ik wil eigenlijk gewoon dat deze wedstrijd gespeeld wordt, Daz en Sammy R zijn er nu allebei, zou onnutig zijn om gewoon geen van die 2 te laten doorgaan, want dan is het poule idee weg. laat je andere mensen doorgaan ben je daar weer tijd aan kwijt. Maar Daz en SammyR moeten deze match wel ff zo snel mogelijk spelen natuurlijk
Sammy was gisteren CoD en Gears of War spelen met vrienden.. dat wist ik niet, hij zei dat ook later pas. Daarna, in de avond is hij niet meer online geweest. Misschien dat hij vandaag kan, ik weet het niet.
Ok maakt niet uit, de verval datum is al geweest, maar deze wedstrijd moet gewoon even gespeeld worden. dit duurt vast en zeker niet meer al te lang
Poule Fase House StrikwerdaAjax Daz House - StrikwerdaAjax StrikwerdaAjax - Daz Daz - House Even voor de duidelijkheid, hier hebben we als het na de wedstrijd gelijkspel is, geen verlenging en strafschoppen. we spelen gewoon 1 x tegen elkaar. of zullen we 2 keer tegen elkaar spelen?
ik ben opzich wel voor 2x tegen elkaar. is leuker en heb je meer kans om te winnen als je een keer verliest. kijken wat Daz vindt
doen we 1 keer dat was ook oorspronkelijk de bedoeling. aangezien het strikwerda niks uit maakt. nee, maar het volgende toernooi is wss wel weer snel aanstaande, daar kun je dus wel aan mee doen. gewoon dit onderdeel ff in de gaten houden