punten die je haalt via deze glitch tellen namelijk niet voor de landenrankings (is mij ooit verteld door Mweoth:+)

Ook is zijn puntenaantal van 5236 belachelijk hoog, omdat hij 124-10-46 staat met een gemiddeld oppenent level van 12.6. Dit valt nooit te behalen zonder de glitch.

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je een klein vlaggetje, betekend dit dan dat ze geglitcht hebben? of hoe zit dat precies? :eek:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gozer, lees een paar posts omhoog a.u.b. Het is toch overduidelijk..

19. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Robbin ? braziliaans vlaggetje is er nog steeds heb ik al sinds het begin :) ? al voordat die trick er was ?
    waar staat dat dat verboden is ?
    ik heb btw al 2 maanden geen ranked meer gespeeld zal jij toch moeten weten.

20. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    P.s een klein vlaggetje wordt mee bedoeld :
    de nederlandse vlag is groot op fifa ( als je in de lobby op iemand zn naam kijkt )
    en de afrika landen enzo zijn wat kleiner :)
    dit is geen teken van cheats ? dus gewoon onzin

En nogmaals het gaat hier om Ultimate TEAM!, niet om modern warfare 2, niet om fifa 10 normaal. maar om ultimate team
    en was jij niet degeen die me vroeg hoe ik prestige 10 was geworden ?
    fifa 10 alles doet het bij me :) alleen ultimate team blijft hangen.
    maar meerdere mensen hebben er last van. maar hoopte dat iemand al een oplossing had

ik kijk net op de forum van ea :) en dr zijn heel wat mensen met hetzelfde probleem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina