1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Is er in deze editie ook weer Adidas Live Update? En zo ja, voor welke competities?

Vond het in 09 ook erg leuk om met een superscorende spits te spelen ;) Zoals Drogba toen Hiddink ff trainer bij Chelsea was :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Ik hoop toch echt dat ze bij FIFA10 die hele menu-strcutuur wat beter hebben gemaakt...

Wou gisteren even wat transfers doorvoeren, maar wist niet precies bij welk team die speler speelde vorig seizoen (pantelic), maar jezus wat een ramp is dat om dan te gaan zoeken in die teams.

Zodra je verkeerde team hebt, dan druk je op B om weer terug te gaan, maar dan wordt je meteen helemaal terug naar het beginscherm van de transfers gebracht (international of club), en dan kun je dus weer eerst helemaal land en club gaan uitzoeken.

Sowieso moeten die menu's gewoon veel beter. Gewoon 1 scherm waar gewoon in een keer alle clubs staan uit die league, ipv dat je 12-13 keer moet klikken voor je bij het juiste team bent.

Stelletje fucking idioten bij EA met hun kut-menu's... |:-

Wel weer heerlijk gevoetbald hoor, daar niet van... maar dit soort dingen hoor je er toch al voor de release uit te halen zodra je merkt dat het fucking irritant is!?

3. Shotgun Edd

Shotgun Edd Alaaf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al sinds FIFA 08 met Inter.
    In FIFA 09 speelt het echt super.
    FIFA 10 gaat zonder enige twijfel Inter worden. Zeker nu er met Snijder eindelijk een echte 10 is aangetrokken!

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij fifa 09 was PSV in het begin gewoon 4 sterren meen ik me te herrineren

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Basic Attacking filmpje

Animaties zien er een stuk beter uit, sowieso ziet alles er een stuk soepeler uit. Alleen vind ik die borden naast het veld nog steeds lame. Elke keer maar dat FIFA10, ik wil echte borden! En dat NFS: Shift moeten ze echt afschaffen. Ach, zolang die lelijke dingen met Let's Play FIFA09 maar naast de goal weg zijn. :mad:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Alsnog beter dan ''Who ate all the pies'' :+

7. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een zoekfunctie in bij de transfers ;) Iets van Y oid.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax kan ook wel eens 4 sterren zijn in FIFA 10. Ik had namelijk Pantelic(80), Kerlon(68) en Ze Eduardo(58 ofzo) naar Ajax getransfereerd, en daarna had Ajax 4 sterren. Dus als Suarez straks ook wat beter is gemaakt in FIFA 10, lijkt het me dat ze 4 sterren zijn. Tenzij EA Ajax elk jaar op 3,5 sterren wil houden natuurlijk, dan zullen ze wel wat compenseren om daar alsnog op uit te komen.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Die had ik ook wel gevonden, alleen toen zocht ie alleen in de club die ik op dat moment geselecteerd had. Nu zal ik vast die zoekfunctie ook kunnen gebruiken zonder dat ie alleen bij een bepaalde club zoekt, maar feit blijft dat ik niet op zoek zou moeten gaan naar al dat soort onzin.

Ik moet gewoon razendsnel tussen verschillende clubs kunnen switchen om heel snel even de spelerslijsten te kunnen overzien, om vervolgens de transfers door te voeren.

EA maakt gewoon kut-menu's de laatste jaren. :mad:

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dan zal Feyenoord wel nog verder gedegradeerd zijn naar 2 ster ofzo :emo:

Ajax/Psv 4 ster
    Feyenoord/Fc Twente/Az 3,5 ster
    Heerenveen/Fc Groningen 3,0 ster

En dan de rest, zo vind ik dat het hoort

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    AZ gaat sowieso gelijk staan met Ajax en PSV denk ik. Zal me niet verbazen als Twente ook gewoon gelijk is met Ajax en PSV.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Na een analyse van dat FIFA2010 filmpje met Oranje d'r in moet ik toch bijna toe gaan geven dat het allemaal echt is.

Alle nationale teams hebben zowat hun shirtjes al vernieuwd of doen dat voor Oktober. Het Nederlands elftal ( en de post van mij over de nieuwe Oranje THUIS/UIT shirtjes in het Voetbalshirt topic ) zou in Oktober pas hun shirts bekend maken. Vandaar dat er ook PLACE-HOLDER ( oftewel, later opvullen ) in het videootje staat. Want, als het een MOD van FIFA2009 was had EA het laten staan .. nu is het jammer genoeg verwijderd.

14. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 dagen en de demo is er. Finally!!

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Gaan we dat weer krijgen zo van is de demo er al? enz enz

Ik ben benieuwd naar deze game al hoewel ik ook de concurrent nauwlettend in de gaten hou! :)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Me 2. Maar als ik naar vorig jaar kijk ( PES2009 ) houd ik m'n hart vast. Dat waren ook veel beloftes waar weinig mee gebeurde aan het eind.

De demo komt DONDERDAG tussen 13:00 en 14:00. Dan word de Marketplace geupdate :)

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Pantelic zal geen 80 meer zijn in FIFA 10 denk ik, althans als FIFA realistisch naar de vorm van spelers kijkt. Pantelic heeft het laatste jaar niets laten zien iig.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina