1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Stond net tegen iemand te voetballen, die had zo'n goed team. Niet normaal. Hij had Gerrard, Rooney (92), Torres (92), Lampard (90), Arteta (89), Messi (94), Ronaldo, Kompany (87), etc. Allemaal super spelers.. Hij speelde 3-5-2 en dan met Messi en Ronaldo aan de buitenkant.

    Zijn chemistry was 'maar' 70%, maar hij had op elke speler een gouden kaartje (all attributes +10), ze waren dus geen van allen te stoppen.

    Verloor met 3-1, erg triest. Ik had een vrije trap met Fabregas hard over het muurtje gecurved, heerlijk in de kruising.

    Hoezo?
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    bezig met mijn tweede team, ditmaal serie A;

    Vuçinic (in vorm, 87), Milito,
    Totti
    Di Natale, Zarate*
    De Rossi
    (LB?), Gamberini*, Chiellini*, Maicon*
    Julio Cesar*


    *moet ik nog


    tweede team begonnen zodat ik gewoon kan switchen gedurende een toernooi en dat iedereen weer op krachten kan komen.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey Siemenn, als jij Torres / Villa op de kop weet te tikken ( beide dus :+ ) voor 130.000 / 140.000 coins in totaal, let me know. Desnoods koop ik ze van je over als jij ze vind. Want ik heb weinig succes op die trade-markt :mad: :+
     
  4. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen sneijder, van der vaart en robben nou eens in die top 11!!
     
  5. Gregel

    Gregel Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol wacht ik nou net ook op en was ik ook aan het denken, of Van Persie als hij terug komt uit blessure !
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat nu ook gedaan.
    Tevez 4-1-2-1-2 gekocht voor 21400 met 34 contract.
    Kaartje gekocht voor CF>CAM

    Nu speel ik met Lopez-Milito ervoor. Waarom gebruik jij Lavezzi?
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh gisteren ging het echt geweldig bij mij. Speelde dat 5 sterren max. toernooi met ik geloof 1.750 bonus als je de finale wint. Nou ik kom dus elke ronde een team tegen dat veeel beter is dan mijn teampje:

    Average 80, Chem 100%
    Kuijt Van Persie
    Babel Affellay Larsson
    Gio Kallstrom
    Heitinga Granqvist Hansson
    Romero

    Maargoed ik kom alle rondes door met 5-1, 5-4 en 8-3. Speel daarna dus de finale. Hoopte dat ik eindelijk een team tegen zou krijgen dat een beetje gelijkwaardig zou zijn en wat krijg ik tegen? Team van 86 gemiddeld, heeft die knakker ook nog eens elke speler een gouden kaartje gegeven. :emo:
    Ik vreesde dus al het ergste... Maar binnen 30 minuten stond het al 3-0 voor mij en in de 88e minuut stond het 9-2, hij leaved. Dus krijg dik veel coins + ik speel de finale opnieuw en win die ook met 3-0. Chem fix doet wonderen.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik koop Fernando Torres en David Villa van iemand ... whelp!
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prijzen zijn weer een beetje gestegen, jammer genoeg.
    Blijf hunten!

    Ik heb gister een Micah Richards voor 350, Nani voor 700, Yobo voor 400 en Onohua voor 300 BIN gehaald. In het totaal heb ik er: (10.000 + 5.000 + 12.000 + 10.000 =) 37.000 voor terug gekregen. En ook nog een Thiago Silva in een pakje gekregen.

    37.000 - 1.750 = 35.250 winst, aha.
    + 3.600 voor Thiago Silva.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Komt omdat mensen hun Torres kwijt willen voor het dubbele. Ik snap gewoon niet dat sommige mensen de 92 versie alweer gevonden hebben. Ik heb geloof ik tig pakjes geopend en het enigste wat ik daar uit kreeg was Lampard, Lucio en Cesar ... dan hoor ik ook nog wel eens dat mensen verdomme Torres EN Villa in één pakje krijgen ... en Rooney + Gerrard :eek:
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    grrrrrr! Weer een finale verloren.
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Tevez voor 21400 o_O! Ik heb een 4 dagen geleden ofzo binnegehaald voor 12000 en 9000 voor Adebayor :D!
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat kan ik balen van EA zeg.... damn..
    Elke keer als tegenstander leaved moet je de ronde opnieuw spelen.. Soms duurt het 6 wedstrijden voordat je bij halve finale bent en in de halve finale nog 3 ofzo en dan verlies je op gegeven moment wel. Lekker bezig. Waarom hebben ze niet gewoon gedaan disconnect = volgende ronde.
     
  14. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd ik heb al 2,5 dag het volgende probleem:

    Wanneer ik probeer te connecten met EA lukt dit niet.
    Er verschijnt telkens een melding met 'EA servers not available', wat is dit voor nonsens..,
    Ik heb een US-gametag, maakt dit een verschil, omdat jullie wel kunnen spelen?
     
  15. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    luis fabiano aangekocht voor 8000
    word verkocht op trade markt voor 15/22000
     
  16. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    400K coins te besteden, ik zoek voornamelijk de snelle Engelse spelers (Wallcot, Young, Agbonlahor, Wright-P)
    Op dit moment speel ik echt wereldvoetbal met mijn Braziliaanse team, ik tik iedereen van de mat ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe kom jij aan 400k coins? :eek:
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan veel hebben normaal, maar wat word ik toch godverdomste chagrijnig als ik /weer/ verlies in de halve finale. Altijd de (halve) finale.

    Ik ben heel de wedstrijd beter geweest, 75% balbezit, 12 schoten waarvan 9 op goal en 1 goal.
    Hij speelde heel de wedstrijd dramatisch, 25% balbezit, 3 schoten waarvan 3 op goal en 3 goals.

    Hij speelde met dit team:

    ---------Rooney(92)-----Drogba-----------
    ------------------Gerrard-----------------
    -----Messi(94)-----------------Ronaldo----
    -------------------Xavi(89)---------------
    --Evra------Vidic----Puyol----Maicon(91)--
    ------------------Casillas------------------

    Hij bracht ook nog Fernando Torres en Lampard (gokje: 90) in. En om de overwinning nog even lekker in te wrijven wisselde hij Casillas voor Cesar in de 93e minuut. Elke goal deed hij dat shhhh-gebaar en rende hij over het veld, eindigend met een robot-celebration.

    Hij scoorde drie keer, een keer een vrije trap van Gerrard die recht door mijn muur heen ging :confused:, en twee keer een afstandsschot van Rooney.. Onhoudbaar voor Sarretje.
     
  19. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb W-Phillips en Young (niet in vorm), met een mooi bod mag je ze van me overnemen.
     
  20. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluk gehad voornamelijk, ik had in het begin van UT een Torres in een pakje, daarmee heb ik toen een tijdje gespeeld (beviel me niet echt) toen heb ik gewacht en hem op het hoogtepunt voor 350k verkocht :)

    Geen flauw idee wat je ervoor wilt, ik wil ze wel alleen ik ken de marktwaarde op dit moment niet helemaal!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina