1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fifa is soms zo kansloos.. mijn team is gemiddeld 77 ofzo , speel ik in een toernooi tegen een team dat gemiddeld 86 is. Tuurlijk is dat team al beter, maar ik word dan ook zo enorm genaaid door het spel zelf. Elke afvallende bal is voor hun, elke fysiek duel word gewonnen, haast elke bal die ik van hun afpak is een overtreding (andersom nooit) en geen pass van mij komt aan:emo:

    echt sneu dit, kan er gewoon geen zak aan doen.

    Kreeg overigens ook nog een onterechte rode kaart, ik doe een sliding maar mis de man. Pak wel de bal af met een andere speler, krijg ik opeens rood omdat ik kennelijk iemand raakte in die sliding. In de herhaling zag je dat hij er alleen maar langsgleed en die gast helemaal niet raakte. Ging de vrije trap er natuurlijk ook nog is in en stond ik 1-0 achter:emo:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  2. lluuk1

    lluuk1 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou vandaag fut10 gaan spelen druk ik in dat main menu op ultimate team
    komt er een soort van watch list te staan zonder mensen en kan ik niet verder in ultimate team..
    wat moet ik doen ea bellen? of iemand met hetzelfde probleem die weet wat ik moet doen??
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist precies hetzelfde. Ik raak al in de 4de minuut de paal en krijg ineens 2 vage goals tegen. Ik ga vanaf dat moment ultra-offensief spelen en ik raak nog 5x de paal in de eerste helft. Al zijn counters gaan op een of andere vage manier er in en ik ga met een 5-1 achterstand de rust in. In de tweede helft blijf ik erin geloven, als ik 5x op de paal kan schieten in 1 helft moet ik ook 5x kunnen scoren in 1 helft.

    In de tweede helft scoor ik binnen 5 minuten al gelijk 2x en schiet ik ook nog eens op de paal. Hij maakt echter ook weer de 6-3 in de 70ste minuut. Maar ik maak vanaf dan een weergaloze inhaalrace en ik wist de wedstrijd nog te winnen met 7-6. Nooit opgeven!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    netjes hoor, ik gaf ook zeker niet op maar verloor de wedstrijd wel met 6-4 (2 vrije trappen tegen, 1 blunder vd keeper, 1 corner en 2 rommelige counters). Verder had ik nog 3x de lat geraakt en nog een handvol kansen. Frustrerend..
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo te horen ben ik niet de enige die van de paal 'houdt'. Ik schiet er zo vreselijk vaak op, en al helemaal met chip-shots vindt ik het vies. Dan wacht je tot dat de bal er in gaat, en dan zie je op het laatst moment dat hij terug stuitert van de paal. Vreselijk vies :)

    Gebeurt te vaak bij mij..


    Vandaag mijn snelste goal ooit. Ik begon het potje slecht en kwam met 1-0 achter en ging ook met deze score de rust in.
    Ik neem uit met Van Persie en Hulk. Ik loop met Van Persie drie stappen en schiet. Hij vliegt over de keeper in de bovenkant van de goal. Niet spectaculair mooi in de goal, geen onderkant lat of in de hoek. Nee, hoog en recht door het midden. Ik schoot met Van Persie van binnen de middencirkel, en echt pegelhard. Wat 'n lekkere speler is het toch.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe de fack komen jullie toch aan al dat geld, elke keer als ik wat muntjes heb zijn er wel weer 4 spelers wiens contracten vernieuwd moeten worden:emo: kan zowat niks kopen door al die contracten
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    ... Ja dat snap ik zelf ook wel :lol: :lol: Maar ik bedoel gewoon dat coins moeilijker te krijgen zijn dan ms points en als ik nog 1600 ms points over heb koop ik liever een zooitje pakjes.
     
  8. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    na vele mailtjes, telefoontjes, live chats heb ik mn coins terug die ik besteed had in pakjes :) 400.000 coins toen ik inlogde. kan eindelijk aan een leuk team beginnen
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, had niet gedacht dat je dit voor elkaar zou krijgen, goed geregeld man! _O_
     
  10. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan te bedenken dat ik vorige keer 40k over hield van alles, en ik nu dus 400.000 heb is wel lekker. sta alweer op 0 hoor maar heb nu wel een lekkere team met spelers als villa,ibrahimovic,kaka,beckham,henry,ramos enz :)
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb ik iets gemist, what happened?
     
  12. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik had problemen met het spelen van ultimate team, ik had een goed elftal staan en als ik dan een wedstrijd wou spelen bleef hij hangen :)
    ea heeft eindelijk toegegeven dat het hun fout was :).
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteren en vandaag een zooi pakjes gekocht, ik geloof een stuk of 15 maar ik heb echt 2 top dagen met pakjes kiezen

    Even een klein overzichtje

    Berbatov 85 ST
    Podolski 85 ST
    Quagliarella 86 CF
    Chamakh 84 CF
    Keane 82 CF
    Ronaldo 81 ST
    Eboue 79 RM
    Bizzarri 84 GK
    Fabregas 86 CM
    Ballack 85 CM
    Scholes 82 CM
    Terry 82 CB
    Xabi Alonso 82 CM
    Crouch 77 ST

    Toch niet slecht geloof ik :D:D:D:D
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat is het afentoe toch een naaispel zeg, zit ik in een toernooi waar je minstens 4 gasten van 1 nationaliteit heb. Nou heb toevallig 4 engelsen in m'n team zitten, raken er na 1 wedstrijd 3! geblesseerd en na de 2e wedstrijd die laatste. Kan nu dus niet verder met dat toernooi :emo:
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    wanneer fixen ze dat chemistry systeem nou eens!!! ik loop de hele tijd met de chemistry (<50) van de tegenstander te voetballen
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hoef je ze niet per se in je basis elftal te hebben zitten of op de bank maar volstaat het ook om ze bij de reserves te plaatsen. weet het niet helemaal zeker maar heb je dat al eens geprobeerd?
     
  17. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    MS-points / coins

    Hallo,

    coins zijn idd virtueel nepgeld.
    Alleen ik heb er echt geld voor over om je coins om te zetten.
    Dit meen ik echt serieus. Ik ben bereid om 150 euro te betalen voor
    1.000.000 coins
    Wie daar interesse in heeft mag mij mailen op dennis.nelissen@hotmail.com

    Hopelijk krijg ik veel reacties

    Koning Spijker
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit serieus bedoeld? Als dat zo is raad ik je therapie aan.
     
  19. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    waar ken je het team vd week vinden???

    wanneer komen de mp terug :confused: begin coin lose te worden :p
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ea ultimate team forum moet je checken voor dergelijke informatie :thumbs:


    edit: Team van de week;

    - GK; Schafer (FC Nurnberg, 76 >> 81)
    - CB; Belengeur (Getafe, 72 >> 79)
    - CB; Dawson (Spurs, 72 >> 80)
    - CB; Yepes (Chievo Verona, 76 >> 81)
    - LB; Robinson (Bolton, 71 >> 77)
    - CDM; Pedretti (Auxerre, 78 >> 8:cool:
    - CAM; Misimovic (Wolfsburg, 79 >> 84)
    - LM; Malouda (Chelsea, 80 >> 86)
    - RW; Messi (Barcelona, 91 >> 94)
    - ST; Erdinc (PSG, 76 >> 80)
    - ST; Lucarelli (Livorno, 75 >> 82)

    Update voor PS3 uitgebracht, xbox 360 zal soortgelijk zijn maar wat later verschijnen;
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina