1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Een latere add-on met veel meer stadions waar je voor moet gaan betalen zal me niks verbazen, net zoals andere commentaar, eentje die niet zo oliedom is als het huidige
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom zeurt iedereen over gratis DLC:confused:
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, ik snap jullie niet.
    Er staat NERGENS dat je er later voor moet betalen...
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Klopt staat nergens. Maar als je tegenwoordig de download content een beetje kent, weet je dat je voor zulke dingen moet betalen. Maargoed heb wel wat voor over voor een beetje extra. En zou helemaal mooi zijn als het philips - stadion, Gelredome, de kuip en de arena in de game komen. (waarom maken ze niet ook gewoon alle stadions na voor elke club, is dat nou echt zoveel werk?)
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik denk als het niet te duur zou wezen, dat ik best een stadion pack zou willen kopen met daarin sowieso de Kuip.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik niet, boeit me echt niks in welke stadium ik speel :p
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja! 8)
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de mensen hier worden moe omdat ze de Bernabeu moeten downloaden. 1 minuutje en het is gedaan, doe het meteen en je hebt er nooit meer last van.
    Anders dan voetbalspellen op de PC, waar je logos/kits/skins/juiste transfers moet downloaden, omdat het op de originele disc niet op staat.

    Beste uivindingd vind ik dat je kunt instellen tegen hoeveel * teams je kunt spelen, eindelijk.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Boeiend, ik speel toch niet online :)

    Het overtuigd me eigenlijk nog niet. Als ze er nou ECHT goede weerseffecten in doen, ben ik wellicht meer overtuigd.
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit die demo is he wat ze nu spelen, houdt dat dan in dat je dus op 5 min kunt instellen?? Vorige demo kon je maar 2 min per helft spelen, was vreselijk dat.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het was toch 2 oktober? 8)
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat boeit die ene dag? 8)

    Daarbij is hij eind september toch al te halen :)
     
  13. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets waar ik me soms aan ergerde en dus imo iets aan gedaan mag worden, ik weet niet of het anderen ook opviel;

    als een speler werd getackeld en op de grond viel, kwam hij veel te snel recht. Dan heb ik het niet over dat hij nog even op de grond moet liggen janken van de pijn, maar over de snelheid van het rechtkomen zelf (heb weinig mensen zoiets in de realiteit zien doen).
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Animatie van het opstaan was niet echt goed inderdaad. Ze liggen, en een seconde later staan ze soms in een keer recht op.

    1 Oktober is nice, was vorig jaar ook dacht ik. Maar toen kon je hem bijna nergens eerder vinden, nu vast ook niet.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat er vorig jaar 2 topicdelen vol zijn gespamd met "Heeft MM hem al? En FRS?". :+ Was madness.

    Vind het sowieso slim dat EA drie weken eerder komt met FIFA dan Konami met PES. Heb geen zin om nog drie weken te wachten om dan mijn keus te maken, waardoor ik wss FIFA meteen koop.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Qua stijl is FIFA toch wel anders dan PES?
    Of heb ik het nou helemaal fout?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn voorkeur gaat voor het 2 jaar achtereenvolgend naar Fifa.
    PES zal misschien iets beter zijn dan vorig jaar, maar ik zie nog steeds dezelfde foutjes terug. Fifa heeft me met 2008 verast en heb er veel plezier aan beleefd. Het was al een goede game maar ik denk dat de kleine aanpassingen nog meer de speelervaring verbeteren.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, klopt! Was echt niet bij te houden. En toen was er ook zo'n gek die hem voor 120 euro wou kopen van diegene die hem voor de release kon krijgen. :emo:
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah klopt, en het was maar één dag voor de release :D
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Oke jongens, hier een gameplay filmpje van mij vanaf de Gamescom 2009

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina