1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn. Jammer, vond die gele schoenen best vet.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Weet niet of het al gepost is:

    [​IMG]

    Sneeuw! Echt, enigste wat ik echt wil is goede weer-effecten. Kom op EA.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik wil gewoon een betere game t.o.v FIFA 09. Dat 360 graden dribbelen / rennen lijkt me echt te gek. Maar als ik al die Twitter Updates lees op het FIFA Soccer Blog dan denk ik dat FIFA09 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL klein is dan de aankomende.

    Wanneer kwam de demo? :+
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    over 3 dagen loopt de teller af op de officiele site van Fifa10. Is dit voor de demo of wat?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dan start Gamescom 2009 in Duitsland, zal wel veel informatie komen/screens enzo.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lees is wat erbij staat.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Weet ook niet zeker of ik hem op release haal.

    Heb al voor fucking 200 euro aan spellen gepreorderd, dus weet niet of het er nog bij past :+
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je ziet misschien wel sneeuw, maar het blijft jammergenoeg niet op het veld liggen! :mad:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar hoe was dit bij dat spel over het WK? Euro 2008 ofzo, iig niet zo lang geleden.
    Van wat ik kan herinneren, zag je daar plassen op het veld liggen, water opspatten als je slide, regen enzovoort. Waarom zit dat niet in Fifa 09 dan?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hopelijk niet te standaard allemaal. Die Forza screens, niet om lullig tegen Mirik te doen, hebben imo geen nieuwswaarde meer. Zelfde is eigenlijks met Fifa, echte HD gameplay zou meer van toepassing zijn. :thumbs:
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat snap ik ook helemaal niet. Die weers-effecten moeten duidelijker!
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laatst de demo gedownload en zelfs de shirts waren gewoon nat. Snap er ook niks van.

    Het zou het alleen maar toffer maken, stel je voor. Spelen met keiharde regen, overal modder en water. Lijkt me tof, vooral omdat het dan een stuk moeilijker zal zijn.
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Of sneeuw en dan met een fel rode/oranje bal :9
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er zit wel een oranje Adidas Europass bal in 09, maar goed daar heb je niks aan. Sneeuw kom je toch niet tegen in FIFA09, en mocht je het tegen komen dan zijn het maar wat glitters. :+
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, en ik speel dan nog op een SD tv dus ik zie helemaal nooit regen/sneeuw of whatever. Maar ik bedoelde online dan, daar heb je altijd dezelfde bal :b:
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zoiezo hoop ik dat ze van de knvb het nl eltfal bij elkaar krijgen ( namen en gelijkenissen).

    Verder zou het wel erg vet zijn als er bv in de maand december enkele wedstrijden in de sneeuw gespeeld kunnen worden ( ja met oranje bal)

    Ook mogen er meer gelijkenissen van spelers bij, maar dat was vorig jaar al verbeterd ten opzichte van jaar ervoor. Bv Dszudsak lijkt echt supergoed, maar iemand als Huntelaar weer totaal niet. Toch wel stom zet gewoon een team erop die het hele jaar hiermee bezig is ofzo.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat zou sowieso tof zijn. Bijvoorbeeld Messi, die had binnen een maand al een andere kapsel. In FIFA09 heeft hij de hele tijd z'n oude kapsel. Is toch niet moeilijk om te updaten? Dani Alves was bijvoorbeeld wel geupdate met de transfers update na de Winterstop.
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat is wel raar aangezien Messi toch wel één van dé spelers, maar zolang heeft hij dit kapsel toch nou ook weer niet?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tja, precies weet ik het ook niet. Maar het duurde niet lang voor hij weer een andere kapsel had. Lijkt me niet echt moeilijk om dat gewoon eens te updaten, of een optie geven om zelf echte spelers te customizen zodat je het zelf kan doen.

    Ik ben iemand die toch wel op de details let qua footies. Ik speel nooit met Nederland omdat de teneus niet kloppen, dat vind ik niet tof.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die weerseffecten waren gewoon echt geil in UEFA 2008.

    Het leukste was nog als een pass bleef liggen in een plas water :+

    Maar het is dus nog niet bekend of dat ook weer in Fifa 10 komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina