1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor alle jankerds: :+

2. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ze hebben het alleen niet over de xbox360 en ps3 versie ?

3. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de achievements al bekend gemaakt van Fifa 10?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, maar lijkt mij raar als ze het daar niet in stoppen. Zou zonde zijn om zo'n licentie te kopen voor die oude consoles en PSP. Zal wel ook op de 360 en PS3 komen.

Nope.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het al bekend of er nieuwe stadions in komen? En de ArenA?
    En of er dit jaar wel Adidas live season in zit van de Eredivisie?
    Weersverschijnselen?
    Meer sfeer in het stadion enzo?

Ik vond fifa 09 op voetbalgebied realistisch. Maar ik heb hem bijna nooit gespeeld, omdat er totaal geen sfeer in zit.....

Dus ben eigenlijk vooral benieuwd of deze game wel een echte realistische voetbalgame met sfeer word.

Want als hij net zo saai als 08 en 09 is ga ik hem dit keer echt niet meer kopen!

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    FIFA 09 is niet saai! :mad:

7. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen Nederlandse eerstedivisie?

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    zaten we daar dan op te wachten :x

Ik ben het wel eens met Josch. Er mag wel wat meer sfeer in de stadions (al snap ik wel dat sfeer moeilijk is om na te maken) komen en vooral meer ''echte'' stadions zoals de Kuip en de Arena maar ook het Bernabeu Stadion ontbreekt nog.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand die iets weet over de Manager mode?

En vooral de menu's, die vind ik al een aantal jaar een geklungel!?

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten wel dat transfer window open houden, en ze moeten er gewoon zomer + winterstop in maken. Nu is het vooral zo dat het spelen en nog een spelen is maar ik zou ook echt een manager willen zijn. Ook zou het leuk zijn als niet half Nederland in het nederstadion speelt maar dat je zelf kan kiezen in welk stadion de teams spelen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    - Nog niks bekend, hoop het zelf ook. Sowieso moet het Bernabéu er weer in, geen idee waarom die niet in FIFA 09 zat. Tevens vind ik dat ze het mogelijk moeten maken om in elke stadion in de avond te spelen. Bij sommige stadions kan dat niet, en dat vind ik nep. Ik wil gewoon in Camp Nou spelen in de avond. Ze mogen ook wel de Arena, Kuip en het Philips Stadion erin plaatsen.

- Niet bekend, denk het zelf niet imo. Maakt mezelf ook geen reet uit, Live Season vond ik maar vervelend.

- In die korte teaser van een paar dagen terug zag je sneeuw. Voor de rest ook niks over bekend. Hopelijk kan je nu wel zelf kiezen voor een wedstrijd begint of je regen/sneeuw dergelijke wilt hebben. In FIFA09 zag het weer er niet uit, en dan was het nog maar de vraag of je het tegen kwam. Ben een keer tot nu toe sneeuw tegen gekomen in 09, en dat zag eruit als sterretjes. Hoop dan ook echt dat ze met goede weereffecten komen, lekker spelen in de regen waar het moeilijk is om met de bal te spelen. Keiharde slidings maken door het modder, yeah!

- Ook niks over bekend, hoop het wel. Vond het altijd maar dood in FIFA tot nu toe. Beter dan PES maar nog steeds te weinig. Waar zijn de toffe spandoeken en dergelijk. Clublied van Liverpool heb ik ook nooit gehoord in 09, maar die zat wel in 08. Maar je krijgt wel 'Kampioene' te horen als je tegen PSV speelt. :+ Moet echt beter, weet nog wel dat ik een wedstrijd tegen Porto speelde uit en daar was het echt tof. Was elke keer iemand in de game die aan het zingen/schreeuwen was ingame. Probeer het eens uit, gaf me een goed gevoel!

Zoals ik al wel eens gezegd heb. FIFA10 moet zich vooral richten op de grafische aspecten en alles daar om heen. Gameplay vind ik al goed genoeg, sure hier en daar wat tweaks maar dat is het. Ze moeten echt bezig zijn met de gezichten van spelers, teams, stadions, sfeer, weereffecten. Maar ook aan de Be A Pro mode, toffe mode hoor maar slecht uitgewerkt. Ongelofelijke slechte A.I die niks kan. Manager Mode mag ook beter, dus geen topspelers meer naar kleine kut ploegen in Noorwegen.

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja daar zaten (en zitten) we op te wachten! Er zijn veel supporters van de betere/mooiere clubs in de 1e divisie zoals Fc Den Bosch, GAE, Sc Cambuur Leeuwarden en De Graafschap. Als de 3e competitie in Engeland er in zit, wordt het wel eens tijd dat de 1e divisie van Nederland er is in zit!

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiere en betere clubs :emo:

Laten ze eerst maar eens op andere buitenlandse competities richten voordat ze nadenken over de Jupiler league. Welke idioot behalve die fans zitten daar nou op te wachten.

14. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Nee lekker career mode doen met Krylia Sovetov, daar worden we vrolijk van :emo:

15. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een wat?

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wel met Lokomotiv Moscow, CSKA Moscow, Zenit Saint Petersburg, Spartak Moscow... :):

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Nee, dat heracles nou toevallig is gepromoveerd, en eigenlijk allang weer in de 1e divisie hoorde te spelen (heracles is gewoon nog hetzelfde niveau als GAE, qua accomodatie en organisatie), hoeft niet te betekenen dat je nu zo negatief over de 1e divisie hoeft te praten...

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want gelukkig zijn Heracles en Go Ahead de enigste teams..

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk een stuk of 7 keer bij go ahead geweest, en ook bij heracles, zowel oude stadion als het nieuwe.

En ik moet eerlijk zeggen dat Go ahead als echte voetbalclub huizenhoog boven heracles uit stijgt.

Maar.......... Heracles is al wel een jaar of 6 veel beter bezig dan de club uit de Vetkampstraat. Go Ahead moet weer eens naar boven werken. Echter, hoe jammer ook, zonder nieuw stadion gaat dat niet lukken.

ps. ik zat uiteraard in het uitvak, van NAC.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  20. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Klopt, er moet ook een nieuw stadion komen, ik kan het weten...

GAE -NAC Breda, wat een wedstrijden waren dat altijd! De twee clubs met een zogenoemde B-Side _O_ Laten die tijden maar snel weer terugkomen :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina