1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, laat maar lekker liggen dan. Jij bent zo iemand die wanhopig op zoek is naar een miniscuul minpuntje om een legitieme reden voor jezelf en voor anderen te hebben om het spel te laten liggen, zodat je kan camoufleren dat je eigenlijk gewoon anti-EA bent.
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff.

    Wat een bullshit zeg. Het is toch gewoon zo?

    Dat eeuwige jijbentfanboygeziek altijd als je met wat kritiek komt.

    Luister goed, die fysieks kloppen gewoon niet. Of dat je dit nu wel of niet storend vind.

    En PES vind ik ook een schijtgame geworden, dus stop eens met dat gezeur.

    Fifa ziet er ongelofelijk mooi uit, en het gaat echt de goede kant op, maar als er iets niet goed is, dan moet je dat kunnen zeggen zonder steeds die verwijzingen.

    En jij vindt een dergelijke omhaal minuscuul. Ik vind het erg belangrijk dat juist zulke dingen kloppen. Dat het publiek er niet uit ziet, daar hoor je mij niet over. Maar balfysieks moeten gewoon zo realistisch mogelijk zijn.



    Iemand anders die beweerd dat dit gewoon kan neem ik niet serieus hoor, het spijt me.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat kan gewoon dus eigenlijk weet ik niet wat je lult?
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze moeten de spitsen ook minder snel maken.
    Vooral als je tegen bijv. Braziliƫ speelt.. als ze een beetje ruimte hebben, maken ze een goal omdat de spitsen nooit meer in te halen zijn en gewoon om je verdedigers lopen.
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, niet boos worden he, ;-).

    Kijk dat filmpje nog eens, als de speler die bal weg schiet, en zet hem dan op stop op sec 14 ongeveer. Zie dat linker been eens. Dan zie je toch dat er iets niet aan klopt?

    Dat been is helemaal omgevouwen, ja, dan kan je wel nog zo die bal weg schieten ja. Maar dan ben je meteen rijp voor de brancard.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie niet wat je bedoeld.. prima animatie imo..
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind die 2e animatie vervelender, zo'n fake shot. Ziet er toch niet uit!
     
  8. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een printje gemaakt, met rood cirkeltje waar ik op doel.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Was ook niet boos bedoelt, kon alleen geen ander woord vinden :+
     
  10. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh, ik zie niets.8)

    EDIT: nu wel.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie je probleem niet, het is tenslotte ook een mini screenshot 8)
     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb vanmiddag voor het eerst (sorry) FIFA 09 gespeeld, wat een vette game8)! Ik weet nu tenminste zeker dat ik 10 ook ga halen, heb alleen klein vraagje...
    Zou er veel verschil in zitten tussen de xbox 360 versie en die van de psp (en ik doel niet op grafisch gebied, maar op gameplay etc.)?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sure, lijkt me zeker. Als je de beste FIFA wilt moet je hem gewoon hebben op je PS3 of 360. En dat is niet alleen voor de graphics.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het probleem lijkt me anders wel duidelijk zichtbaar.

    Ik ga er overigens van uit dat het in de uiteindelijke game er niet meer in zit.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Met zo een sliding kan je de bal zo wel wegschieten hoor. Bovendien is alles wss ge-mocapped, dus die animaties zijn echt door iemand uitgevoerd.:9 Echter moet ik wel zeggen dat ik de bal physics nog steeds niet overtuigend vind. Het traject die de bal aflegt is wel goed. Alleen vliegt hij veel te snel door de lucht vergeleken met de kracht waarmee de speler hem raakt. Vooral bij de vrije trap zie je dit goed. De bal lijkt van papier.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap niet dat jullie een FIFA spel willen die 100% echt is ? :confused:
    Op sommige dingen letten de meeste mensen niet eens, maar dan zijn er natuurlijk mensen die overal op letten.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Voor mij is ballphysics het belangrijkste in een voetbalspel. De rest hoeft niet 100% echt te zijn, zoals graphics en licenties. Daar let ik niet eens op ;) Dus wij letten niet op alles, maar op dingen die wij belangrijk vinden.

    Ik kan me voorstellen dat een fifa fan heel anders naar die teaser kijkt. Die denkt bijv. Wauw, de teneu van arsenal is perfect nagemaakt en de nieuwe nike voetbalschoenen zitten erin en je kan de grassprietjes tellen of wauw wat een mooie akka maakt Walcott of wow Ribery lijkt precies!!

    Maarja voor mij als een spel slechte ballphysics heeft dan verdwijnt hij meteen de prullenbak in. Daarom hou ik niet van fifa. Fifa09 kwam wel dichtbij, maar de afstandschoten leken nog steeds alsof je een raket afvuurde.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben het hier wel mee eens. Behalve dan dat laatste stukje. Als er ieder jaar vooruitgang is, vind ik het allemaal prima.
     
  19. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0

    Wacht ff hoor. Eerst zeg je dat die bal wel zo weg geschoten kan worden.

    En dan beweer je dat de bal veels te hard gaat, bij de vrije trap. Dus dat dat niet klopt.

    En ik zeg dat de bal bij de omhaal veels te hard gaat. Dus dat dat niet klopt.


    Dan ben je het toch gewoon met me eens? ;-)
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik dacht dat je zei dat die beweging die hij maakte niet kon, vanwege die screenshot die je poste ;)
    maar ik denk dat wij hetzelfde bedoelen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina