1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarom zit er eigenlijk geen hands in FIFA 09?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat is wel raar inderdaad..
    Zat wel in de Champions League games.
    Maar dan krijg je van die kut momenten dat je op de rand van de 16 die bal tegen je hand die tegen je lichaam aan zit krijgt en dat de tegenstander dan uit de vrije trap scoort ofzo..
    Net als tackles, soms krijg je wel maar soms niet de vrije trap waardoor je soms teveel pech hebt..
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgensmij wel een keer een handsbal gehad?
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had bij fifa 09 een keer, tegen scvoorne c2, dat ik alleen op z'n keeper afliep, hij liet z'n keeper uitkomen, dus ik stift terwijl hij naar de grond gaat maar hij tikt hem nog net weg met z'n hand.. Zeker 3 meter buiten de 16... Op dat soort momenten is het vervelend dat er geen hands in het spel zit, het was namelijk overduidelijk. Maarja, het is heel lastig om dit goed werkend te maken denk ik.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wou hem weg schieten zachtjes, maar die aap schoot hem keihard weg. En dat terwijl het balkje een heel klein stukje was gevuld. :+
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik mis in het spel is de Russische competitie
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, doe dan ook maar meteen de Oekraïense competitie (zie huidige stand van zaken in UEFA Cup). Maar ik vind sowieso dat ze naast het tweaken van gameplay elementen het enorme aanbod aan clubs, gelicencieerde spelers, stadions en sfeerelementen moeten verbreden. Waarom de Ierse competitie wel en de Russische niet? Lijkt me dan ook wel goed denkbaar dat de Russische er aan gaat komen. Overigens is het ook handig als ze de licentie van het Nederlands Elftal krijgen, altijd wel leuk zo'n extra (5 ster) elftal zonder nagemaakte mongolen als Rombout en Rutje die Nederland vertegenwoordigen.
     
  8. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Ronhaar niet! :9
     
  9. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat vinden jullie van als je 1 tegen 1 met keeper bent je hem makkelijk moet kunnen uitspelen als ik het goed heb is er nu 1 normale manier die ik welleens doe.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat me vandaag weer enorm opviel... Ballen die via een tegenstander buiten de lijn gaan en ik niet de inworp of corner krijg.

    Dat spelers die tijdelijk op de grond vallen nog steeds aangespeeld kunnen worden terwijl je eigenlijk een pass wilde geven aan degene die de diepte in loopt. Maar die wordt niet bereikt omdat de geblesseerde klootviool nog steeds herkend wordt als een normale speler die mee doet met het spel terwijl die geen reet doet.

    Keepers mogen ietsjes actiever worden. Nu sta ik soms 3m voor zijn neus en duikt hij niet naar de bal die onderweg is. Of een tegenstander die de bal op mijn keeper schiet maar het doel mist omdat de bal via een verdediger afwijkt. Maar de bal is makkelijk te pakken voor de keep. Nee hij laat de bal 20cm naast hem over de achterlijn gaan voor een domme corner.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2009
  11. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, de keeper die zou bij een duik richting de bal wel eens wat vaker mis mogen zitten. Ook vind ik dat de keeper te weinig op het verkeerde been wordt gezet. Bij sommige aanvallen namelijk, schiet ik een aantal keren op goal en telkens red de keeper weer, in het echt was de bal er na de derde keer schieten allang ingevlogen.

    @Ashavan, ik heb met dat passen ongeveer hetzelfde probleem, als ik een hoge dieptebal geef en Y duidelijk hard indruk, dan past ie hem erg vaak naar een speler die vlakbij mij staat in plaats van de speler aan de flanken. Zo is er meteen weer balverlies. Het gebeurt niet altijd, maar het is heel irritant.
     
  12. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje hoe spelen jullie de keeper uit?...
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hans jij wilt dus dat ze even in de game zetten dat elke derde bal in een hoek automatisch niet gestopt wordt door de keeper, dat zeg je eigenlijk....Dan ga ik wel knallen van 25 meter elke keer :thumbs:.

    Ik vind gewoon dat ze door moeten gaan op dezelfde voet, hier en daar wat bugs eruit halen. Gewoon dingen die vaker terugkomen en dat je denkt van nou dat kunnen we wel veranderen. Niet als je 1x in de 50 uur hebt dat de keeper toevallig de bal op zijn arm raakt buiten de 16 dat je hands gaat invoeren...

    Dingen als de speler die op de grond ligt niet meer aan kunnen spelen of een goal word afgekeurd door een foutieve buitenspelval. Gewoon hier en daar tweaken (buitenspelval regel en vooral voordeelregel) en natuurlijk standaard spelers updaten, misschien een interessante competitie erbij en dat klote Nederlands elftal nu eindelijk de juiste namen.

    @ Sonne, gewoon de bal derlangs knallen :+
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 10 oktober nog steeds de release datum? Want m'n 09 is net kapot gegaan..
     
  15. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat bedoel ik niet helemaal;); je kent toch die flipperkast-situaties in het echte voetbal? Dat er zo'n 16 spelers in het 16-meter gebied staan en met zijn allen de bal erin proberen te werken. Nou reken maar dat als het schot na een derde keer schieten erin gaat, het zou geen vaste regel of iets dergelijks moeten zijn, maar iets dat op de skill van de keeper wordt bepaald. Een Casillas haalt die derde bal er nog met een katachtige duik uit, maar een Aerts die staat dan vastgenageld aan de grond. Maar een schot van 25 meter, daar wordt weer totaal anders op gereageerd natuurlijk dan op een knal van 3 meter:9.

    @Sonne: Ik speelde gisteren online tegen iemand die een "akka" deed om de keeper te omspelen. Ik had nog nooit zo iets gezien (speel ook nog kort FIFA online), maar telkens zat de keeper verkeerd. Het zal vast wat oefening nodig hebben, maar jezus, wat was dat irritant. Ikzelf doe altijd RB+B schot, tenzij ik nog in duel ben met de verdedigers. Maar als je echt vlakbij de keep staat, dan doe ik dus een RB-schot. Anders gewoon erin raggen vanaf de zestienmeter (indien de keeper niet Buffon of Casillas heet, dan lukt het veel minder snel).
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee EA belde net, we hoorde dat Sognare zijn FIFA09 kapot is gegaan, en hebben de release vervroegd naar volgende week!!! nou is dat mooi nieuws or what!
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  18. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand enig idee of Ultimate Team nu gewoon gratis in de game zit?
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Echt waar :confused:
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    :cool:

    Hoopt ondertussen op een betere A.I. van de spelers in fifa010...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina