1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zo de nieuwe fifa topic is er al,das niet slecht.*)

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    ja met een gruwelijke logo :+

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: goed gemaakt

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hij is nu nog beter :)
    Met een gruwelijke rap :+

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Fifa 010 :cool:

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze maar wat filmpjes en overige dingen waar je je aan kan ergeren verwijderen/

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wil graag een uitgebreidere Be a Pro mode,. een combinatie tussen manager mode en Be a Pro lijkt me erg leuk. Of meer management maar dan puur op je pro gericht, contractonderhandelingen , sponsordeals , chemistry met je teamgenoten etc.

8. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de spelers er al heel mooi gemaakt uit zien, maar ik vind dat ze nu wat meer op de staduims mogen richten en dat de fans ook iets kunnen doen. zoals ze een goal hebben gescoord kunne rechtspringen ofzo...:)

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iets snellere gameplay zou mooi zijn. Vind 09 lekker speler maar soms duurt het net ff te lang voor dat ie hem afspeelt of dribbelt ie nog 1 stap door. Vooral in het begin vond ik dat lastig!

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind vooral dat er veel meer stadions (stadia?) in moeten komen. Het kan toch niet dat de Kuip of de Arena, ik krijg het haast niet uit mijn vingers, er niet in zitten. Ook mogen er wel stadions in van Celtic en Real Madrid (!)

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer moet beter, meer wil ik niet. Alles wordt gemaakt zoals het in Engeland is, rot op met die klote Engelsen en maak een Argentijnse sfeer ofzo.

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zitten er genoeg in hoor anders:+
    En al helemaal vergeleken met de concurrent!
    Maar op zich heb je wel een punt, ook ik zie liever Nederlandse stadions en die van Real Madrid ipv die van Schalke 04 of of Benfica..

Hoezo een Engelse sfeer dan:confused:
    Ben ik wel benieuwd naar wat je daarmee bedoeld..

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, bv als je hoog overschiet die HEEEAAAYYYY zelfs als je thuisspeelt.

Als je scoort hoor je YEAAHHH ipv zoals in Argentinie en Spanje Portugal Turkije Griekenland en co GOOLLLLLLLL.

FIFA 2010 moet geen Premier Ship 2010 zijn!

Dit gaat jullie misschien niks aan maar dit maakt of breekt een spel voor veel mensen.

14. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Turkse commentator! (zal wel niet maar zou erg vet zijn)

Betere sfeer in stadions, dat je ook fakkels, spandoeken ziet etc.

Spelers beter uitwerken!

Net als euro 2008 dat je de trainer + soort tusse stuk ziet, dat was echt mooi en vet in euro 2008

dat je ballen jongens de bal ziet gooien.

dat er ruzie komt tusse beide teams.

scheids niet zomaar geel geeft.

trappen van achter direkt rood is.

dat als je keeper naar voren stuurt en knop loslaat datie terug de goal in rent en niet blijft staan om een goal tegen te krijgen.

de schoten mooier en beter worden uitgewerkt zoals die van pes schoten zijn geweldig.

dat ze een geblesseerde met brancart komen halen.

ALS DE KEEPER MEER DAN 6 SEC DE BAL VAST HOUD EEN IN-DIREKTE VRIJTRAP TEGEN KRIJGT!

dat je free roam keeper kan kiezen, en ook je tenue welke je zelf wil.

voor nu is dit het!

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al tevreden als ze die klote voordeelregel aanpassen en je ook echt voordeel krijgt op t goede moment. Verder lijkt me ook echt vet als je met 2 man in de free roam arena kan voetballen. Lekkere voorzetjes etc. :eek:

16. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zat ik laatst nog aan te denken.
    Lekker met zn 2en kloten in de arena :+

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon wat bestaande bugs eruit, een uitgebreidere club modus, NL stadions erin, ook de minder bekende spelers goed uitgewerkt qua gezicht enzo. Oh en de mogelijkheid om online in de regen of sneeuw te spelen. Zo even snel een aantal dingen die ik wel zou willen zien.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    - Gezichten
    - Be A Pro moet veel beter
    - Meer landen teams
    - Goede weer effecten
    - Ultimate Team kan uitgebreider, denk aan eigen tenues maken en logo's
    - Geen schijt commentaar. Al dat commentaar is zo nep, er zit geen passie in. Het is allemaal zo simpel, als of de commentators geen zin hebben en alleen maar zeggen wat ze moeten zeggen.
    - Edit mode zoals in PES, en dan vooral PES5. Eigen schoenen, teams, tenues enzovoorts.

Dat was 't. :)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Het voordeel geven en kaarten uitdelen... Het is van de zotte dat je voordeel krijgt en als de bal 2mins later buiten de lijnen gaat dat er dan alsnog een gele of rode kaart gegeven wordt aan de tegenstander. Als er voordeel wordt gegeven...GEEN KAARTEN geven. Als de overtreding een kaart waard is leg het spel stil voor een vrije trap.

Dat je sprint en wilt schieten dat hij dan ook schiet. Niet dat hij de bal eerst nog stil legt en stopt met rennen om dan pas te schieten.

Aan die twee dingen erger ik me mateloos en moeten zeker verbeterd worden.

Andere dingen zijn optioneel:
    -Menu's mogen duidelijker. In het begin zocht ik me de schompes om te vinden waar de competities verstopt zaten. Dus toen speelde ik opeens een manager game of iets. Een competitie is geen Tournament, waar het dus verstopt zit.
    -De arena, kuip en philips stadion er in zou leuk zijn net zoals de Jupiler league en dat er teams promoveren/degraderen per seizoen.
    -Dat als je in manager mode de champions leageu wint dat je het seizoen er na niet alleen de super cup speelt, maar ook het mini toernooi waarin de sterkste van elk continent aanwezig is om te strijden voor de wereld cup.
    -en andere dingen die mensen al eerder vermelden.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien is voetbal niet de juist sport voor jou:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina