Ok. er moet nog een wedstrijd worden gespeeld, namelijk die tussen Ferron en GoDz ViSion. De deadline is ook het einde van vandaag. speel deze wedstrijd dus!
moet ik nog heel even over nadenken. Het is namelijk zo dat GoDz ViSioN de laatste tijd niet vaak online is geweest i.v.m. zijn kapotte xbox, dus Ferron kan er niet al te veel aan doen. mischien doormiddel van Loting een niewe tegenstander voor Ferron zoeken.
Ja, wat Daz zegt is wat wij gaan doen, jammer voor GoDz ViSioN maar hij is de laatste tijd niet vaak beschikbaar door zijn probleem met zijn xbox, hierdoor staat Ferron in de volgende ronde. edit: De wedstrijden in de volgende ronde kunnen nu ook gespeeld worden, de deadline is net als de vorige keer weer over een week. Dus op donderdag 20 Mei 23:59 moeten de wedstrijden gespeeld zijn. Tweede Knockout Ronde A: Bartos55 - House B: Ferron - StrikwerdaAjax C: SammyR - Daz
Jep! 1e potje in maanden van mij, dacht dat het na de 1e helft nog wel spannend kon worden... maar helaas. Goed gespeeld!
Bartos, ik heb je toegevoegd in mijn vriendenlijst, als we er beide zijn kunnen we wel ff een potje doen
De wedstrijd tussen Daz en SammyR is de enige die nog gespeeld moet worden, heren wanneer is deze wedstrijd rond?
Hij heeft me nog niet toegevoegd, is zijn gamertag gewoon SammyR? Dan zal ik hem vanmiddag zelf wel toevoegen. Ook heeft hij ook nog niets gepost in dit topic.
Ik heb wel degelijk wat gepost in dit topic, maar ik ben gewoon niet zo actief op deze website. Maar ik probeer wel gewoon mijn potjes te spelen. Dus wanneer kan je spelen?