1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  2. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Even hele korte samenvatting dan:
    Punt 1: ze gaan het schietsysteem verbeteren, de omstandigheden van het schieten worden geoptimaliseerd(zover mogelijk), dat er meer dingen effect hebben hoe je de bal schiet.
    Punt 2: het dribbelsysteem word verbeterd. Hij zegt, als je bijvoorbeeld met c.ronaldo naar de hoek dribbelt, dan kun je ipv de bal voorgeven, proberen de verdediger uit te spelen met behulp van de l1 button.
    Punt 3: ze gaan de career mode beter maken. Realistischere transferbedragen, en dat een speler net als benzema niet naar een sunderland gaat omdat die club te weinig prestige heeft.
    Ook gaan ze(was een heel belangrijk punt) zorgen dat er niet zo vaak hele rare competitieuitslagen komen. Dat dit enigsinds conform the werkelijkheid verloopt.

    Dit was het zo ongeveer dacht ik.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geloof dat ik ook ergens las dat ze de "loop-punten" gaan verbeteren? Meer mogelijkheden met rennen namelijk, vind dat met FIFA08 en 09 erg lastig verlopen. Beetje houterig ;)
     
  4. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, hij zei dat ook inderdaad, volgens mij dat ze gingen zorgen dat de speler 360 graden kanten op kon lopen. Het gaat nu een beetje houterig ja.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen de Frontpage al gezien?
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar is nog niet veel bijzonders :'-(
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop trouwens ook dat je in Manager Mode de shirt nummers zelf kan veranderen
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat ze sommige spelers niet te snel maken. Zoals een Torres die met bal gewoon iedereen eruit rent ook al moet ie nog een stuk naar binnen snijden. Word je zo gek van!
     
  9. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vidn trouwens dat struikelen zo kut. Dan maakt iemand 10 meter vederop een tackle op niets dan struikel je er ineens zelf over. Dat struikel factor mogen ze ff naar beneden brengen want in het echt struikelen ze ook niet vaak over elkaar!!
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat 2010 meer op skills is en minder op geluk.
    Bij 2009 zoveel balletjes die in de kluts raken 5 spelers eromheen.
    Dan krijgt met beetje mazzel een bepaalde speler de bal en kan alléén op de keep af.
    Daarnaast werkt het dribbelen voor geen meter. Puur op snelheid. Als tores de bal heeft moet hij gewoon keihard rennen en dan rent hij al je verdedigers voorbij. Geen skills voor nodig. Bij Pro Evolution soccer kon je áltijd met de verdediger de aanvaller inhalen. Dit verplichte het aanvallende team om skills te hebben. Kappen, draaien, fake-shots etc.
    Bij fifa kan je ook fake shotten alleen het gaat allemaal zo traag. Bij Pro Evo kon je altijd aan één stuk door dollen.
    Check dit bijv;
    http://www.youtube.com/watch?v=x0OnE_PJJg0

    Dat kan bij fifa never nooit
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    En gelukkig kan dat met FIFA niet, want bij PES is het veels te overdreven, daar kan je in 1 actie zelfs de keeper 5x uitkappen:+, dan heeft het ook niks meer met skills te maken alleen met rennen en kappen, dat kan je ook geen normaal voetbal meer noemen. Een tussenbalans zou echter perfect zijn voor FIFA 010.
     
  12. Meowth

    Meowth Guest

    PES is in mijn ogen veels te onrealistisch, want dat rennen en kappen kan echt nooit! Heb veel verbeterpunten voor FIFA10, maar dat zal ik ooit nog wel eens zeggen.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij PES kon je idd de keepr dollen.. Maar als je 1 op 1 kwam met keep was wat lastiger aangezien de verdediger de aanvaller in kon halen. :) Daarnaast was het nog niet zo makkelijk want je kon ook de keeper besturen en dan laat je je niet zo makkelijk uitkappen ;)
    (ik mis dit een beetje, http://www.youtube.com/watch?v=lRkGrs2t8v8&, misschien de reden dat ik bij Fifa maar iets meer wins dan losses heb).
    Maar idd.. met een tussenweg neem ik ook wel genoegen.. Maar er moet wel wat te dollen vallen, niet alleen op mazzel steekpasjes naar snelle spelers..

    Of balletjes die terugketsen van de lat.. en als je maar klein tikje geeft dat ze alsnog over schieten.. terwijl elke F speler die er zelfs inschiet.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben het wel een beetje met je eens, alleen maar diepteballen op spelers die niet meer in te halen zijn is niet leuk. Maar dat dribbelen in PES is ook niet zo leuk. Valt wel veel te verbeteren in Fifa maar de basis is heel goed. Vind het echt kut dat als er een dieptebal word gegeven dat je verdediger later reageerd dan een aanvaller. Is die aanvaller toevallig torres of ronaldo dan staat ie zo gemakkelijk 1 op 1 met de keeper!
     
  15. Meowth

    Meowth Guest

    Aernhem, je geeft nu precies hét voorbeeld aan waarom ik geen Pro Evo speel!
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Whehe, die filmpjes zijn ook over de top slechte verdedigers hoor ;)
    Met Pro Evo 6 kom je bij mij met een keeper nooit zover. Alleen het geeft wel mogelijkheden om een tegenstander te passeren. Bij fifa heb je ook truken zat alleen zijn die lang niet effectief, heb misschien pas 1 iemand ze effectief zien gebruiken.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat mij betreft moeten ze alleen de gameplay wat opschroeven, maar niet te veel veranderen. Dit keer moeten de grafische dingen echt beter, kleine grafische foutjes waar ik me aan kan ergeren.

    [​IMG]

    Kijk hoe groot dat logo is, niet normaal meer. Lijkt wel elastiek, dat moet echt verbeterd worden. :+
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog 4 dagen :cool:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Manager mode ziet er tof uit.
    Verder vind ik de graphics er niet bijzonder uitzien, het gras lijkt... apart. Mja, het gaat toch om de gameplay.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina