1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt wel aan fifa. je scoort mischien wel uit corners rennen naar de goal enz enz. maar daar heb ik het niet over ik heb het over het schieten alleen dat is gewoon vaak hetzelfde. speel jij maar eens 10 wedstrijden achter elkaar dan zul je zien dat je vaak op dezelfde manier schiet en dat er aardig wat goals zijn die bijna/hetzelfde zijn.

    mij lijkt het gewoon leuker als het schieten veel moeilijker is en dat je veel vaker onvoorspelbare schoten krijgt. Bal onderkant lat enz.
     
  2. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Die spelers schieten veels te snel met de buitenkant van hen voet + normale schoten van afstand gaan er veel minden vaak in dan die zachte speciale curve balletjes die van 40 meter zo de kruising in worden gelegd...
     
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgen nu denk ik veel real madrid te zien met fifa 2010 met kaka en ronaldo erbij :p
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heh jah idd dat zie je al aankomen, best wel triest eigenlijk:emo:
     
  5. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    net zoals iedereen altijd met manchester united speelt in 09.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Manchester is makkelijk te verslaan met bijv. Arsenal hoor..
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je het lukt om telkens die spitsen af te stoppen :p
     
  8. Beemrrr

    Beemrrr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen met madrid in fifa 10 haha, man united word dan zwaar slecht met alleen rooney. madrid word zelfs nog beter hun zijn van plan om david villa ook bij te kopen. en robben, sneider, van der vaart etc worde allemaal verkocht. alleen nistelrooy blijft van de nlers volgens mij
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gedroomde team van Florentino

    [​IMG]
     
  10. Evilminister

    Evilminister Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt zin in FIFA 10. Eindelijk die irritante voordeelregel verholpen _O_\o/
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon neerhalen voordat ze erdoor heen kunnen lopen, krijg je ook nog is een gele kaart i.p.v een rode. :+
     
  12. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak meestal 1 mannetje als ze dreigen om een steekpass te geven en laat die enkele meters voor hun diepste spits lopen. Zo heeft hun dieptepass geen nut meer en als ze een gewone pass op die diepe spits geven dan dek ik hem mat dat diepe verdedigertje gelijk af. Meestal lukt het ook nog zo :)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ..

    Valt het jullie ook niet op dat een aantal games (Modern Warfare 2, FIFA 2010) zich nu al de beste fps/voetbalgame noemen?
    Ik hoop ook echt dat ze dit waarmaken.
    Ze hebben ook beide hoge doelstellingen gezet.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  14. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Van Modern warfare 2 wordt ook wel HEEL veel verwacht en als ik de previews mag geloven dan wordt het ook wel extreem goed...8)
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Beter doen ze wat aan die klutsballetjes.. die overal blijven hangen en dan uiteindelijk opeens zo voor de voeten van de tegenstander komen dat die vrij op de goal kan afgaan.

    Of het passen, soms wil je iemand een dieptepass geven, passt ie naar degene die buitenspel staat.

    Of de scheids, haal die er maar weer uit. Wil je naar en medespeler passen, schiet je tegen de scheids aan, komt de bal voor de voeten van tegenstander kan die uitbreken. Een scheids op het veld heeft GEEN enkele toegevoegde waarde.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze moeten nu gewoon veel bezig zijn met de details. Gameplay is uitstekend, hier en daar kan het wel wat beter en dat verbeteren ze ook wel lijkt mij. Wat vooral nu beter moet zijn de animaties, gezichten, shirt/merk logo's die niet gaan spacen, scheidsrechter, weer effecten, sfeer en stadions. Slaat bijvoorbeeld nergens op dat ik niet eens in de avond in Camp Nou kan spelen. Het weer moet ook belangrijk worden, ik heb wel geteld in mijn hele gametijd met FIFA09 een keer sneeuw gehad. Maar dat leek eerder op sterretjes. en als het even kan zo'n Edit mode als wat PES5 had.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  17. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden die CL wedstrijden nou eens 's avonds gespeelt? En wanneer komt de russische competitie erin.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er mogen trouwens ook wat meer landen komen ( Denk aan Ivoorkust, Egypte en andere landen uit Europa/Afrika ) en Russische competitie.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]51600[/gt]
     
  20. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de Jupiler league =D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina