1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ze moeten ook veranderen dat een spits niet sneller reageert op een diepe bal dan je verdediger. Soms staat ie eventjes stil waardoor je een spits nooit meer bij kan halen! Heel kut is dat!
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook bij een hoge steekpaas meestal sta je dik voor de verdediger maar duurt het nog een jaar voordat hij de bal aanneemt..
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Benieuwd wie ze als speler gebruiken voor de boxart/andere zooi. Denk zeker dat ze niet meer met Shrek en Donkey komen, maar je weet het nooit. :+
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kom op de cover :cool:
     
  5. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, die 'cutback' van de verdedigers, ik erger me er dood aan, het gebeurt zelfs als ik de verdediger geselecteerd heb en de aanvaller als het ware 'opvang' omdat ik weet dat die steekpass komt.. valt bijna niet normaal te verdedigen daardoor, erg jammer...
     
  6. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    oplossing voor het stilstaan is niet meteen a drukken, dit werkt bijna altijd heel soms helaas niet en dan mag je schelden:D
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou het wel tof vinden als ze Zlatan ofzo weten te strikken voor op het doosje :) Of weer s een Nederlander als Van Persie of Sneijder
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Messi ofzo? Maar die stond volgens mij ook al op het doosje van pes...
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Messi heeft contract met PES ja, hij staat ook op de eerste uitgebrachte screenshots van de nieuwe PES.. Hij zal het dus niet worden. Misschien dat EA het bij Cristiano Ronaldo kan proberen, paar jaar terug zat hij ook bij PES maar nu niet meer geloof ik.
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0

    Of dit het enige is dat ze moeten wijzigen, kan ik het niet mee eens zijn.

    Maar!!!!!!!!!

    ALs ze bij fifa (of pes) idd de game continu spelen maken. DUs bal over de zijlijn, snel rennen, bal pakken en ingooien, real time. Of juist langszaam.

    Dat verdiept de gameplay wel zo enorm, en de sfeer wordt vetter, de beleving wordt grootser.

    Dit is 1 van de beste NIEUWE feature idee dat ik ooit gelezen heb. Meteen invoeren.

    Er is nog wel een hele lijst met andere zaken, maar dit idee is top!!
     
  11. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je in FIFA 2010 of hoe die ook gaan heten mag weer eens met zen 2e of meer spelers een competitie kunt spelen waar alles bij in zit zeg maar.
    dat je uefa cup kunt spelen en champions league en als het seizoen is afgelopen ook gewoon door kunt gaan naar volgende seizoen met de gevolgen daarop zeg maar dus als je 2e bent geworden in bijv de eredivisie dat je dan volgend seizoen voorondes mag spelen voor de cl. met transfers en alles erin.
    ik snap niet dat ze dat eruit hebben gehaald want in FIFA 2003 kon het namelijk wel en alle vervolgen hebben het niet meer gehad snap ik dus niet:confused:
    iemand hier een antwoord op?
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan hem wel openen. Nog 14 dagen staat er..

    [​IMG]
    (paint deed beetje raar..)
    Ben benieuwd
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hier pakt hij hem wel. Ben benieuwd naar 5 Juni! :D
     
  15. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben enorm benieuwd;)
    Zou het erg fijn vinden als:
    - Ultimate team erin zit
    - Kwaliteit van de gezichten word verbeterd.
    - De clitch is verdwenen dat je in een bepaalde hoek moet lopen om te schieten zodat hijv ervolgens ALTIJD erin gaat.
    - De ArenA weer erin zit
    - Nederlands elftal weer er in zou zitten maar nu dan wel MET ECHTE NAMEN.
     
  16. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen zien dat ze de optie om te editten wat makkelijker maken, zodat spelers die onrealistisch goed of slecht zijn makkelijk zelf aangepast kunnen worden.
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja en de mogelijkheid om gezichten te kunnen veranderen, want soms klopt er echt geen kloot van
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat ze ook mogen toevoegen: Een wekelijkse opstelling van een club. Dus elke week krijgen we de goede opstelling die in het echt ook is gebruikt. Lijkt me wel tof. Dan kan je natuurlijk zelf kiezen of je het wilt gebruiken of niet.

    Ben vaak aan het schuiven met teams omdat ik het zo goed mogelijk wil hebben als in het echt.
     
  19. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt hij precies uit
    ?
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Eind september/begin oktober.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina