1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd heb ik ook. Als nederland gewoon kloppend was dan speelde ik daar ook zeker mee, nu dus nooit. En waarom zitten ze er niet gewoon in? In fifa 2006 zaten ze er wel compleet in ( die versie voor de xbox 360 dan)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vond Uefa Euro 2008 sowieso een erg leuk spel, beter dan Fifa 2008 destijds. Ik heb toch hoge verwachtingen van Fifa 2010, ik hoop echt dat het wat gaat worden.
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk het niet, onlangs wegens oververhitting en RROD nog opgestuurd dus moet er wel een tijdje tegen aankunnen denk ik, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Stel je voor, je hebt FIFA, wil je spelen je eerste potje is je Xbox opeens kapot:+
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Oh, maar zo moet je ook niet denken hé!:+ Voor 't zelfde geld doet hij het nog 5 jaar;)
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    En misschien krijgt hij helemaal geen RROD
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben benieuwd, denk dat we overigens wel een DEMO'tje kunnen verwachten na die game-conventie.

    Er zijn wel wat gameplay video's van andere sites gereleased maar zie nog niet echt het nut in van dat 360 graden spelen ... heeft iemand daarvan WEL een betere kwaliteit video?

    Van wat ik gezien heb ziet dit er toch weer stukken beter uit als FIFA09 :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je vergeet echter dat EA een ster is in het manipuleren van video's. Voorbeeld is Medal of Honor. ;):emo:
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    ea is de goede weg ingeslagen wat betreft fifa dus ik heb er vertrouwen in
     
  9. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wil ik ook wel ff zien die gameplay video's.. maar ik denk toch dat het geen fifa 10 gameplay is dat je hebt gezien?
     
  10. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zouden de makers de omgeving eens onderhanden moeten nemen zoals de supporters en de stadiums beter te ontwikkelen. zoals bij elke ploeg en ander stadium en supporters die niet altijd het zelfde doen, en juichen bij een goal fzo
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En dan ook nog fakkels en vuurwerk toevoegen. :eek:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het ook wel lame dat het stadion helemaal vol zit als je met een kleine kut ploeg tegen een andere kleine kut ploeg speelt. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja dat zou best kunnen. Ik blijf echter even wantrouwig. Dit heel simpel om het feit dat niemand de game nog officieel gespeeld heeft, wij geen beta testers in dienst bij EA zijn en eventuele demo's maar een fractie van het uiteindelijke resultaat zijn. Ik kan dan zeikerig zijn, maar met bepaalde games moet je gewoon oppassen. Teveel Fifa's, waaronder 2003 en 2004 hebben al teveel teleurgesteld imo. ;)
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb '99, 2005/2007/2008/2009 gespeeld, en ik vond ze geen van allen tegenvaller. En ik weet ook zeker dat Fifa 2010 niet gaat tegenvallen, die gameplay beelden doen me ook nooit zoveel, ik wacht wel lekker op de demo :b:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    FIFA09 was anders de beste footie van deze generatie. Voor mij niet zo goed als PES5 op de vorige generatie, maar ik heb er nog steeds veel plezier mee. Plus dat EA deze generatie alleen maar volwassener is geworden, niet te veel uitmelken meer. Ik denk dat we EA wel kunnen vertrouwen dat ze met FIFA10 weer een dijk van een footie neer zullen zetten. En de demo van FIFA09 gaf me alleen maar een goede indruk, zonder de demo had ik FIFA09 nooit op de release gekocht. Sure, die screens en die rare trailers boeien me weinig. Maar ik vind het wel leuk om te zien, dan kan ik een oordeel maken op de details. De demo zal voor mij de uitslag worden, maar sowieso koop ik FIFA10 toch wel. Gewoon omdat ik het nu niet meer leuk vind om met oude tenue's te spelen. :+
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beetje meer sfeer in het stadion zou wel leuk zijn inderdaad :) Wc rollen die door de lucht vliegen, fakkels en de ME die af en toe een charge uitvoeren :+
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Medal of Honor? Ja, dan hebben we het over een franchise die al weet-ik-veel hoelang niet meer geupdate word ;) EA is wat dat betreft iets beter geworden.


    Zoek op GOOGLE naar FIFA Soccer Blog, beetje doorheen scrollen. Dan vind je wat Gameplay video's. Ziet er allemaal strak uit!

    Can't wait!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nog wat screens.

    Too bad dat je de 4de screen alweer een speler ziet met een neppe gezicht. En dan nog wel van Manchester United.
     
  19. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    zou hier dan eindelijk de jupiler leauge in zitten ?
     
  20. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    een mooi degradatie duel is nooit weg kijk maar naar de graafschap volendam vorig jaar uitverkocht ;) jammer dat volendam eruitging
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina